Moet je bij opties instellen hoeveel reacties je per pagina wilt.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:56 schreef Apebeer het volgende:
En soms klopt de paginatelling niet, dan staat er: 5 pagina's. Maar dan zijn er eigenlijk 10
Maar het is toch gewoon raar?quote:Op woensdag 16 december 2009 17:58 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
Moet je bij opties instellen hoeveel reacties je per pagina wilt.
Ik heb hem overnieuw getypt en nu kwam hij er wel doorheenquote:Op woensdag 16 december 2009 18:17 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:
Kuttopics worden er bij voorbaat uitgefilterd, vandaar dat ie nooit verschenen is.Snap alleen niet hoe deze toch door de filter is gekomen
quote:Op woensdag 16 december 2009 18:18 schreef florisje het volgende:
hoax! je vorige topic was 1 minuut voor deze! oh![]()
Je bewijst wat ik eerder aangaf de filter is stuk dus nu komt je kuttopic er wel door.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:18 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ik heb hem overnieuw getypt en nu kwam hij er wel doorheen![]()
Worden posts ook gefilterd? Zoja, dan had jou post nooit het daglicht mogen zien
Ik heb danny op msn en er bestaat helemaal geen filter:quote:Op woensdag 16 december 2009 18:22 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:
[..]
Je bewijst wat ik eerder aangaf de filter is stuk dus nu komt je kuttopic er wel door.
Mijn post was behulpzaam, ik probeerde enkel je vraag te beantwoorden.
quote:Apebeer zegt:
Zit er een kuttopicfilter op het forum? Die automatisch de kuttopics eruit haalt?
Danny zegt:
Nee!___!
quote:Op woensdag 16 december 2009 18:23 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ik heb danny op msn en er bestaat helemaal geen filter:
[..]
Yes ik heb een tong80 reactie in mijn topicquote:Op woensdag 16 december 2009 18:22 schreef tong80 het volgende:
Ik heb al 9000 slotjes op topics.
Waar heb je het over ?
quote:Op woensdag 16 december 2009 18:26 schreef Vierkantblokje het volgende:
God heeft ingegrepen zeg ik dan altijd maar
Klopt, dat is een bug. Dan moet je gewoon op de TT klikken ipv op de paginanummer, dan is het wel correct.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:04 schreef Apebeer het volgende:
En hij staat trouwens op 25, meestal pakt hij dat wel maar soms ook niet![]()
Dat kan toch gewoon via de quickquote?quote:Op woensdag 16 december 2009 18:28 schreef Apebeer het volgende:
Ik eis tevens multiquote, dit verminderd het aantal dubbelposts schat ik zo
Top!quote:Op woensdag 16 december 2009 18:34 schreef swollywood het volgende:
[..]
Dat kan toch gewoon via de quickquote?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |