Negativ/Sjaak is niet boeiend nee, Dio heeft wel paar chille nummers en zijn hoofd doet me denken aan een blije chimpanseequote:Op woensdag 16 december 2009 19:08 schreef wikwakka2 het volgende:
Mocro18 laat weer eens zien hoe onbetrouwbaar ze wel niet is, ze luistert ook nog eens naar stomme rap/hiphop bagger.
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:09 schreef Rookert het volgende:
[..]
Negativ/Sjaak is niet boeiend nee, Dio heeft wel paar chille nummers en zijn hoofd doet me denken aan een blije chimpansee
Beetje gehyped nummer, toen ie net uit was zag je op de Uitmarkt in Amsterdam helemaal meezwijmelen op dit nummerquote:
Post geen bagger in dit kwaliteitstopic.quote:
Ik wil alleen maar zwemmen...quote:
die luister ik nooitquote:
Blabla, dit geloof je zelf toch niet? Je bent de 1e die bij de volgende aanbieding op de meest onmogelijke tijdstippen de site gaat refreshenquote:Op woensdag 16 december 2009 19:29 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik voel me echt zielig. H&M bestelling is nog niet in behandeling genomen..asosbestelling kan nog niet geplaatst worden omdaaaaat iemand haar telefoon niet opneemt. Nou dan bestelt ze niet mee hoor![]()
En oja ik heb vandaag gewoon weer wat op de mannenafdeling gekocht (voor mezelf)
WTF is dezequote:Op woensdag 16 december 2009 19:29 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik voel me echt zielig. H&M bestelling is nog niet in behandeling genomen..asosbestelling kan nog niet geplaatst worden omdaaaaat iemand haar telefoon niet opneemt. Nou dan bestelt ze niet mee hoor![]()
En oja ik heb vandaag gewoon weer wat op de mannenafdeling gekocht (voor mezelf)
Ik ook, vind het vermoeiend, maar opzich wel chill.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
die luister ik nooit
alleen spinvis, maar die ook heel weinig, alleen als ik behoefte heb aan echt in slaap vallen
Vrijdagochtendquote:Op woensdag 16 december 2009 19:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Blabla, dit geloof je zelf toch niet? Je bent de 1e die bij de volgende aanbieding op de meest onmogelijke tijdstippen de site gaat refreshen
Wanneer is de operatie?
online shoppenquote:Op woensdag 16 december 2009 19:29 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ja af en toe?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
WTF is deze![]()
![]()
.
Draag je mannenkleren?
Dat bedoelde ik nietquote:Op woensdag 16 december 2009 19:32 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Vrijdagochtend.
Maar morgenavond moet ze er al heen.
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
online shoppen![]()
wil je EEN link sturen van wat je gaat kopen?
Tenzij je een mannenlijf hebt, lijkt het me wel een beetje vreemdquote:Op woensdag 16 december 2009 19:34 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja af en toe?![]()
Die mannenkleding is gewoon vergayed joh !
deze ook is goed om te slapenquote:Op woensdag 16 december 2009 19:32 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik ook, vind het vermoeiend, maar opzich wel chill.
Jack Johnson is ook een held in me laten slapenMaar die kan je zomers ook gewoon chill op de achtergrond luisteren
Jaa dalijk..want ben een beetje lui en dan moet ik die plaatjes opslaan want een link sturen kan niet want dan kom je gewoon bij de hoofdpagina uit laat maar zeggenquote:Op woensdag 16 december 2009 19:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
online shoppen![]()
wil je link sturen van wat je gaat kopen?
Je kan toch vast wel een wish list maken en daar een link van geven?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:35 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Jaa dalijk..want ben een beetje lui en dan moet ik die plaatjes opslaan want een link sturen kan niet want dan kom je gewoon bij de hoofdpagina uit laat maar zeggen. Oke ik ben echt onduidelijk
ja, ik weet wat je bedoelt, gebruik de site ook regelmatig, maar als je een link geeft, kom je wel uit bij de goede categorie (truien ofzo) en dan kun je nummer van pagina + nummer van kledingstuk noemenquote:Op woensdag 16 december 2009 19:35 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Jaa dalijk..want ben een beetje lui en dan moet ik die plaatjes opslaan want een link sturen kan niet want dan kom je gewoon bij de hoofdpagina uit laat maar zeggen. Oke ik ben echt onduidelijk
HWHAHAHAHA WHAHAHAH.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet![]()
Hahahha
Maar wou dit ook wel weten eigenlijk achteraf, ze gaat het wel redden hoor, beter van wel
Maak je je zorgen?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik vraag me trouwens iets af, kan het zo zijn dat je borstkanker hebt, maar dat het vanzelf weer verdwijnt, zonder medicatie ofzo.
Ja, maak me wel een beetje zorgen, maar niet over mezelf ofzo. Ik dacht, misschien verdwijnt het vanzelf, net zoals de griep.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
Maak je je zorgen?![]()
Zal heus wel voorkomen bij 1 op de miljoenen gevallen, maar dan willen ze je DNA testen denk ik
Over wie dan?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, maak me wel een beetje zorgen, maar niet over mezelf ofzo. Ik dacht, misschien verdwijnt het vanzelf, net zoals de griep.
Ik denk dat je het wel merkt als een tumor in je borst je vna binnen op zit te vretenquote:Op woensdag 16 december 2009 19:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, maak me wel een beetje zorgen, maar niet over mezelf ofzo. Ik dacht, misschien verdwijnt het vanzelf, net zoals de griep.
De meest kutte borstvergroting ooitquote:Op woensdag 16 december 2009 19:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik denk dat je het wel merkt als een tumor in je borst je vna binnen op zit te vreten.
Bij beide ben je ziek, dus ik dacht, wie weet, kan kanker soms ook vanzelf verdwijnen.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
Over wie dan?
Maar gebeurt bij 1 op de 5 vrouwen in Nederland, echt superveel gewoon![]()
Kanker en griep vergelijken
Kan toch klein beginnen?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik denk dat je het wel merkt als een tumor in je borst je vna binnen op zit te vreten.
Het begint altijd klein, maar het gaat heus niet zomaar even 'over' of zoquote:
Neequote:Op woensdag 16 december 2009 19:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Bij beide ben je ziek, dus ik dacht, wie weet, kan kanker soms ook vanzelf verdwijnen.
Meeste vrouwen ontdekken het toch met een klein knobbeltje? Niet dat je opeens 2 kilo zwaarder wakker wordt en in de spiegel kijkt en denkt WTF terwijl je man ernaast staat te bidden dat de andere borst ook volgt qua groottequote:
bij de griep welquote:Op woensdag 16 december 2009 20:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het begint altijd klein, maar het gaat heus niet zomaar even 'over' of zo.
quote:Op woensdag 16 december 2009 20:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee![]()
[..]
Meeste vrouwen ontdekken het toch met een klein knobbeltje? Niet dat je opeens 2 kilo zwaarder wakker wordt en in de spiegel kijkt en denkt WTF terwijl je man ernaast staat te bidden dat de andere borst ook volgt qua grootte
Naja, je schijnt zelfonderzoek te moeten doen bij douchen enzo, maar daar heb ik me niet in verdieptquote:Op woensdag 16 december 2009 20:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
Ja, ik weet dat het klein begint, maar omdat wikiewakka zei dat je het wel merkt als een tumor je van binnen opvreet.
Ja, dat vertelde onze docent altijd in de eerste.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Naja, je schijnt zelfonderzoek te moeten doen bij douchen enzo, maar daar heb ik me niet in verdiept![]()
Hey hey wickie, hey wickie hey
Ik verspreid geen haat, alleen op het forum.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gezien de haat die je verspreidt en de hoeveelheid vijanden die je hebt.
Bilmiyorem kan ik optillen en aan de kapstok hangen en dan uren kijken hoe ze sparteltquote:Op woensdag 16 december 2009 20:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik verspreid geen haat, alleen op het forum.![]()
Vijanden...
doe normaalquote:Op woensdag 16 december 2009 20:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
Bilmiyorem kan ik optillen en aan de kapstok hangen en dan uren kijken hoe ze spartelt
Wtfquote:Op woensdag 16 december 2009 21:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een dikke lamme ginger kid.
[ afbeelding ]
Leg mijn beeld dat ik van Marokkanen heb eens uit dan...?quote:Op donderdag 17 december 2009 15:57 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ook. Maar we passen niet in het beeld van AryaMehr, als het gaat om Marokkanen.
Dat hoef ik niet uit te leggen, dat weet jij best. Zijn toch van die gore Arabieren, eeeuww!quote:Op donderdag 17 december 2009 15:58 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Leg mijn beeld dat ik van Marokkanen heb eens uit dan...?
Dat weet ik niet, zijn ze dat? Ik dacht namelijk iets anders, maar goed.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat hoef ik niet uit te leggen, dat weet jij best. Zijn toch van die gore Arabieren, eeeuww!
En moslims.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:08 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, zijn ze dat? Ik dacht namelijk iets anders, maar goed.
Oh, is dat zo? Dit zijn allemaal jouw woorden hoor.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En moslims.De twee grootste vijanden van je superieure perzische rijk.
En berbers, de grootste dieven op aarde.
Klopt, en geen ontkenning van jouw kant te zien!quote:Op donderdag 17 december 2009 16:12 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Oh, is dat zo? Dit zijn allemaal jouw woorden hoor.
Alsof ik elke absurde beschuldiging ga zitten te verdedigen.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt, en geen ontkenning van jouw kant te zien!
Nee, dat zou ik ook maar niet doen. Die beschuldigingen komen ook zomaar uit de lucht vallen!quote:Op donderdag 17 december 2009 16:16 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Alsof ik elke absurde beschuldiging ga zitten te verdedigen.
In dit geval wel.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, dat zou ik ook maar niet doen. Die beschuldigingen komen ook zomaar uit de lucht vallen!
Je zat laatst ook al in het Turkentopic te trollen, doe eens niet zo sneu.quote:
Donder toch op, stumpert. Waar heb je mij zien trollen hier?quote:Op donderdag 17 december 2009 16:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je zat laatst ook al in het Turkentopic te trollen, doe eens niet zo sneu.
Omgeving Assen reprezentquote:Op donderdag 17 december 2009 16:28 schreef Mutant01 het volgende:
http://www.rtl.nl/(/actue(...)ffen_door_sneeuw.xml
En selecteer auto door het ijs in assen.
Leuk. Ik zal er even een bericht van maken.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:28 schreef Mutant01 het volgende:
http://www.rtl.nl/(/actue(...)ffen_door_sneeuw.xml
En selecteer auto door het ijs in assen.
IHVK beweert het tegenovergesteldequote:Op donderdag 17 december 2009 16:56 schreef Mutant01 het volgende:
In R'dam een cm of 4 vanochtend, nu ligt er bijna niets meer.
Net op straat gemaakt:quote:Op donderdag 17 december 2009 20:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
IHVK beweert het tegenovergestelde.
Erg duidelijkquote:Op donderdag 17 december 2009 20:34 schreef o.us het volgende:
[..]
Net op straat gemaakt:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Je weet er in de gemiddelde kleedkamer van een ondermaatse rapper gebeurt?quote:Op donderdag 17 december 2009 21:22 schreef Marokkaanse18 het volgende:
hahaha echt mn zusje weer he. 3x raden wie er in de kleedkamer van Darryl Sjaak en Negativ mocht..![]()
Ze is zooooo vrolijk
Doe eens even GAUW normaalquote:Op donderdag 17 december 2009 21:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je weet er in de gemiddelde kleedkamer van een ondermaatse rapper gebeurt?
Over 9 maanden gaat ze dik cashen op de alimentatie
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:24 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Doe eens even GAUW normaal
Hoooooi!quote:Op donderdag 17 december 2009 21:25 schreef Mutant01 het volgende:
Hey Marokkaanse18, hoe gaat het met je?
Hahahá ''grootheden''quote:Op donderdag 17 december 2009 21:25 schreef Rookert het volgende:
[..]
![]()
Nee, maar wat heeft ze wel gedaan? Chillen met de grootheden?
Ja hoorquote:Op donderdag 17 december 2009 21:26 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hoooooi!
Goed hamdoelillah ..en met jou? Al beter?
Jaaaaaaquote:Op donderdag 17 december 2009 21:25 schreef wikwakka2 het volgende:
Sneeuwt het trouwens in 'net-iets-boven-zeeland'?
Geef maar toe: stiekem had jij het ook wel tof gevondenquote:Op donderdag 17 december 2009 21:27 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hahahá ''grootheden''
hee zoiets is best leuk voor een meisje van 16 hoor
Fijn om te horenquote:Op donderdag 17 december 2009 21:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja hoor, ben er weer helemaal bovenop!
En van 19 ook zeker, je jaloersheid is hier te ruikenquote:Op donderdag 17 december 2009 21:27 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hahahá ''grootheden''
hee zoiets is best leuk voor een meisje van 16 hoor
Als je in het echt ook zo lacht, dan kan je daar wel zeker van zijnquote:Op donderdag 17 december 2009 21:31 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Jongens dat zou ik écht niet willen hoor![]()
Ik zou mezelf sowieso voor schut zetten gheghegeh.
Die twee weken vormen een mooie gelegenheid om kennis te maken, vind je ook niet?quote:Op donderdag 17 december 2009 21:32 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nu 2 weken vakantie..en dan een week erna ofzo knallen
Hahahaha.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als je in het echt ook zo lacht, dan kan je daar wel zeker van zijn.
Kwijlen bij "BR'ers"quote:Op donderdag 17 december 2009 21:31 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Jongens dat zou ik écht niet willen hoor![]()
Ik zou mezelf sowieso voor schut zetten gheghegeh.
Met m'n boeken? Ja vind ik ookquote:Op donderdag 17 december 2009 21:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die twee weken vormen een mooie gelegenheid om kennis te maken, vindt je ook niet?
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:34 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Met m'n boeken? Ja vind ik ook
Major burnquote:Op donderdag 17 december 2009 21:34 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Met m'n boeken? Ja vind ik ook
nee, ik zag het. Maar is zo lullig om elke keer te zeggenquote:Op donderdag 17 december 2009 21:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je leest over mijn taalfout heen
.
Je faalt in het Nederlandsch.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je leest over mijn taalfout heen
.
Jij ook.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:39 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
nee, ik zag het. Maar HET is zo lullig HET om elke keer te zeggen
Jaja. Geloof er niks van meissie!quote:Op donderdag 17 december 2009 21:39 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
nee, ik zag het. Maar is zo lullig om elke keer te zeggen
Nederlands heb ik afgerond met een 8.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je faalt in het Nederlandsch.
Neem een katquote:Op donderdag 17 december 2009 21:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jaja. Geloof er niks van meissie!
Anyway, dat wordt weer een eenzame winter voor mij.
Wallahquote:Op donderdag 17 december 2009 21:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jaja. Geloof er niks van meissie!
Anyway, dat wordt weer een eenzame winter voor mij.
Huisdieren mogen niet stervenquote:Op donderdag 17 december 2009 21:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, geen enkele kat kan mijn vorige kat vervangen.
Denk je dat ik er zo een ben. Wat een belediging!quote:Op donderdag 17 december 2009 21:42 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Wallah.
Nou, niet zo droevig doen!![]()
Ga naar kruiskade ofzo..chickies overal
Ik ging vandaag in Leiden turkse pizza halen bij een chille gast die altijd een boks geeft voordat je ook maar iets mag bestellen (quote:Op donderdag 17 december 2009 21:42 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Wallah.
Nou, niet zo droevig doen!![]()
Ga naar kruiskade ofzo..chickies overal
Je vraagt er dan ook omquote:Op donderdag 17 december 2009 21:41 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik wist dat je dat zou doen.
Hippe Turken of Mocro's die mijn doner/shoarma bereiden zijn tof.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:45 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik ging vandaag in Leiden turkse pizza halen bij een chille gast die altijd een boks geeft voordat je ook maar iets mag bestellen () en toen wilde ik naar buiten lopen, zei ie "eh blijf binnen man, veel te koud buiten". Ik zei "nah, moet nog verder:) ". HIj "aah, jij wilt chickies kijken he, ik snap het, hooi man *boks* "
Verrader.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:47 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Oke ik ga naar buiten. Doeeeeeeei lieverds
Meet even de hoeveelheid, hier ligt 8 cm nuquote:Op donderdag 17 december 2009 21:47 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Oke ik ga naar buiten. Doeeeeeeei lieverds
Lijkt erop, vanmiddag al gedaanquote:Op donderdag 17 december 2009 22:59 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
is iedereen sneeuwballen gaan gooien?
quote:Op donderdag 17 december 2009 23:05 schreef Rookert het volgende:
En ik heb veel te veel energie om te gaan slapen, moet eigenlijk nog maar eens naar buiten
In mijn eentje in de sneeuw spelen?quote:
Die wonen niet zo dicht in de buurtquote:
mannen!!quote:Op donderdag 17 december 2009 23:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
In mijn eentje in de sneeuw spelen?![]()
En wat is er dan dat je niet kan slapen? Bijna weekend en vakantie
quote:Op donderdag 17 december 2009 23:13 schreef Rookert het volgende:
[..]
Die wonen niet zo dicht in de buurt![]()
En ben vandaag al wezen treinen met een vriend naar Leiden, nog meer sociale dingen zouden mijn behoefte aan Fok verdringen![]()
En bushokjes slopen zekerquote:Op donderdag 17 december 2009 23:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
Mijn vrienden wonen ook niet zo dicht in de buurt, dus doordeweeks komt het er meestal niet van om samen te zijn. Meestal wel een tot twee uur "hangen" na schooltijd.
hahha met mannen bedoelde ik broersssssssquote:Op donderdag 17 december 2009 23:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat nu weer? Ik probeer eens gevoelig te zijn en te vragen wat er is, krijg ik dit![]()
Vrouwen
Nee, netjes hangen.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:17 schreef Rookert het volgende:
[..]
En bushokjes slopen zeker![]()
Straks met je OV kan je lekker makkelijk even naar een stad, zo chill. OV is echt 1 van de beste 'cadeaus' van dit jaar
Broertje ligt al te tukken, morgen toetsquote:Op donderdag 17 december 2009 23:20 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
hahha met mannen bedoelde ik broersssssss
broers die denken dat ze de baas over je kunnen spelen..en het zijn ook mannen..ik heb er 8 broers en allemaal ouder als 25 jaar.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:22 schreef Rookert het volgende:
[..]
Broertje ligt al te tukken, morgen toets![]()
En waarom zou je in godsnaam mannen dan neertypen? Dat weet je alleen niet als je 14 bent ofzo
8 broers?!!quote:Op donderdag 17 december 2009 23:25 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
broers die denken dat ze de baas over je kunnen spelen..en het zijn ook mannen..ik heb er 8 broers en allemaal ouder als 25 jaar.
en sinds mijn ouders vorige jaar overleden zijn..zijn ze niet meer bij te houden..ze moeten me altijd hebben..
ik ben 22quote:Op donderdag 17 december 2009 23:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
8 broers?!!
Wtf waren je ouders voor een konijnenDat is wel echt ziek veel
En duur... Na drie kinderen vind ik het echt gezellig genoeg hoor
![]()
Hoe oud ben je dan? In 1950 was het normaal...
Nee, mee naar huis genomen, gratis.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
Oh je hebt het glas daarna in de glasbak gedaan?![]()
Ja, doe ik altijd, dat vindt mijn moeder altijd handig voor als ze scherven nodig heeftquote:Op donderdag 17 december 2009 23:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, mee naar huis genomen, gratis.
Ja, maar jij maakt dan ook echt bushokjes kapot.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:33 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, doe ik altijd, dat vindt mijn moeder altijd handig voor als ze scherven nodig heeft![]()
Nee, dat doen de sjonnies uit een vriend zijn voetbalteamquote:Op donderdag 17 december 2009 23:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, maar jij maakt dan ook echt bushokjes kapot.
De schuld op anderen afschuiven.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:38 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, dat doen de sjonnies uit een vriend zijn voetbalteam
Als niet-Turk in een Marokkanen-topic postenquote:Op donderdag 17 december 2009 23:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
De schuld op anderen afschuiven.
Ik ben een Turk.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
Als niet-Turk in een Marokkanen-topic posten
Ookquote:Op donderdag 17 december 2009 23:41 schreef Rookert het volgende:
[..]
Kutzooi ik faal hier hard![]()
In de herhaling:
Als niet-Marokkaan in een Marokkanen-topic posten
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee echtquote:
ik snap je niet meer..quote:Op donderdag 17 december 2009 23:43 schreef Rookert het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee echt![]()
Slechte grappen moet niet worden uitgesmeerd over meerdere posts
Dat moet ook niet, want mijn flauwe grap duurde te lang, daarom is ie nog slechter en onnavolgbaarder gewordenquote:
Jaquote:Op donderdag 17 december 2009 23:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
dat jij als niet-Marokkaan (niet crimineel) in het Marokkanen topic post?
Ja, daar moet je echt iets mee doen!quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:02 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik heb wel een komisch talent he
Het is al laat, gun me ietsquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, daar moet je echt iets mee doen!
Grap was me eerst niet eens opgevallen, maar toen je over een grap begon te praten, dacht ik even nadenken en snapte het meteen, maar toen dacht ik nog wel: misschien denk ik het verkeerd, want het leek zo vergezocht.
Ik gun je toch iets, door te zeggen dat je iets meot doen met je komisch talent.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:19 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het is al laat, gun me iets![]()
Jij mag nu een slechte grap maken, kost geen moeite toch?
Lief hoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik gun je toch iets, door te zeggen dat je iets meot doen met je komisch talent.
Rookert rookt een sigaret.
Ik ben niet goed in het maken van slechte grappen.
Vind je het niet lief genoeg?quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:25 schreef Rookert het volgende:
[..]
Lief hoor![]()
Sigaretten![]()
![]()
![]()
![]()
Oh, alleen maar in goede grappen zeker?
Ik proefde een sarcastische ondertoonquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Vind je het niet lief genoeg?![]()
Ja, alleen maar in goede grappen.
Ja, was ook sarcastisch, al bedoelde ik het neit zo, ik kan slechte grappen wel waarderen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik proefde een sarcastische ondertoon![]()
Je begint nu al goed ja
quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, was ook sarcastisch, al bedoelde ik het neit zo, ik kan slechte grappen wel waarderen.
Begin ik goed met "rookert rookt een sigaret"?
Daarmee bedoel je dat ik niet goed ben in goede grappen maken, maar vooral in slechte grappen maken?quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
![]()
Nee, deze reactie ging dieper. Ik bedoel met "je begint nu al" dat ik het een goede grap vind dat jij alleen maar goed bent in goede grappen maken
Jaquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Daarmee bedoel je dat ik niet goed ben in goede grappen maken, maar vooral in slechte grappen maken?
Hoe flikken jullie zoiets?quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik had laatst toch verteld over dat ik een verkeerde auto instapte, weet je dat nog? Laatst stapte een jongen van m'n school onze auto in. M'n vader heeft hem keihard uitgelachen.
Vroeg me achteraf ook af hoe ik het voor elkaar kreeg. M'n pa volgde deze jongen al teon hij de school uitliep, m'n pa dacht zo die is mooi in pak enzo en ineens ziet hij die jongen onze deur openen en naar binnen stappen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:43 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja![]()
[..]
Hoe flikken jullie zoiets?![]()
Ik kan me daar echt niks bij voorstellen
Ik hoop dat je in een veilige buurt woont, levensgevaarlijke gewoonte ditquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Vroeg me achteraf ook af hoe ik het voor elkaar kreeg. M'n pa volgde deze jongen al teon hij de school uitliep, m'n pa dacht zo die is mooi in pak enzo en ineens ziet hij die jongen onze deur openen en naar binnen stappen.Ging die 'm uitlachen, terwijl dat van z'n eigen dochter nog erger was. Ik ging er in zitten, deur sluiten, gordel omdoen en baba zeggen.
Het is lastig om het je voor te stellen, maar het was een beetje donker.
Een collega van m'n moeder is hier ergens verkracht.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:51 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik hoop dat je in een veilige buurt woont, levensgevaarlijke gewoonte dit
Gezelligquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Een collega van m'n moeder is hier ergens verkracht.Ik woon in een best stille buurt, maar de mensen hier zijn wel "veilig". Hmm.. maar het gebeurde wel voor een supermarkt, maakt dat het niet minder erg en het was een buitenlander, Marokkaan ofzo. Die zijn lief.
Mee eens.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:02 schreef Rookert het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Verkrachters moeten ze ophangen aan de hoogste boom
Godverquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
meisje van 16 die....... die.......
quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Godver![]()
Ik over paar minuten maar van fok af denk ik, slechte reputatie krijg ik zo
Van De wereld draait door? Zag dat live op tv, was zo slechtquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
als jij iets op youtube kijkt, bijv. dat filmpje van patricia paay, kun je dan ook niet meer kijken zonder drogredenen eruit te halen of is het raar dat ik daar last van heb?
Ga je het dan ook echt benoemen enzo?quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:19 schreef Rookert het volgende:
[..]
Van De wereld draait door? Zag dat live op tv, was zo slecht![]()
Zeker als ik mensen niet mag ga ik naar drogredenen zoeken ja
Drogreden van hellend vlak, valse autoriteit etcquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ga je het dan ook echt benoemen enzo?
Ja, klopt.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
Drogreden van hellend vlak, valse autoriteit etc![]()
Nee, jij meer omdat je het nu hebt of net hebt gehad denk ik
Ach, zo leer je het goedquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, klopt.Het is echt irritant.
En wat is het en waar haal je het?quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
weet je wat pas lekker is: melemen
meteen aan kant-en-klaarmaaltijden denken he, luie!quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:32 schreef Rookert het volgende:
[..]
En wat is het en waar haal je het?
Neequote:Op vrijdag 18 december 2009 01:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
meteen aan kant-en-klaarmaaltijden denken he, luie!
Je maakt het.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
http://adilakkus.blogspot(...)turkish-omlette.html
Niet zo lekker als de Turken het maken!quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
![]()
Dit maak ik zelf weleens, pleur gewoon veel groenten in een pan en gooi er een paar eieren overheen en wat kruiden, vet lekker
Het is dan ook melemen en ik probeer het niet te makenquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Niet zo lekker als de Turken het maken!
Probeer het eens, is echt lekker.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:43 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het is dan ook melemen en ik probeer het niet te maken![]()
Niet mijn lunchkookkunsten dissen
Ik probeer het morgen wel in een versie voor 1 persoonquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Probeer het eens, is echt lekker.
Maak meteen voor de rest van het gezin dan.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:45 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik probeer het morgen wel in een versie voor 1 persoon![]()
En ik ga nu slapen, moet jij ook doen! Trusten
nee hoor je bent niet de enigequote:Op vrijdag 18 december 2009 21:53 schreef HAKIM_1988 het volgende:
Ik dacht dat ik de enige was?
Hebben we een heel topic hiero.
Jullie zijn overal te vindenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:53 schreef HAKIM_1988 het volgende:
Ik dacht dat ik de enige was?
Hebben we een heel topic hiero.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:40 schreef Mutant01 het volgende:
Wat voor pers, een sinaasappelpers?
Hey Nadia.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:40 schreef Mutant01 het volgende:
Wat voor pers, een sinaasappelpers?
Hey Nadia.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:59 schreef Rookert het volgende:
Ik heb nu wel zin in vers geperste sinaasappelsap
Komt eraanquote:Op zaterdag 19 december 2009 12:05 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
doe ook gelijk een glas vers geperste sapje voor mij.
ah echt waar..dan ga je toch ff gauw naar de winkel..quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Komt eraan
Moet eens ontbijten, maar geen eten in huis
Ga ik nu dan ook doen, geniet van je sapjequote:Op zaterdag 19 december 2009 12:16 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
ah echt waar..dan ga je toch ff gauw naar de winkel..
welke sapjequote:Op zaterdag 19 december 2009 12:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ga ik nu dan ook doen, geniet van je sapje
Je sinaasappelsap natuurlijkquote:Op zaterdag 19 december 2009 12:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ga ik nu dan ook doen, geniet van je sapje
Marokkanen zijn gastvrij, althans dat hoop ik.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:51 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Een Afghaan met perzische roots
ik wacht nog steeds..ik heb niks van je gehadquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:17 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je sinaasappelsap natuurlijk
Het is echt niet normaal koud buiten
*geeft een sapje*quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:36 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
ik wacht nog steeds..ik heb niks van je gehad
Marokkaanse18 is er niet, DUSquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:39 schreef nadiaschoonheid het volgende:
wat is het hier dood..waar is iedereen.
Ik ben thuis.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:39 schreef nadiaschoonheid het volgende:
wat is het hier dood..waar is iedereen.
Je weet zelf de weg naar de keuken.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:00 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
laat maar ik wil nu een glas marokkaanse thee.
Behalve bij PVV bijeenkomsten rookertquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:44 schreef Rookert het volgende:
[..]
Jullie zijn overal te vinden
Hoi
Daar mag niemand binnenquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:11 schreef HAKIM_1988 het volgende:
[..]
Behalve bij PVV bijeenkomsten rookert![]()
Ola!
quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je weet zelf de weg naar de keuken.
Waar?quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:01 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
heyy..een beetje mij voor kuthoer uitmaken he
Dat is niet helemaal waar, volgens mij zijn 'jullie' er vaak wel, maar dan met een ander doel dan onze blonde vrind voor ogen heeftquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:11 schreef HAKIM_1988 het volgende:
[..]
Behalve bij PVV bijeenkomsten rookert![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:24 schreef o.us het volgende:
[..]
NietJij noemde mij ook een vuile klootzak in jouw topic.
Je hoeft hier niet te blijven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Kif halek fil al Mas'r, habibi?quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Egyptische thee is zeker onacceptabel? Die heb ik nog in de aanbieding.
ja lekker schenk maar in.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Egyptische thee is zeker onacceptabel? Die heb ik nog in de aanbieding.
* o.us checkt fotoboekquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:33 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
ik weet niet..ben je een man?
Zain shukran, sahbi. Zonnetje, sporten, tennis, zwembad, zon, autorijden, je weet het.quote:
dat zijn jou woorden.ik moet het eerst zelf zien.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:34 schreef o.us het volgende:
[..]
* o.us checkt fotoboek
* o.us checkt in zijn onderbroek
Tweemaal gecontroleerd en ik ben echt een man, Nadia.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:36 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
dat zijn jou woorden.ik moet het eesrt zelf zien.
Malek ma3k ila entia mat3rfish katalem bil 3rbia?quote:
enna kan hdar ghir riffia ou safiquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:40 schreef o.us het volgende:
[..]
Malek ma3k ila entia mat3rfish katalem bil 3rbia?
wat praat wikkawika dan??quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Inderdaad, zelfs wikwakka2 kan (wat) Arabisch.
HEY JE KAN WEL ARABISCHquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:41 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
enna kan hdar ghir riffia ou safi
ik heb geen arabische zenders op mijn tv.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:43 schreef o.us het volgende:
[..]
HEY JE KAN WEL ARABISCH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je gaat iig wel de goede kant op. Nogmaals kijk vaker naar Marokkaanse zenders, als je geluk hebt kan je na een tijdje ook Frans.
Kijk dan ook schoteltelevisie van jouw ouders.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:44 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
ik heb geen arabische zenders op mijn tv.
wtf, dönerschotel?quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:46 schreef o.us het volgende:
[..]
Kijk dan ook schoteltelevisie van jouw ouders.[ afbeelding ]
dat ziet er smerig uit..is dat je avondeten??quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:46 schreef o.us het volgende:
[..]
Kijk dan ook schoteltelevisie van jouw ouders.[ afbeelding ]
nee is mijn avondeten niet hoor !!!!quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:47 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
dat ziet er smerig uit..is dat je avondeten??
heb geen ouders.
oh gelukkig dat zag er echt smerig uit..quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:48 schreef o.us het volgende:
[..]
nee is mijn avondeten niet hoor !!!!
o, woon je op kamers??????
How to shut one up, lesson 1quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:36 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
dat zijn jou woorden.ik moet het eerst zelf zien.
Oh, gevoelig onderwerp. I'm sorry, Nadia.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:49 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
oh gelukkig dat zag er echt smerig uit..
nee mijn ouders zijn overleden..ik woon samen met mijn zus.
Die ben ik nog niet eerder tegengekomenquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:43 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
wat praat wikkawika dan??
geef niett..ik woon in rotterdamquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:51 schreef o.us het volgende:
[..]
Oh, gevoelig onderwerp. I'm sorry, Nadia.![]()
Waar woon in je Nederland?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Die ben ik nog niet eerder tegengekomen.
Ik spreek Nederlands/Engels en wat Arabisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |