De Koningin moet wetten ondertekenen, anders zijn ze niet rechtsgeldig.quote:
Uploaden.quote:En wat is er nog meer illegaal?
Ik ook ja!quote:Op woensdag 16 december 2009 19:04 schreef o.us het volgende:
NEE MAG NIET IK HEB DE AIVD GEINFORMEERD
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:06 schreef Penisbaard het volgende:
Geen koningshuis hebben is voor landen die oorlogen verliezen, echte winnaars hebben een koningshuis
Om vervolgens tijdens die oorlogen, de benen te nemen naar de buren en je volk alleen achter laten.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:06 schreef Penisbaard het volgende:
Geen koningshuis hebben is voor landen die oorlogen verliezen, echte winnaars hebben een koningshuis
Jongens ! dit is een grapje van o.us hoor !quote:Op woensdag 16 december 2009 19:04 schreef o.us het volgende:
NEE MAG NIET IK HEB DE AIVD GEINFORMEERD
Macht en geldquote:Op woensdag 16 december 2009 19:06 schreef Lundegaard het volgende:
Er moet toch echt iets goed mis zijn in dat koppie van Maxima om met zo`n knurft in bed te liggen..
Ja, want ze hadden zich gewoon gevangen moeten laten nemen door de Duitsers zodat Nederland ook gelijk maar Nederlands-Indië had opgegeven of moeten samenwerken met de Duitsers. Wees blij dat de oorlog nog voortgezet werd vanuit het buitenland, ondankbare walvisquote:Op woensdag 16 december 2009 19:07 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Om vervolgens tijdens die oorlogen, de benen te nemen naar de buren en je volk alleen achter laten.
Beroemdquote:Op woensdag 16 december 2009 19:10 schreef zovty het volgende:
[..]
Hij heeft nauwelijks macht en er zijn knappere rijkere gasten.
Noord-Korea is ook een winnaar.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:06 schreef Penisbaard het volgende:
Dat was nog een goede keuze.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:07 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Om vervolgens tijdens die oorlogen, de benen te nemen naar de buren en je volk alleen achter laten.
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:06 schreef Penisbaard het volgende:
Je verstoppen doe je niet als je een vorst(in) bent. En doe je dat wel, noem je zelf dan geen winnaar na afloop.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:10 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ja, want ze hadden zich gewoon gevangen moeten laten nemen door de Duitsers zodat Nederland ook gelijk maar Nederlands-Indië had opgegeven of moeten samenwerken met de Duitsers. Wees blij dat de oorlog nog voortgezet werd vanuit het buitenland, ondankbare walvis
Als je als staatshoofd je land het beste kan helpen door de oorlog vanuit het buitenland en de koloniën voort te zetten dan doe je dat gewoon. Ik zie niet in hoe jezelf gevangen laten nemen en je koloniën opgeven beter had kunnen zijn voor Nederland.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:14 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
[..]
Je verstoppen doe je niet als je een vorst(in) bent. En doe je dat wel, noem je zelf dan geen winnaar na afloop.
Wat vond je van hun optreden in Apeldoorn?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:14 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
[..]
Je verstoppen doe je niet als je een vorst(in) bent.
Strijd? Wilhelmina heeft het zelf in haar memoires onomwonden toegegeven dat haar jaren in Engeland, op de paar uitstapjes naar haar dochter in Canada en Roosevelt in Amerika na, goeddeels een tijd is geweest van 'afwachten'quote:Op woensdag 16 december 2009 19:16 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Als je als staatshoofd je land het beste kan helpen door de oorlog vanuit het buitenland en de koloniën voort te zetten dan doe je dat gewoon. Ik zie niet in hoe jezelf gevangen laten nemen en je koloniën opgeven beter had kunnen zijn voor Nederland.
Had je dan verwacht dat Nederland op de Hollandse stranden zou landen om Nederland gelijk maar te bevrijden? Het stelde inderdaad niet veel voor, maar het was altijd beter dan gelijk het hele koloniale rijk opgeven. Hoe zit het trouwens met mensen van de Nederlandse regering en die van vele andere bezette landen die ook vluchtten om een regering in ballingschap te vormen? Hadden die ook maar moeten blijven?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:20 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Strijd? Wilhelmina heeft het zelf in haar memoires onomwonden toegegeven dat haar jaren in Engeland, op de paar uitstapjes naar haar dochter in Canada en Roosevelt in Amerika na, goeddeels een tijd is geweest van 'afwachten'
bron: Verdediging Wilhelmina's vlucht overtuigt niet
Jij noemde ze winnaars. Daar reageerde ik op en haalde het onderuit. En jij zelf ook.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:28 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Had je dan verwacht dat Nederland op de Hollandse stranden zou landen om Nederland gelijk maar te bevrijden? Het stelde inderdaad niet veel voor, maar het was altijd beter dan gelijk het hele koloniale rijk opgeven. Hoe zit het trouwens met mensen van de Nederlandse regering en die van vele andere bezette landen die ook vluchtten om een regering in ballingschap te vormen? Hadden die ook maar moeten blijven?
Uiteindelijk heeft de kant waar Nederland bij aangesloten was de oorlog gewonnen, ik zou niet weten waarom het dan verliezers zouden zijnquote:Op woensdag 16 december 2009 19:31 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Jij noemde ze winnaars. Daar reageerde ik op en haalde het onderuit. En jij zelf ook.
En daar heeft Benno het grootste deel van het Oranje kapitaal bij elkaar gescharreld, of in ieder geval een stevig fundament gelegd. En terwijl Juul in Canada lag te puffen om Magriet te werpen hield Benno er een complete harem op na in London. Allemaal in het buitenland.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:10 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ja, want ze hadden zich gewoon gevangen moeten laten nemen door de Duitsers zodat Nederland ook gelijk maar Nederlands-Indië had opgegeven of moeten samenwerken met de Duitsers. Wees blij dat de oorlog nog voortgezet werd vanuit het buitenland, ondankbare walvis
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |