Negativ/Sjaak is niet boeiend nee, Dio heeft wel paar chille nummers en zijn hoofd doet me denken aan een blije chimpanseequote:Op woensdag 16 december 2009 19:08 schreef wikwakka2 het volgende:
Mocro18 laat weer eens zien hoe onbetrouwbaar ze wel niet is, ze luistert ook nog eens naar stomme rap/hiphop bagger.
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:09 schreef Rookert het volgende:
[..]
Negativ/Sjaak is niet boeiend nee, Dio heeft wel paar chille nummers en zijn hoofd doet me denken aan een blije chimpansee
Beetje gehyped nummer, toen ie net uit was zag je op de Uitmarkt in Amsterdam helemaal meezwijmelen op dit nummerquote:
Post geen bagger in dit kwaliteitstopic.quote:
Ik wil alleen maar zwemmen...quote:
die luister ik nooitquote:
Blabla, dit geloof je zelf toch niet? Je bent de 1e die bij de volgende aanbieding op de meest onmogelijke tijdstippen de site gaat refreshenquote:Op woensdag 16 december 2009 19:29 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik voel me echt zielig. H&M bestelling is nog niet in behandeling genomen..asosbestelling kan nog niet geplaatst worden omdaaaaat iemand haar telefoon niet opneemt. Nou dan bestelt ze niet mee hoor![]()
En oja ik heb vandaag gewoon weer wat op de mannenafdeling gekocht (voor mezelf)
WTF is dezequote:Op woensdag 16 december 2009 19:29 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik voel me echt zielig. H&M bestelling is nog niet in behandeling genomen..asosbestelling kan nog niet geplaatst worden omdaaaaat iemand haar telefoon niet opneemt. Nou dan bestelt ze niet mee hoor![]()
En oja ik heb vandaag gewoon weer wat op de mannenafdeling gekocht (voor mezelf)
Ik ook, vind het vermoeiend, maar opzich wel chill.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
die luister ik nooit
alleen spinvis, maar die ook heel weinig, alleen als ik behoefte heb aan echt in slaap vallen
Vrijdagochtendquote:Op woensdag 16 december 2009 19:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Blabla, dit geloof je zelf toch niet? Je bent de 1e die bij de volgende aanbieding op de meest onmogelijke tijdstippen de site gaat refreshen
Wanneer is de operatie?
online shoppenquote:Op woensdag 16 december 2009 19:29 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ja af en toe?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
WTF is deze![]()
![]()
.
Draag je mannenkleren?
Dat bedoelde ik nietquote:Op woensdag 16 december 2009 19:32 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Vrijdagochtend.
Maar morgenavond moet ze er al heen.
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
online shoppen![]()
wil je EEN link sturen van wat je gaat kopen?
Tenzij je een mannenlijf hebt, lijkt het me wel een beetje vreemdquote:Op woensdag 16 december 2009 19:34 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja af en toe?![]()
Die mannenkleding is gewoon vergayed joh !
deze ook is goed om te slapenquote:Op woensdag 16 december 2009 19:32 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik ook, vind het vermoeiend, maar opzich wel chill.
Jack Johnson is ook een held in me laten slapenMaar die kan je zomers ook gewoon chill op de achtergrond luisteren
Jaa dalijk..want ben een beetje lui en dan moet ik die plaatjes opslaan want een link sturen kan niet want dan kom je gewoon bij de hoofdpagina uit laat maar zeggenquote:Op woensdag 16 december 2009 19:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
online shoppen![]()
wil je link sturen van wat je gaat kopen?
Je kan toch vast wel een wish list maken en daar een link van geven?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:35 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Jaa dalijk..want ben een beetje lui en dan moet ik die plaatjes opslaan want een link sturen kan niet want dan kom je gewoon bij de hoofdpagina uit laat maar zeggen. Oke ik ben echt onduidelijk
ja, ik weet wat je bedoelt, gebruik de site ook regelmatig, maar als je een link geeft, kom je wel uit bij de goede categorie (truien ofzo) en dan kun je nummer van pagina + nummer van kledingstuk noemenquote:Op woensdag 16 december 2009 19:35 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Jaa dalijk..want ben een beetje lui en dan moet ik die plaatjes opslaan want een link sturen kan niet want dan kom je gewoon bij de hoofdpagina uit laat maar zeggen. Oke ik ben echt onduidelijk
HWHAHAHAHA WHAHAHAH.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet![]()
Hahahha
Maar wou dit ook wel weten eigenlijk achteraf, ze gaat het wel redden hoor, beter van wel
Maak je je zorgen?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik vraag me trouwens iets af, kan het zo zijn dat je borstkanker hebt, maar dat het vanzelf weer verdwijnt, zonder medicatie ofzo.
Ja, maak me wel een beetje zorgen, maar niet over mezelf ofzo. Ik dacht, misschien verdwijnt het vanzelf, net zoals de griep.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
Maak je je zorgen?![]()
Zal heus wel voorkomen bij 1 op de miljoenen gevallen, maar dan willen ze je DNA testen denk ik
Over wie dan?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, maak me wel een beetje zorgen, maar niet over mezelf ofzo. Ik dacht, misschien verdwijnt het vanzelf, net zoals de griep.
Ik denk dat je het wel merkt als een tumor in je borst je vna binnen op zit te vretenquote:Op woensdag 16 december 2009 19:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, maak me wel een beetje zorgen, maar niet over mezelf ofzo. Ik dacht, misschien verdwijnt het vanzelf, net zoals de griep.
