Ben jij er voor betaald?quote:Op woensdag 16 december 2009 17:11 schreef Levitation het volgende:
Deze moet wel werken:
http://www.fontys.nl/opleidingen/brochures/29.01.pdf
Zo staat de foto van mijn vrouw al zeker 10 jaar op een website van een van haar vorige werkgevers en ondanks herhaalde toezeggingen is de foto nog steeds niet verwijderdquote:Op woensdag 16 december 2009 17:24 schreef -moppie- het volgende:
Ik stond een paar jaar geleden ineens met mijn hoofd op een site van een verzekeringsmaatschappij zonder dat ik ervan af wist. Heb toen heel moeilijk gedaan (niet moeilijk genoeg want ik ben er niks mee opgeschoten) en toen ben ik er toch vanaf gehaald.
Ik hoop dat jij wel toestemming gegeven hebt.
Ja eerst was het topic dicht, en toen ik nog eens keek was het openquote:
kant en klare saladequote:Op woensdag 16 december 2009 17:39 schreef bleiblei het volgende:
ik ben moe, heb het koud en heb honger. iemand suggesties qua eten? liefst snel en een beetje gezond.
quote:Op woensdag 16 december 2009 17:47 schreef amaranta het volgende:
Nogmaals, aardappel anders met aardappels en met kipfilet, champignons en ui in de oven.
Heerlijk!
Juup heeft nog modrechtenquote:Op woensdag 16 december 2009 17:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ja eerst was het topic dicht, en toen ik nog eens keek was het openToen maar een sluitpost gedaan
Ja. Dat is toch niet zo raar.quote:
Vanmiddag reageerde er ook al een kerel die met mij het bed wel even wilde testen.quote:
Wijs.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Vanmiddag reageerde er ook al een kerel die met mij het bed wel even wilde testen.
Ik zei al: testen op doorzakken? Ik ben 40 wk zwanger.
Maar dubbelfris heeft alles verwijderd. Ik ga ook niet meer reageren op die rare vragen.
Bed staat te koop. Klaar.
Vandaar een reactie van mij hier. Volgens mij hoef ik maar een scheet te laten in v&a en heb ik een ban te pakken.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Vanmiddag reageerde er ook al een kerel die met mij het bed wel even wilde testen.
Ik zei al: testen op doorzakken? Ik ben 40 wk zwanger.
Maar dubbelfris heeft alles verwijderd. Ik ga ook niet meer reageren op die rare vragen.
Bed staat te koop. Klaar.
Laat daar eens een scheet dan?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:09 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Vandaar een reactie van mij hier. Volgens mij hoef ik maar een scheet te laten in v&a en heb ik een ban te pakken.
De Toppersquote:Op woensdag 16 december 2009 21:44 schreef bleiblei het volgende:
Die Medleys van de toppers zijn echt te makkelijk, te slecht maar stiekum ook best geinig.
Wauw.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:26 schreef ArTiC het volgende:
Het groot Nederlands dictee was tof...en gewonnen door een Eindhovenaar
it's amazing mike !quote:
toffe trui toch...kan zo in de kast naast het wolf shirtquote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 00:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
toffe trui toch...kan zo in de kast naast het wolf shirt
net als mijn broertje ja, op maandagochtend in een sneeuwstorm geboren, blijft ie ook horenquote:Op donderdag 17 december 2009 07:30 schreef amaranta het volgende:
Ik wil bevallen op een dag dat het loeihard sneeuwt. Kan ik
dAt later tot in en treure aan Sjors vertellen.
doet jouw moeder dan ook alsof het elk jaar voor het eerst vertelt?quote:Op donderdag 17 december 2009 08:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
net als mijn broertje ja, op maandagochtend in een sneeuwstorm geboren, blijft ie ook horen
dat doet ze met alle verhalen, ik krijg ook elk jaar te horen wat ik zei toen hij werd geboren. En dat ik op zaterdag was geboren en dat er die avond een straatfeest was en dat mijn vader zo blij was dat ie zich helemaal laveloos had gezopen terwijl mijn moeder in een sluitlaken op bed lag. En dat soort dingen jaquote:Op donderdag 17 december 2009 08:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
doet jouw moeder dan ook alsof het elk jaar voor het eerst vertelt?
Had ik je al ooit vertelt dat?
Weet je, toen jij geboren werd...
Mijn moeder verelt of weet dit soort dingen niet meer.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat doet ze met alle verhalen, ik krijg ook elk jaar te horen wat ik zei toen hij werd geboren. En dat ik op zaterdag was geboren en dat er die avond een straatfeest was en dat mijn vader zo blij was dat ie zich helemaal laveloos had gezopen terwijl mijn moeder in een sluitlaken op bed lag. En dat soort dingen ja
Waarom 100 km naar het ziekenhuis rijden?quote:Op donderdag 17 december 2009 08:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mijn moeder verelt of weet dit soort dingen niet meer.
Ze verelt alleen dat ze van mijn broertje een stortbevalling had, dat ze in de ambulance (zarza- salamanca = 100km) de persdrang tegenhield, dat ze in de lift de persdrang tegenhield, en dat ze het in de wachtkamer niet meer hield en dat mijn broertje uiteindelijk paarsblauw en halfdood op de wereld kwam. En dat ze spijt had dat ze die rit uberhaubt was begonnen.
Om te voorkomen dat de buurvrouw mijn broertje Mario had genoemd denk ik.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waarom 100 km naar het ziekenhuis rijden?
quote:Op donderdag 17 december 2009 08:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
Om te voorkomen dat de buurvrouw mijn broertje Mario had genoemd denk ik.
Ja sommige mensen vinden dat prettiger, kan daar best in komen.... Mijn moeder heeft ze alle drie thuis uitgepoept, maar die deed er ook maar een paar uur over steeds. Ik weet nog niet wat ik zou doen, nu zeg ik: thuis, maar daar kan ik best heel anders over denken als het er ooit van komtquote:Op donderdag 17 december 2009 09:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja, ja....
ik weet niet waarom ze dat deed, bij mij heeft ze dat ook gedaan
Ik wil in het ziekenhuisquote:Op donderdag 17 december 2009 09:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja sommige mensen vinden dat prettiger, kan daar best in komen.... Mijn moeder heeft ze alle drie thuis uitgepoept, maar die deed er ook maar een paar uur over steeds. Ik weet nog niet wat ik zou doen, nu zeg ik: thuis, maar daar kan ik best heel anders over denken als het er ooit van komt
vanmorgen op de radio: De A12 tussen Waddinxveen en Arnhem: 80 km langzaam rijdend verkeerquote:
WTFquote:Op donderdag 17 december 2009 09:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vanmorgen op de radio: De A12 tussen Waddinxveen en Arnhem: 80 km langzaam rijdend verkeer!
mijn moeder heeft geen pijnbestrijding gehadquote:Op donderdag 17 december 2009 09:46 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik wil in het ziekenhuisAls ik dan crepeer van de pijn kunnen ze mooi een prik zetten
crepeer - crepes - hmmm ik heb zin in poffertjes met chocolademelkquote:Op donderdag 17 december 2009 09:46 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik wil in het ziekenhuisAls ik dan crepeer van de pijn kunnen ze mooi een prik zetten
De mijne ook niet, maar ik ben heel wat kleinzerigerquote:Op donderdag 17 december 2009 10:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
mijn moeder heeft geen pijnbestrijding gehad
Mijn nicht moest met persweeen achterin in een Punto naar het ziekenhuis, omdat er iets niet goed gingquote:Op donderdag 17 december 2009 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
mijn oud-buurmeisje ging ook thuis bevallen en die kreeg een totaalruptuur en toen kon ze alsnog naar het ziekenhuis
Inderdaad, als je met een Punto naar het zhs moet...dat wil je niet meemaken..quote:Op donderdag 17 december 2009 10:31 schreef Inu het volgende:
[..]
Mijn nicht moest met persweeen achterin in een Punto naar het ziekenhuis, omdat er iets niet goed gingDenk niet dat ik dat mee wil maken
ghe, tof.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, hij ging er bijna van spinnen en de deuren waren het helemaal
Bel mijn tante of ze je komt halenquote:Op donderdag 17 december 2009 10:33 schreef bleiblei het volgende:
[..]
ghe, tof.
woei nu is er weer iets in amersfoort en rijdt de trein niet verder naar apeldoorn
Zolang je niet zelf hoeft te rijdenquote:Op donderdag 17 december 2009 10:37 schreef amaranta het volgende:
Ik ga denk ik wel zsm naar het ziekenhuis. Maar dat is tegelijkertijd ook het lastige. Wanneer meot je gaan?
Ik weet (en de vk ook) dat ik pijnbestrijding wil, maarja, ga je al met 2cm of pas met 5cm?
Dat ik met weeen in de auto moet zitten, tja, dat blijft. Dat korte stukje overleef ik wel.
Het sneeuwt ook een keer in Holland hoorquote:Op donderdag 17 december 2009 10:38 schreef bleiblei het volgende:
ik moet voor 11 uur er zijn. dus heb al afgebeld. 11 januari poging 2! ik kom dus weer naar huis. ik zit namelijk nu in de trein voor amersfoort en de conducteur weet niet wanneer we amersfoort in mogen.
Met 5 of 7 cm is tijd genoeg. als je het niet zeker weet wil ik wel even komen?quote:Op donderdag 17 december 2009 10:37 schreef amaranta het volgende:
Ik ga denk ik wel zsm naar het ziekenhuis. Maar dat is tegelijkertijd ook het lastige. Wanneer meot je gaan?
Ik weet (en de vk ook) dat ik pijnbestrijding wil, maarja, ga je al met 2cm of pas met 5cm?
Dat ik met weeen in de auto moet zitten, tja, dat blijft. Dat korte stukje overleef ik wel.
Ik heb begrepen dat de verloskundige je dan zelf wel even brengt, als je geen vervoer hebt. Dus dat zal het probleem niet zijn.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zolang je niet zelf hoeft te rijden
ik hoopte echt dat dit ging over hoeveel sneeuw er ligtquote:Op donderdag 17 december 2009 10:43 schreef FUFR het volgende:
[..]
Met 5 of 7 cm is tijd genoeg. als je het niet zeker weet wil ik wel even komen?
Lichaamsfoobquote:Op donderdag 17 december 2009 10:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik hoopte echt dat dit ging over hoeveel sneeuw er ligt
ontsluiting is ook een soort sneeuwquote:Op donderdag 17 december 2009 10:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik hoopte echt dat dit ging over hoeveel sneeuw er ligt
Nu zorgen dat ie bij J. uit de buurt blijft.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:47 schreef FUFR het volgende:
Mijn lens is binnen, 83 euro NIEUW ipv 75 2ehands...
Met gratis schoonmaaksetje
ja...een bevallende vrouw is sexyquote:
psies, ze zei net al: ik blijf er vurt afquote:Op donderdag 17 december 2009 10:48 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nu zorgen dat ie bij J. uit de buurt blijft.
Voor sommigen vast wel.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja...een bevallende vrouw is sexy
Is wat anders dan ruim ¤200,-quote:Op donderdag 17 december 2009 10:47 schreef FUFR het volgende:
Mijn lens is binnen, 83 euro NIEUW ipv 75 2ehands...
Met gratis schoonmaaksetje
Jij huilt om alles wat met lichamen te maken heeftquote:Op donderdag 17 december 2009 10:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heb jij het al eens van dichtbij gezien dan?quote:Op donderdag 17 december 2009 10:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat was dus idd ook het geval bij mn nichtquote:Op donderdag 17 december 2009 10:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat de verloskundige je dan zelf wel even brengt, als je geen vervoer hebt. Dus dat zal het probleem niet zijn.
echt niet...dat maken jij en je vriendje ervanquote:Op donderdag 17 december 2009 10:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij huilt om alles wat met lichamen te maken heeft
ik begin spontaan te twijffelen aan je geaardheid.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij huilt om alles wat met vrouwenlichamen te maken heeft
Net alsof we een of ander front vormen tegen jouquote:Op donderdag 17 december 2009 10:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
echt niet...dat maken jij en je vriendje ervan
je vrouw had geen pompverlossing ofwel?quote:Op donderdag 17 december 2009 10:54 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heb jij het al eens van dichtbij gezien dan?
quote:Informatie over vijftig gevallen van huiselijk geweld in Zuidoost-Brabant is gisteren terechtgekomen bij Belgische en Nederlandse media. Het betreft uiterst gevoelige informatie die alleen naar de psychiatrische instelling GGzE, de politie, de Reclassering en het verslavingsinstituut Novadic-Kentron verzonden had mogen worden.
De informatie kwam bij diverse kranten en omroepen terecht nadat een medewerkster van de DommelRegio, een regionale stichting voor maatschappelijk werk, deze per ongeluk per e-mail had verzonden aan hen. De informatie zou nodig zijn voor een vergadering van het coördinatieteam huiselijk geweld volgende week dinsdag.
daar lijkt het soms wel op....hoe jullie soms dingen opblazenquote:Op donderdag 17 december 2009 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Net alsof we een of ander front vormen tegen jou
quote:Op donderdag 17 december 2009 10:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
DuchessX had geen pompverlossing ofwel?
Rob wordt nog regelmatig huilend wakker als hij terugdenkt aan de pomp.
Hij dácht, dat de pomp een soort van gootsteenontstopper was, maar dat bleek anders dus.
HET IS FOKquote:Op donderdag 17 december 2009 10:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
daar lijkt het soms wel op....hoe jullie soms dingen opblazen
Idd.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:59 schreef Stormqueen het volgende:
ik gleuf niet dat ze met hun namen op fok willen mamaria
ook weer typisch...als je aangeeft ergens het niet mee eens te zijn: het is maar fokquote:
Je stelt me niet teleur!quote:Op donderdag 17 december 2009 11:00 schreef Juup© het volgende:
Speciaal voor SQ (onder het mom van, Juup© en elektrische apparatuur dat vaak defect raakt), mijn GSM doet lastig wil soms niet meer opladen.
ik noem je naam toch nooit, ofwel Frits?quote:Op donderdag 17 december 2009 11:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Idd.
Mijn naam is geen probleem, die van vrouwlief wel.
Nee idd Arie.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik noem je naam toch nooit, ofwel Frits?
voor de 40ste keer: ik heet Adrie, geen Ariequote:
Jonge, ik zeg nooit wat flauwlulligs over jou, twee keer per jaar ofzo. Maar omdat mijn vriendje wat botter is heb ik het nu ook gedaan. Newsflash: ik ben SQ, niet BBquote:Op donderdag 17 december 2009 11:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ook weer typisch...als je aangeeft ergens het niet mee eens te zijn: het is maar fok![]()
volgende stap is dat jullie zeggen: maar jij doet dit en dat ook zo
precies, iets met teer zieltje.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jonge, ik zeg nooit wat flauwlulligs over jou, twee keer per jaar ofzo. Maar omdat mijn vriendje wat botter is heb ik het nu ook gedaan. Newsflash: ik ben SQ, niet BB
Anyway, alles wordt hier altijd opgeblazen, dat weet je, en dat gebeurt bij iedereen. Maar ik zal er rekening mee houden in de toekomst
Het mag volsneeuwen van mij. Dan bouw ik een sneeuwpop in de tuinquote:Op donderdag 17 december 2009 11:06 schreef -moppie- het volgende:
[..]
precies, iets met teer zieltje.
Ik zie weer sneeuw uit de lucht komen.
quote:Op donderdag 17 december 2009 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn collega's zijn Duitse liedjes aan het zingen
quote:Op donderdag 17 december 2009 11:07 schreef amaranta het volgende:
sorry juup, dat weet ik in derdaad...stond er helemaal neit bij stil, is al weg
irritant he, als mensen ALLES opzich betrekkenquote:Op donderdag 17 december 2009 11:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jonge, ik zeg nooit wat flauwlulligs over jou, twee keer per jaar ofzo. Maar omdat mijn vriendje wat botter is heb ik het nu ook gedaan. Newsflash: ik ben SQ, niet BB
Anyway, alles wordt hier altijd opgeblazen, dat weet je, en dat gebeurt bij iedereen. Maar ik zal er rekening mee houden in de toekomst
Nee daar gaat het me niet om, het gaat me er om dat er soms SQ = BB wordt gedacht.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
irritant he, als mensen ALLES opzich betrekken
Als je er doorheen gaat brullen van Jetzt geht alles los houdt het snel op heb ik gemerktquote:
wie?quote:Op donderdag 17 december 2009 11:14 schreef Juup© het volgende:
Maak ik een Facebook account aan voor de lol, krijg ik dit te zien:
[ afbeelding ]
Zonder de rode vakjes natuurlijk
Iddquote:
Die heb ik binnenkortquote:Op donderdag 17 december 2009 11:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Idd![]()
Wil graag deze hebben
[ afbeelding ]
maar heb ik geen geld voor. Dan maar iets kleiners uitzoeken komend jaar.
Fok is besmettelijkquote:Op donderdag 17 december 2009 11:14 schreef Juup© het volgende:
Maak ik een Facebook account aan voor de lol, krijg ik dit te zien:
[ afbeelding ]
Zonder de rode vakjes natuurlijk
Ik weet da wel hoor!quote:Op donderdag 17 december 2009 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee daar gaat het me niet om, het gaat me er om dat er soms SQ = BB wordt gedacht.
En we zijn toch twee heel verschillende personers
Ze kijken naar je vrienden, als vier van jouw vrienden allemaal eenzelfde vriend hebben die weer niet jouw vriend is geven ze dat als suggestie. Zo van, die zal jij dan misschien ook wel kennenquote:Op donderdag 17 december 2009 11:15 schreef amaranta het volgende:
Ik vraag me dus écht af welke methode facebook en hyves daarvoor gebruiken. Want tussen die suggesties zitten vaak goede linkjes enzo...
quote:Op donderdag 17 december 2009 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je er doorheen gaat brullen van Jetzt geht alles los houdt het snel op heb ik gemerkt
Idd, misschien heeft Yvonne haar adresboek van haar e-mail gedeeld of geüpload en staat daar een adres van mij nog bij?quote:Op donderdag 17 december 2009 11:15 schreef amaranta het volgende:
Ik vraag me dus écht af welke methode facebook en hyves daarvoor gebruiken. Want tussen die suggesties zitten vaak goede linkjes enzo...
Gratis crematiequote:Op donderdag 17 december 2009 11:17 schreef bleiblei het volgende:
woei! een brandend gaslek onder een goederentrein met gevaarlijke stoffen!
oke, bijzonderquote:Op donderdag 17 december 2009 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze kijken naar je vrienden, als vier van jouw vrienden allemaal eenzelfde vriend hebben die weer niet jouw vriend is geven ze dat als suggestie. Zo van, die zal jij dan misschien ook wel kennen
Bij jullie bijna voor de deur in Tilburg?quote:Op donderdag 17 december 2009 11:17 schreef bleiblei het volgende:
woei! een brandend gaslek onder een goederentrein met gevaarlijke stoffen!
Van alles aan het kapot slaan?quote:Op donderdag 17 december 2009 11:17 schreef amaranta het volgende:
jullie mogen raden wat eva met haar maracas aan het doen is
Op je buik aan het beuken?quote:Op donderdag 17 december 2009 11:17 schreef amaranta het volgende:
jullie mogen raden wat eva met haar maracas aan het doen is
daar heeft ze geen maracas voor nodig...quote:
Ze slaat rop in zijn ballen?quote:
nope. amersfoort.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Bij jullie bijna voor de deur in Tilburg?
Tietenquote:Op donderdag 17 december 2009 11:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
daar heeft ze geen maracas voor nodig...
Nee, doe een andere poging.
Ik zal je een hint geven, ze creeert er iets mee wat ze nóg niet heeft
die kon ik ook kopen!quote:
Nee, zulke prijsverschils...quote:
haterquote:Op donderdag 17 december 2009 11:27 schreef FUFR het volgende:
* kijkt om zich heen
is Artic al uit de kast?
Emmertje kokend water over de moteurquote:Op donderdag 17 december 2009 11:28 schreef FUFR het volgende:
vorige week donderdag J. een nieuwe accu gegeven.
Vandaag niet starten.
Wat nu?
gutteguttegut.... triest mannetje ben je ook hequote:Op donderdag 17 december 2009 11:27 schreef FUFR het volgende:
* kijkt om zich heen
is Artic al uit de kast?
Heb jij jouw auto een naam gegeven?quote:Op donderdag 17 december 2009 11:28 schreef FUFR het volgende:
Vandaag niet starten.
Wat nu?
Tot drie tellen vertikt ze, maar wel TETAS brullen?quote:Op donderdag 17 december 2009 11:29 schreef amaranta het volgende:
Inderdaad, ze stopt hem in haar romper en zegt dan TETAS
Van wie heeft zij dat?quote:Op donderdag 17 december 2009 11:29 schreef amaranta het volgende:
Inderdaad, ze stopt hem in haar romper en zegt dan TETAS
Neej, lijkt me eerder de dinges, eh... (collega aankijkt)quote:Op donderdag 17 december 2009 11:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Emmertje kokend water over de moteur
ik las trouwens monteurquote:Op donderdag 17 december 2009 11:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Emmertje kokend water over de moteur
Je kan d'r ook uitleggen hoe de lampen uit moeten van de autoquote:Op donderdag 17 december 2009 11:28 schreef FUFR het volgende:
Vandaag niet starten.
Wat nu?
Ik wist dat er foto's gemaakt werden en had dus het lokaal (tijdens de lesquote:Op woensdag 16 december 2009 17:24 schreef -moppie- het volgende:
Ik stond een paar jaar geleden ineens met mijn hoofd op een site van een verzekeringsmaatschappij zonder dat ik ervan af wist. Heb toen heel moeilijk gedaan (niet moeilijk genoeg want ik ben er niks mee opgeschoten) en toen ben ik er toch vanaf gehaald.
Ik hoop dat jij wel toestemming gegeven hebt.
quote:Op donderdag 17 december 2009 11:48 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik wist dat er foto's gemaakt werden en had dus het lokaal (tijdens de les) kunnen verlaten. Maar ik had wel gehoopt dat ze niet zo'n vette kop close-up van me zouden kiezen.
Nee dazzut nie,quote:Op donderdag 17 december 2009 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je kan d'r ook uitleggen hoe de lampen uit moeten van de auto
Colt bellen dan.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
Nee dazzut nie,
ze rijdt niet in de donker, dan ziet ze nix
Het is inderdaad niet de meest flatterende foto, kan me voorstellen dat je even zoiets had van wtfquote:Op donderdag 17 december 2009 11:48 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik wist dat er foto's gemaakt werden en had dus het lokaal (tijdens de les) kunnen verlaten. Maar ik had wel gehoopt dat ze niet zo'n vette kop close-up van me zouden kiezen.
eigenlijk wel hequote:
Het rijdt nu toch allemaal weer?quote:
Dat is een goede vraag, ik heb het al een tijd niet gebruikt en ben de naam kwijt. Ik weet wel dat AnyDVD op de achtergrond kan meedraaien en dan de beveiliging van een DVD afhaalt, verder weet ik de naam van het programma nietquote:Op donderdag 17 december 2009 12:12 schreef FUFR het volgende:
Juup, hoe heet dat pakketje oko alweer om ff snel een dvd te rippen?
heb al wat gevonden, dank.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is een goede vraag, ik heb het al een tijd niet gebruikt en ben de naam kwijt. Ik weet wel dat AnyDVD op de achtergrond kan meedraaien en dan de beveiliging van een DVD afhaalt, verder weet ik de naam van het programma niet
Dat soort dingen moet je standaard een stuk of vijf hebben. Ook typisch zo'n item dat je laat liggen in de kroeg namelijkquote:Op donderdag 17 december 2009 12:22 schreef ArTiC het volgende:
ik heb een sjaal/das gevraagd voor kerst....die heb ik nu nodig....niet pas volgende week
Ik heb maar 1 sjaal en 1 muts (op mijn vrouw naquote:Op donderdag 17 december 2009 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat soort dingen moet je standaard een stuk of vijf hebben. Ook typisch zo'n item dat je laat liggen in de kroeg namelijk
Ik heb ook maar 1 muts, maar wel een cowboyhoed, een gleufhoed en een dameshoed met pailettenquote:Op donderdag 17 december 2009 12:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 sjaal en 1 muts (op mijn vrouw na).
Ik heb een sjaal en muts in 1quote:Op donderdag 17 december 2009 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat soort dingen moet je standaard een stuk of vijf hebben. Ook typisch zo'n item dat je laat liggen in de kroeg namelijk
het rijdt een beetje ja. maar thuis ben ik nog lang niet.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:25 schreef Inu het volgende:
[..]
Het rijdt nu toch allemaal weer?
Ik hoef niet meer naar de fyisoVond het zo'n gedoe elke keer, maar fysio-meisje vond dat het niet meer nodig was
DVD Decrypterquote:Op donderdag 17 december 2009 12:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is een goede vraag, ik heb het al een tijd niet gebruikt en ben de naam kwijt. Ik weet wel dat AnyDVD op de achtergrond kan meedraaien en dan de beveiliging van een DVD afhaalt, verder weet ik de naam van het programma niet
ik heb een konijnen muts!quote:Op donderdag 17 december 2009 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb ook maar 1 muts, maar wel een cowboyhoed, een gleufhoed en een dameshoed met pailetten
Ow, en een albanees keppeltje.
Een sjuts!quote:Op donderdag 17 december 2009 12:42 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb een sjaal en muts in 1
[ afbeelding ]
Dees, maar dan zit de capuchon aan een kant, zodat ik de sjaal gewoon om kan slaan als een normale sjaal
Ik heb altijd jassen geahd die je helemaal tot over je kin dicht kon ritsen...nu heb ik zo'n jas waarbij je een nogal grote v-hals achtige constructie hebt....koudquote:Op donderdag 17 december 2009 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je bent een mutsquote:
kaalheidquote:Op donderdag 17 december 2009 12:47 schreef -moppie- het volgende:
Ik heb geen muts.
dat was m! de andere SW deed het niet zoals ik wilde.quote:
stap uit en drink koffie bij inuquote:Op donderdag 17 december 2009 12:54 schreef bleiblei het volgende:
ik weets.
sta nu ook wederom stil voor utrecht cs
Ik zou de trein onderschijten. Gewoon, uit protest.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:54 schreef bleiblei het volgende:
ik weets.
sta nu ook wederom stil voor utrecht cs
5 uur schatje, niet overdrijven.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:58 schreef bleiblei het volgende:
ik moet wel zeiken als een paard. ben ook pas 6 uur onderweg zonder ook maar iets bereikt te hebben.
nee, Lieverd die is toch werken?quote:
don't eat yellow snowquote:Op donderdag 17 december 2009 12:58 schreef bleiblei het volgende:
ik moet wel zeiken als een paard. ben ook pas 6 uur onderweg zonder ook maar iets bereikt te hebben.
Vorig jaar was er iemand die met zo iets mee had gedaan aan het beste idee van nederland.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:42 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb een sjaal en muts in 1
[ afbeelding ]
Dees, maar dan zit de capuchon aan een kant, zodat ik de sjaal gewoon om kan slaan als een normale sjaal
ik vind het net zo eng als zo'n plaid met mouwenquote:Op donderdag 17 december 2009 13:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
Vorig jaar was er iemand die met zo iets mee had gedaan aan het beste idee van nederland.
Ja maar dan kan hij wel met je bellen. Ik heb net ook nog met hem gebeld.quote:
Ik wel, dat was iets van telsell.... ff googlen...quote:Op donderdag 17 december 2009 13:04 schreef amaranta het volgende:
bedoel je een soort van poncho? ik weet niet wat je bedoelt met een plaid met mouwen
quote:Op donderdag 17 december 2009 13:04 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ja maar dan kan hij wel met je bellen. Ik heb net ook nog met hem gebeld.
Zal ik hem bellen om te vragen of hij jou wil bellen dan?
OMFG laat MrsFUFR het niet zien!quote:Op donderdag 17 december 2009 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik wel, dat was iets van telsell.... ff googlen...
De Snuggie!
[ afbeelding ]
dat hebben ze bij de lidl of timco of wat dan ook...gewoon een plaid wat je normaal over je heen kan gooien als je op de bank hangt, alleen zitten er dan mouwen is zodat je ook nog een boek kan lezen zonder het koud te krijgen.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:04 schreef amaranta het volgende:
bedoel je een soort van poncho? ik weet niet wat je bedoelt met een plaid met mouwen
Dat ziet er keifijn uit maar ik zal het Colt niet aandoen.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De Snuggie!
[ afbeelding ]
ja, die!quote:Op donderdag 17 december 2009 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De Snuggie!
[ afbeelding ]
Sorry, maar ik moest er toch wel even om lachenquote:Op donderdag 17 december 2009 13:08 schreef bleiblei het volgende:
godver! ren ik naar perron 14 om de trein naar eindhoven te halen, duwt een kutwijf mij bijna van de trap waardoor ik naar een pasgeverfde leuning grijp. en nu dus een rooie hand heb. kom ik in de trein. ja we vertrekken ff niet want er is geen machinist. wat een kutdag en wat een incapabel kutsysteem!
zal ik nog iets leuks zeggen: met de auto kun je nu lekker doorrijdenquote:
ik wil een wcquote:Op donderdag 17 december 2009 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sorry, maar ik moest er toch wel even om lachen![]()
Ik maak thuis wel warme choco voor je
Nou, DAN NIET HE!quote:Op donderdag 17 december 2009 13:17 schreef bleiblei het volgende:
[..]
ik wil een wc![]()
chocolademelk hoeft niet van mij
dan mail je terug dat je geen baliemedewerkster bent en dat hij zelf maar komt of dat ie zn secretaresse stuurtquote:Op donderdag 17 december 2009 13:16 schreef Inu het volgende:
Nou ja zeg, krijg ik een mailtje dat iemand op zoek is naar een bepaald stuk. Dus ik mail terug dat ik het niet heb, maar dat het hier gewoon in open opstelling staan. Mailt hij weer terug dat ik het op mag sturen per post, de kosten mag ik in rekening brengen.
Ja, hallo, ik ben geen baliemedewerker en al helemaal geen kopieerserviceStomme advocaten
Arrogante alumni die zich te goed voelen om een ander even te helpenquote:Op donderdag 17 december 2009 13:16 schreef Inu het volgende:
Nou ja zeg, krijg ik een mailtje dat iemand op zoek is naar een bepaald stuk. Dus ik mail terug dat ik het niet heb, maar dat het hier gewoon in open opstelling staan. Mailt hij weer terug dat ik het op mag sturen per post, de kosten mag ik in rekening brengen.
Ja, hallo, ik ben geen baliemedewerker en al helemaal geen kopieerserviceStomme advocaten
wat was het dan?quote:Op donderdag 17 december 2009 13:17 schreef Inu het volgende:
En mijn Beste idee van NL is nu in productie... had ik nou maar meegedaan he...
