abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 december 2009 @ 19:35:23 #1
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_75700050
Ik had vorige week deze prijsvraag gewonnen.

Hierbij de review!

Skullcandy headphone. The Skullcrusher! By Qwea

De verpakking

Jeeeej, de bel ging. PAKKETJE!!!! Urstyle Woei, Headphone! Open maken!!!!
De doos ging easy. De verpakking van die headphone was alleen wel driedubbel zwoegen. Dat ding zit echt echt echt echt echt goed verpakt. Ik heb 10 min lopen trekken en sjorren, en toen de scalpel er maar in gezet. En tijdens het sjorren mn vingers open gehaald. Op zich mag de verpakking wel wat “openingsvriendelijker”

Headphone!

Eenmaal open was daar de headphone . Hij ziet er gaaf en tof uit. Ik had eigenlijk verwacht dat het een simpel goedkoop ding geweest was. Waarvan de “pasvorm” minimaal zou zijn. Maar niks is minder waar. Qua kleuren vind ik hem helemaal top! Zwart met wit, daar kan niet veel mis aan zijn, right? En ook de pasvorm van de oorschelpen valt me echt alles mee. Het zit daadwerkelijk lekker! En het is best warm voor je oren ook!

De headphone is ook erg makkelijk te verstellen. Gewoon in en uitschuiven. Toen ik dat voor het eerst zag, dacht ik even ; “Ooh kut. Dan gaat dat natuurlijk tijdens het dragen de hele tijd uitschuiven!”. Niks is minder waar. Het blijft zitten zoals het zit.

Geluid!
Ik ben een leek qua geluid. Daarnaast heb ik tinitus, met een flinke gehoordip, dus mijn “sound” is altijd totaal anders dan die van een ander. Vandaar dat ik hier bij dit gedeelte zowel mijn eigen ervaring, als die van mijn vriend (die dj is en dus een geluidsmierenneuker) neergezet.

Mijn eigen ervaring ;

Ik vind het geluid prima eigenlijk. Ik heb hem even in mn laptop geprikt en dat klink prima. Ik kwam erachter dat er een bassbooster in zit...ik ben er nog niet uit wat ik daar van vind. Ik neig naar “niet gebruiken”. Als je de booster voluit zet, klinkt het geluid nergens meer naar, en trillen je oren bijna van je hoofd af. Ik heb hem nu minimaal staan, en ik heb even een nr van buzz fuzz op gezet (Jealousy (Is A M.F.) ) . Dat klinkt eigenlijk beter dan ik verwachtte. Best wel zuiver geluid mijn inziens. Geen rare storingen, kraken, of wat dan ook.

MikeyMo's ervaring ;

MikeyMo vindt het geluid wel gewoon helder. Enkel als je de bassbooster openzet, dan trillen je oren weg. De bassbooster is voor sommigen een toevoeging, voor MM is het best een grappige functie, mits je hem niet voluit zet. MM vindt de headphone ook goed en lekker zitten.

Merknaam!

Ik vond het een beetje een rare naam voor een merk. En ik had er ook nog nooit van gehoord. “Skull candy”... ja, waar denk je dan aan. Ik moet eerlijk bekennen dat ik er een beetje een 15 jarige popi jopi puber associatie bij kreeg. En dat het product een uitermate simpel product zou zijn. Maar goed, dat is dus even flink tegen gevallen Ik zou deze headphone best aanraden. Zeker ook omdat hij écht lekker zit.

Ik zou zo'n ding best zelf kopen.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_75700168
Wauw, tof ding!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  woensdag 16 december 2009 @ 19:39:22 #3
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_75700254
Ik ben zooooooo jaloers Qwea
Hijs echt vet stoer!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  FOK!fotograaf woensdag 16 december 2009 @ 20:24:39 #4
145146 Andyy
pi_75702501
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:35 schreef Qwea het volgende:
Geluid!
Ik ben een leek qua geluid. Daarnaast heb ik tinitus, met een flinke gehoordip, dus mijn “sound” is altijd totaal anders dan die van een ander. Vandaar dat ik hier bij dit gedeelte zowel mijn eigen ervaring, als die van mijn vriend (die dj is en dus een geluidsmierenneuker) neergezet.

Mijn eigen ervaring ;

Ik vind het geluid prima eigenlijk. Ik heb hem even in mn laptop geprikt en dat klink prima. Ik kwam erachter dat er een bassbooster in zit...ik ben er nog niet uit wat ik daar van vind. Ik neig naar “niet gebruiken”. Als je de booster voluit zet, klinkt het geluid nergens meer naar, en trillen je oren bijna van je hoofd af. Ik heb hem nu minimaal staan, en ik heb even een nr van buzz fuzz op gezet (Jealousy (Is A M.F.) ) . Dat klinkt eigenlijk beter dan ik verwachtte. Best wel zuiver geluid mijn inziens. Geen rare storingen, kraken, of wat dan ook.
DJ's willen over het algemeen goede isolatie en vooral veel boventonen.
En sowieso klinkt Skullcandy nergens naar
pi_75702612
Ziet er goed uit. Ben ook opzoek naar een nieuwe en deze schijnen wel degelijk te zijn. Waarom staat er trouwens Snoop Dogg op?
  PR/Manusje van alles woensdag 16 december 2009 @ 21:44:15 #6
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_75706210
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:27 schreef Thomas B. het volgende:
Ziet er goed uit. Ben ook opzoek naar een nieuwe en deze schijnen wel degelijk te zijn. Waarom staat er trouwens Snoop Dogg op?
Omdat hij geheel ontworpen is door Snoop Dogg
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  woensdag 16 december 2009 @ 21:48:06 #7
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_75706411
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:24 schreef Andyy het volgende:

[..]

DJ's willen over het algemeen goede isolatie en vooral veel boventonen.
En sowieso klinkt Skullcandy nergens naar
MikeyMo zou hem niet gebruiken als dj headphone, maar volgens hem is het geluid toch bijzonder goed van dit ding...
  PR/Manusje van alles woensdag 16 december 2009 @ 21:49:40 #8
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_75706489
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  FOK!fotograaf woensdag 16 december 2009 @ 22:16:21 #9
145146 Andyy
pi_75707735
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:48 schreef Qwea het volgende:

[..]

MikeyMo zou hem niet gebruiken als dj headphone, maar volgens hem is het geluid toch bijzonder goed van dit ding...
Maar een DJ is niet een audiofiel
  woensdag 16 december 2009 @ 22:17:45 #10
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_75707800
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:16 schreef Andyy het volgende:

[..]

Maar een DJ is niet een audiofiel
Waar heb je me dat zien zeggen dan?
  FOK!fotograaf woensdag 16 december 2009 @ 22:19:26 #11
145146 Andyy
pi_75707879
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:17 schreef Qwea het volgende:

[..]

Waar heb je me dat zien zeggen dan?
Nergens, maar ik vind dat audiofielen pas goed over geluid kunnen oordelen.
  woensdag 16 december 2009 @ 22:20:17 #12
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_75707917
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:19 schreef Andyy het volgende:

[..]

Nergens, maar ik vind dat audiofielen pas goed over geluid kunnen oordelen.
pi_75707976
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Omdat hij geheel ontworpen is door Snoop Dogg
Dat is dan weer jammer. Maar ik neem aan dat ze ook wel met iets minder blingbling te krijgen zijn.
  woensdag 16 december 2009 @ 22:24:12 #14
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_75708100
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:21 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Dat is dan weer jammer. Maar ik neem aan dat ze ook wel met iets minder blingbling te krijgen zijn.
www.skullcandy.nl

Als je dan ff zoekt op google naar "prijsvraag fok + skullcandy" krijg je een topic in GAD, met een 10% kortingscode geloof ik
  vrijdag 18 december 2009 @ 13:04:47 #15
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_75765538
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
<center><object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/oQ9MlAFoEPw&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/oQ9MlAFoEPw&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object></center>
Echt een geniale vent
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_75765728
Goed ding idd, ik heb er ook een met sd kaart. Nadeel is dat de connector voor de laadkabel/3,5 inch aansluiting nogal kwetsbaar is. Mn vorige was van binnen afgebroken.

Bass is inderdaad wel goed. Ik gebruik hem ook voor uitput op m'n bass versterker...
  zaterdag 19 december 2009 @ 12:09:57 #17
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_75800395
tvp, ben op zoek naar een koptelefoon met goede bas ivm laptop.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_75931016
Ik heb ze eens in de winkel bekeken.
En ik vind ze erg "plastic" overkomen. Meer image dan kwaliteit vrees ik..
Ik geloof dat ik dan toch voor Senheiser oid ga..

Maar gefeliciteerd met je prijs!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')