De meest kutte borstvergroting ooitquote:Op woensdag 16 december 2009 19:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik denk dat je het wel merkt als een tumor in je borst je vna binnen op zit te vreten.
Bij beide ben je ziek, dus ik dacht, wie weet, kan kanker soms ook vanzelf verdwijnen.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
Over wie dan?
Maar gebeurt bij 1 op de 5 vrouwen in Nederland, echt superveel gewoon![]()
Kanker en griep vergelijken
Kan toch klein beginnen?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik denk dat je het wel merkt als een tumor in je borst je vna binnen op zit te vreten.
Het begint altijd klein, maar het gaat heus niet zomaar even 'over' of zoquote:
Neequote:Op woensdag 16 december 2009 19:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Bij beide ben je ziek, dus ik dacht, wie weet, kan kanker soms ook vanzelf verdwijnen.
Meeste vrouwen ontdekken het toch met een klein knobbeltje? Niet dat je opeens 2 kilo zwaarder wakker wordt en in de spiegel kijkt en denkt WTF terwijl je man ernaast staat te bidden dat de andere borst ook volgt qua groottequote:
bij de griep welquote:Op woensdag 16 december 2009 20:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het begint altijd klein, maar het gaat heus niet zomaar even 'over' of zo.
quote:Op woensdag 16 december 2009 20:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee![]()
[..]
Meeste vrouwen ontdekken het toch met een klein knobbeltje? Niet dat je opeens 2 kilo zwaarder wakker wordt en in de spiegel kijkt en denkt WTF terwijl je man ernaast staat te bidden dat de andere borst ook volgt qua grootte
Naja, je schijnt zelfonderzoek te moeten doen bij douchen enzo, maar daar heb ik me niet in verdieptquote:Op woensdag 16 december 2009 20:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
Ja, ik weet dat het klein begint, maar omdat wikiewakka zei dat je het wel merkt als een tumor je van binnen opvreet.
Ja, dat vertelde onze docent altijd in de eerste.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Naja, je schijnt zelfonderzoek te moeten doen bij douchen enzo, maar daar heb ik me niet in verdiept![]()
Hey hey wickie, hey wickie hey
Ik verspreid geen haat, alleen op het forum.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gezien de haat die je verspreidt en de hoeveelheid vijanden die je hebt.
Bilmiyorem kan ik optillen en aan de kapstok hangen en dan uren kijken hoe ze sparteltquote:Op woensdag 16 december 2009 20:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik verspreid geen haat, alleen op het forum.![]()
Vijanden...
doe normaalquote:Op woensdag 16 december 2009 20:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
Bilmiyorem kan ik optillen en aan de kapstok hangen en dan uren kijken hoe ze spartelt
Wtfquote:Op woensdag 16 december 2009 21:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een dikke lamme ginger kid.
[ afbeelding ]
Leg mijn beeld dat ik van Marokkanen heb eens uit dan...?quote:Op donderdag 17 december 2009 15:57 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ook. Maar we passen niet in het beeld van AryaMehr, als het gaat om Marokkanen.
Dat hoef ik niet uit te leggen, dat weet jij best. Zijn toch van die gore Arabieren, eeeuww!quote:Op donderdag 17 december 2009 15:58 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Leg mijn beeld dat ik van Marokkanen heb eens uit dan...?
Dat weet ik niet, zijn ze dat? Ik dacht namelijk iets anders, maar goed.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat hoef ik niet uit te leggen, dat weet jij best. Zijn toch van die gore Arabieren, eeeuww!
En moslims.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:08 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, zijn ze dat? Ik dacht namelijk iets anders, maar goed.
Oh, is dat zo? Dit zijn allemaal jouw woorden hoor.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En moslims.De twee grootste vijanden van je superieure perzische rijk.
En berbers, de grootste dieven op aarde.
Klopt, en geen ontkenning van jouw kant te zien!quote:Op donderdag 17 december 2009 16:12 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Oh, is dat zo? Dit zijn allemaal jouw woorden hoor.
Alsof ik elke absurde beschuldiging ga zitten te verdedigen.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt, en geen ontkenning van jouw kant te zien!
Nee, dat zou ik ook maar niet doen. Die beschuldigingen komen ook zomaar uit de lucht vallen!quote:Op donderdag 17 december 2009 16:16 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Alsof ik elke absurde beschuldiging ga zitten te verdedigen.
In dit geval wel.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, dat zou ik ook maar niet doen. Die beschuldigingen komen ook zomaar uit de lucht vallen!
Je zat laatst ook al in het Turkentopic te trollen, doe eens niet zo sneu.quote:
Donder toch op, stumpert. Waar heb je mij zien trollen hier?quote:Op donderdag 17 december 2009 16:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je zat laatst ook al in het Turkentopic te trollen, doe eens niet zo sneu.
Omgeving Assen reprezentquote:Op donderdag 17 december 2009 16:28 schreef Mutant01 het volgende:
http://www.rtl.nl/(/actue(...)ffen_door_sneeuw.xml
En selecteer auto door het ijs in assen.
Leuk. Ik zal er even een bericht van maken.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:28 schreef Mutant01 het volgende:
http://www.rtl.nl/(/actue(...)ffen_door_sneeuw.xml
En selecteer auto door het ijs in assen.
IHVK beweert het tegenovergesteldequote:Op donderdag 17 december 2009 16:56 schreef Mutant01 het volgende:
In R'dam een cm of 4 vanochtend, nu ligt er bijna niets meer.
Net op straat gemaakt:quote:Op donderdag 17 december 2009 20:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
IHVK beweert het tegenovergestelde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |