Negativ/Sjaak is niet boeiend nee, Dio heeft wel paar chille nummers en zijn hoofd doet me denken aan een blije chimpanseequote:Op woensdag 16 december 2009 19:08 schreef wikwakka2 het volgende:
Mocro18 laat weer eens zien hoe onbetrouwbaar ze wel niet is, ze luistert ook nog eens naar stomme rap/hiphop bagger.
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:09 schreef Rookert het volgende:
[..]
Negativ/Sjaak is niet boeiend nee, Dio heeft wel paar chille nummers en zijn hoofd doet me denken aan een blije chimpansee
Beetje gehyped nummer, toen ie net uit was zag je op de Uitmarkt in Amsterdam helemaal meezwijmelen op dit nummerquote:
Post geen bagger in dit kwaliteitstopic.quote:
Ik wil alleen maar zwemmen...quote:
die luister ik nooitquote:
Blabla, dit geloof je zelf toch niet? Je bent de 1e die bij de volgende aanbieding op de meest onmogelijke tijdstippen de site gaat refreshenquote:Op woensdag 16 december 2009 19:29 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik voel me echt zielig. H&M bestelling is nog niet in behandeling genomen..asosbestelling kan nog niet geplaatst worden omdaaaaat iemand haar telefoon niet opneemt. Nou dan bestelt ze niet mee hoor![]()
En oja ik heb vandaag gewoon weer wat op de mannenafdeling gekocht (voor mezelf)
WTF is dezequote:Op woensdag 16 december 2009 19:29 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik voel me echt zielig. H&M bestelling is nog niet in behandeling genomen..asosbestelling kan nog niet geplaatst worden omdaaaaat iemand haar telefoon niet opneemt. Nou dan bestelt ze niet mee hoor![]()
En oja ik heb vandaag gewoon weer wat op de mannenafdeling gekocht (voor mezelf)
Ik ook, vind het vermoeiend, maar opzich wel chill.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
die luister ik nooit
alleen spinvis, maar die ook heel weinig, alleen als ik behoefte heb aan echt in slaap vallen
Vrijdagochtendquote:Op woensdag 16 december 2009 19:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Blabla, dit geloof je zelf toch niet? Je bent de 1e die bij de volgende aanbieding op de meest onmogelijke tijdstippen de site gaat refreshen
Wanneer is de operatie?
online shoppenquote:Op woensdag 16 december 2009 19:29 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ja af en toe?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
WTF is deze![]()
![]()
.
Draag je mannenkleren?
Dat bedoelde ik nietquote:Op woensdag 16 december 2009 19:32 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Vrijdagochtend.
Maar morgenavond moet ze er al heen.
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
online shoppen![]()
wil je EEN link sturen van wat je gaat kopen?
Tenzij je een mannenlijf hebt, lijkt het me wel een beetje vreemdquote:Op woensdag 16 december 2009 19:34 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja af en toe?![]()
Die mannenkleding is gewoon vergayed joh !
deze ook is goed om te slapenquote:Op woensdag 16 december 2009 19:32 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik ook, vind het vermoeiend, maar opzich wel chill.
Jack Johnson is ook een held in me laten slapenMaar die kan je zomers ook gewoon chill op de achtergrond luisteren
Jaa dalijk..want ben een beetje lui en dan moet ik die plaatjes opslaan want een link sturen kan niet want dan kom je gewoon bij de hoofdpagina uit laat maar zeggenquote:Op woensdag 16 december 2009 19:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
online shoppen![]()
wil je link sturen van wat je gaat kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |