Zo zo, 315....quote:Oogartsen verenigd in het Nederlands Oogheelkundig Genootschap (NOG) pleiten voor een verbod van consumentenvuurwerk. Tijdens de jaarwisseling 2008/2009 raakten 24 ogen blind, vijftien daarvan moesten operatief worden verwijderd. Dat maakte het NOG vandaag bekend.
Oogartsen behandelden rond de vorige oud- en nieuwviering 268 patiënten met 315 oogletsels door vuurwerk. Opvallend was dat 152 slachtoffers omstanders waren en 116 mensen gewond raakten door zelf afgestoken vuurwerk. Woordvoerder van het NOG en oogarts Tjeerd de Faber: "De schade is te vergelijken met de helft aan oogletsels veroorzaakt bij Amerikaanse beroepsmilitairen tijdens vier jaar oorlog in Irak."
Bron: ANP
Mijn zippo is heul nie verzekerd voor schade.....quote:Op woensdag 16 december 2009 20:02 schreef katerwater het volgende:
Steek ze af op eigen verantwoordelijkheid. Als er dan iemand gewond raakt, moet de aansteker dokken.
Lekker eerlijk
ach ik vond het ook leuk hoor.quote:
Nee, ze willen een keer thuis oud en nieuw vieren.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:00 schreef Vandergeld het volgende:
Ze willen dus zichzelf van werk beroven..
Ik ookquote:Op woensdag 16 december 2009 20:07 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ach ik vond het ook leuk hoor.
toen ik 12 was.
Het komt allemaal door Mozyquote:Op woensdag 16 december 2009 20:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Iew wat voor onzedelijke gedachtes heb jij wel niet.
Wat doet die andere 7 miljoen?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:14 schreef Koenani het volgende:
Maar 268 patiënten? Ik bedoel er staan zo'n 10 miljoen mensen buiten tijdens het vuurwerk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |