Ik was in de Albert Heijn met mijn vader, en dat is hartstikke leuk want de Albert Heijn is tof omdat je er zoveel dingen hebt, maar goed. Ik ga soms ook naar de Hoogvliet, want dat is ook leuk. Maar daar gaat het even niet om. Ik was dus met mijn vader boodschappen aan het doen en ik wilde zalm in het karretje doen, mijn vader zegt: 'Pardon? Waarvoor is die zalm?' Ik: 'Eh, gewoon, omdat het lekker is? (en goed voor je!)'
Nou, daarna volgde een ruzie, niet normaal. Of ik wel even niet zo verwend wilde zijn want normale mensen kopen niet elke week zalm. Dus ik vervolgens boos want ik was niet verwend, maar het is bijna kerst en ik wilde gewoon lekker zalm op toostjes. Dus ik zeg tegen mijn vader dat heel Nederland nu zalm koopt, wow dat had ik helemaal niet moeten zeggen want toen schoot die helemaal uit zijn slof. Wel 80 procent van Nederland koopt nooit zalm zei hij. Ik moest toen zo lachen dat ik verder maar snel weg liep.
Klacht: Ruzie met pa door zalm.
Medeklacht: Waarom geen zalm, ik wil zalm!
Derde klacht: Godverdomme, nu heb ik ruzie en geen zalm, en ik wil zalm en geen ruzie.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya