Klacht: Verkopers die zomaar ophangenquote:TringTringTrin
*Neemt op
TuutTuutTuut
WTF?![]()
Ik:"Hallo met Apebeer!"
Ik:"HALLO?!"
Hij:"Hallo meneer, we hebben GEWELDIG nieuws voor u. U bent geselecteerd om 1 maand gratis lid te zijn van de postcodeloterij"
Ik:"Meneer, dat is fantastisch!"
Hij:"Echt?"![]()
Ik:"Nee daar heb ik eigenlijk geen behoefte aan"![]()
Hij:"Maar vind u het niet leuk om van die loten in de bus te vinden, gratis?"
Ik: "Nee eigenlijk niet"
TuutTuutTuut
Helemaal geen verkopers?quote:Op woensdag 16 december 2009 18:12 schreef zovty het volgende:
Wat heb je dan liever? Verkopers die je eerst chagrijnig maken?
Meneer... de krediet crisis.... 't wordt alleen maar erger meneer... we komen dit nooit te boven.
Gokje wagen?
HEEE! zit eens niet steeds je post te editten! ik had net een enorme rake reply maar die zou nu kant noch wal raken!quote:Op woensdag 16 december 2009 18:13 schreef RickoKun het volgende:
WIE IS DAT DIKKE MENS IN JE AVATAR KK ZEG!!!!111111111111111111111111
Telefoonverkopers zijn stom.
Dat is saaaaabquote:Op woensdag 16 december 2009 18:13 schreef RickoKun het volgende:
WIE IS DAT DIKKE MENS IN JE AVATAR KK ZEG!!!!111111111111111111111111
Telefoonverkopers zijn stom.
quote:Op woensdag 16 december 2009 18:15 schreef florisje het volgende:
[..]
HEEE! zit eens niet steeds je post te editten! ik had net een enorme rake reply maar die zou nu kant noch wal raken!
Goedzo!quote:Op woensdag 16 december 2009 18:18 schreef RickoKun het volgende:
[..]ik heb er alleen zoen streepje doorgedaan hoor
Eerst vond ik je een kutuser.quote:
oh, hmm, dan was het m'n verbeelding.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:18 schreef RickoKun het volgende:
[..]ik heb er alleen zoen streepje doorgedaan hoor
Waarom?quote:Op woensdag 16 december 2009 18:50 schreef ouderejongere het volgende:
Het is altijd wel leuk om die losers te treiteren. Eerst heel enthousiast reageren, op het moment dat ze de rest van het gesprek dan gaan opnemen "meneer OJ, u moet nu elke vraag die ik stel met Ja beantwoorden" ineens vragen stellen en juist overal nee op zeggen.
Helaas werd het aantal telefoontjes voor mij te veel, soms wel 20 op een dag, dus heb ik me toch maar in het bel-me-niet-register laten inschrijven. Nu krijg ik geen telefoontjes meer.
Op mn vaste lijn, ze zijn blijkbaar wel direct verplicht om je met dat belmeniet register te verbinden, echter had ik daar ff geen zin in dus verder niets mee gedaanquote:Op woensdag 16 december 2009 18:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Op je vaste lijn of je mobiel?
o.us heeft een ban in mijn topics.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:56 schreef OeJ het volgende:
Ik wacht even met mijn mening tot ik weet wat o.us hiervan vindt, waarschijnlijk vindt hij dat je die telefoonverkoper in zijn kont moet plassen, maar toch: ik wacht even.
Ik heb me toch maar wel ingeschreven en de tijd zal leren of het helpt. Het vorige register (infofilter) werkte overduidelijk niet, integendeel zelfs, ik had daar niet alleen mijn vaste nummer, maar ook een prepaid mobiel nummer opgegeven, een maand na mijn inschrijving werd ik daar ook op gebeld. Die kaart heb ik toen maar laten verlopen.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:55 schreef Samson het volgende:
[..]
Op mn vaste lijn, ze zijn blijkbaar wel direct verplicht om je met dat belmeniet register te verbinden, echter had ik daar ff geen zin in dus verder niets mee gedaan
quote:*ring ring*
Hallo, met Henk
-Hallo meneer! Heeft u al een telefoon?
quote:Op woensdag 16 december 2009 20:16 schreef moonmovies het volgende:
Telefonische telefoon verkoper:
[..]
Dat dusquote:Op woensdag 16 december 2009 19:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Verkocht hij telefoons ?
Of was het een telefonisch verkoper?
Kim Holland is een hoaxquote:Op woensdag 16 december 2009 21:07 schreef Remsjo het volgende:
Haha die TS. Altijd lachen met hem
Zo had ik laatst ook iemand.
Tring Tring Tring Tring Tring Tring
Ik: Haai met Remsjo
Kim Holland: Een heeeeeele goede geile goede avond, je spreekt met Kim Holland
Ik: Oh oke
Kim Holland: Ik heb een hele goede geile aanbieding voor je
Ik: En wat mag dat dan wel niet zijn
Kim Holland: 2 goede geile cockringen en een opblaaspop van Irene Moors en dat voor nog geen 14,95
ik: Tuut Tuut Tuut
Welke?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:33 schreef Oldenzaal het volgende:
Hahaha, je andere topic gesloten door mij!
Lekker voor je!
Je 'ik ben verliefd' topicquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |