Ik had vorige week
deze prijsvraag gewonnen.
Hierbij de review!
Skullcandy headphone. The Skullcrusher! By Qwea
De verpakkingJeeeej, de bel ging. PAKKETJE!!!! Urstyle

Woei, Headphone! Open maken!!!!
De doos ging easy. De verpakking van die headphone was alleen wel driedubbel zwoegen. Dat ding zit echt echt echt echt echt goed verpakt. Ik heb 10 min lopen trekken en sjorren, en toen de scalpel er maar in gezet. En tijdens het sjorren mn vingers open gehaald. Op zich mag de verpakking wel wat “openingsvriendelijker”
Headphone!![]()
Eenmaal open was daar de headphone

. Hij ziet er gaaf en tof uit. Ik had eigenlijk verwacht dat het een simpel goedkoop ding geweest was. Waarvan de “pasvorm” minimaal zou zijn. Maar niks is minder waar. Qua kleuren vind ik hem helemaal top! Zwart met wit, daar kan niet veel mis aan zijn, right? En ook de pasvorm van de oorschelpen valt me echt alles mee. Het zit daadwerkelijk lekker! En het is best warm voor je oren ook!

![]()
De headphone is ook erg makkelijk te verstellen. Gewoon in en uitschuiven. Toen ik dat voor het eerst zag, dacht ik even ; “Ooh kut. Dan gaat dat natuurlijk tijdens het dragen de hele tijd uitschuiven!”. Niks is minder waar. Het blijft zitten zoals het zit.
Geluid!Ik ben een leek qua geluid. Daarnaast heb ik tinitus, met een flinke gehoordip, dus mijn “sound” is altijd totaal anders dan die van een ander. Vandaar dat ik hier bij dit gedeelte zowel mijn eigen ervaring, als die van mijn vriend (die dj is en dus een geluidsmierenneuker) neergezet.
Mijn eigen ervaring ;Ik vind het geluid prima eigenlijk. Ik heb hem even in mn laptop geprikt en dat klink prima. Ik kwam erachter dat er een bassbooster in zit...ik ben er nog niet uit wat ik daar van vind. Ik neig naar “niet gebruiken”. Als je de booster voluit zet, klinkt het geluid nergens meer naar, en trillen je oren bijna van je hoofd af. Ik heb hem nu minimaal staan, en ik heb even een nr van buzz fuzz op gezet (Jealousy (Is A M.F.) ) . Dat klinkt eigenlijk beter dan ik verwachtte. Best wel zuiver geluid mijn inziens. Geen rare storingen, kraken, of wat dan ook.
MikeyMo's ervaring ;MikeyMo vindt het geluid wel gewoon helder. Enkel als je de bassbooster openzet, dan trillen je oren weg. De bassbooster is voor sommigen een toevoeging, voor MM is het best een grappige functie, mits je hem niet voluit zet. MM vindt de headphone ook goed en lekker zitten.
Merknaam!Ik vond het een beetje een rare naam voor een merk. En ik had er ook nog nooit van gehoord. “Skull candy”... ja, waar denk je dan aan. Ik moet eerlijk bekennen dat ik er een beetje een 15 jarige popi jopi puber associatie bij kreeg. En dat het product een uitermate simpel product zou zijn. Maar goed, dat is dus even flink tegen gevallen

Ik zou deze headphone best aanraden. Zeker ook omdat hij écht lekker zit.
Ik zou zo'n ding best zelf kopen.