Is het een Yank ofzo? Wat een Amerikaans gezeik zegquote:Op donderdag 17 december 2009 13:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
dan mail je terug dat je geen baliemedewerkster bent en dat hij zelf maar komt of dat ie zn secretaresse stuurt
Bij mijn moeder op het werk heeft een van de leidinggevenden op haar eigen conto (denk ik) een of andere jankbrief rondgestuurd. Ik vraag me af hoe geldig zo'n brief is en of wat er in staat zomaar kan
* je moet altijd bereikbaar zijn, het is onfatsoenlijk als je je telefoon niet opneemt of niet terugbelt
* als je door de week werkt moet je op zaterdag en zondag ook beschikbaar zijn, ben je dat niet dan is het werkweigering en wordt je na 4 keer weigeren ontslagen
* zonder opgaaf van reden niet komen is ook reden voor ontlsag (oke die kan wel)
* afspraken voor de dokter enzo maak je maar na werktijd, doet zij immers ook op dr vrije dag (ja, maar niet iedereen is woensdag vrij)
* als je kinderen hebt en daar moet iets mee/voor dan ehb je pech, daar heb je immers zelf voor gekozen je baan gaat voor
* als je de deur neit op slot doet en er wordt ingebroken dan ben jij aansprakelijk
* de deur van de wasschacht dichtdoen want jij wil ook niet dat jouw kind erin valt
en nog meer .... de hele brief is vanuit een negatieve ondertoon geschreven en dat is best storend, het stoort zelfs mij en ik werk er niet eens
had je maar een vak moeten leren ipv wat je ook gedaan hebtquote:Op donderdag 17 december 2009 13:16 schreef Inu het volgende:
Ga je dan geen kerstkaart sturen van je kind met een kerstmuts op?quote:Op donderdag 17 december 2009 13:15 schreef amaranta het volgende:
dus, wat een gruwelijk ding
eenniewaj, wat zijn we origineel tegenwoordig met die kerstkaarten waar je je hoofd op kunt plakken en dat die dan gaat dansen
Das echt kut BB....
nee, een vrouwke wat nu tot leidinggevende is gebombardeerd en die door de bomen het bos niet ziet. En nu dus met achterlijke regels aankomt. Ik vraag me af of dat zomaar mag, iemand dwingen om in he tweekend beschikbaar te zijn en dan ook nog eens te dreigen met ontslag als je dat neit bent.Want nu moet zij elke zondag op komen draven als er iemand ziek is.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is het een Yank ofzo? Wat een Amerikaans gezeik zeg
Ik heb al 125 geboortekaartjes die op de post moeten ,ben geen miljonair. Ik heb er bij iedereen een mooi inlegvel in gedaanquote:Op donderdag 17 december 2009 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ga je dan geen kerstkaart sturen van je kind met een kerstmuts op?
geboortekaartjesquote:Op donderdag 17 december 2009 13:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb al 125 geboortekaartjes die op de post moeten ,ben geen miljonair. Ik heb er bij iedereen een mooi inlegvel in gedaan
Hebben mijn ouders ook gedaan met mn broer iddquote:Op donderdag 17 december 2009 13:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb al 125 geboortekaartjes die op de post moeten ,ben geen miljonair. Ik heb er bij iedereen een mooi inlegvel in gedaan
Sjors had ook van 13 december kunnen zijn.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:28 schreef Inu het volgende:
[..]
Hebben mijn ouders ook gedaan met mn broer iddEn hij is van 13 december...
Nog niks geen beweging dusquote:Op donderdag 17 december 2009 13:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
Sjors had ook van 13 december kunnen zijn.
Rob vond het wat voorbarig, en wat als je ná kerst bevalt?
Ik: nou dan zijn ze nog voor nieuwjaar, en voor nieuwjaar ben ik écht wel bevallen hoor.
quote:Op donderdag 17 december 2009 13:08 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat ziet er keifijn uit maar ik zal het Colt niet aandoen.
Ik pak wel gewoon mijn witte fleecekleedje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
Doe je stickeren of schrijven?quote:Op donderdag 17 december 2009 13:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 december 2009 13:46 schreef FUFR het volgende:
[..]Ik slaap alleen thuis op de bank.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb ze met de hand geschreven. Beetje slordig (na tig kaartjes) maar.. het staat wat vriendelijker dan zo'n sticker nog altijd.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:47 schreef FUFR het volgende:
[..]
Doe je stickeren of schrijven?
ik heb tegenwoordig een sticker apparaat
luiheid FTW!
wij geven Inge ook altijd een dekentje en een kussentje, werkt prima!quote:Op donderdag 17 december 2009 13:50 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik slaap alleen thuis op de bank.
welnee, ik kies een handgeschreven lettertypequote:Op donderdag 17 december 2009 13:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb ze met de hand geschreven. Beetje slordig (na tig kaartjes) maar.. het staat wat vriendelijker dan zo'n sticker nog altijd.
Wij zijn niet thuis hequote:Op donderdag 17 december 2009 14:12 schreef amaranta het volgende:
Zo, wij gaan even richting Veldhoven![]()
![]()
en nee..... niet naar het ziekenhuis.....
![]()
![]()
![]()
Noworries, Sjors kmt vandaag nonnienonnie.
je gaat wel naar die ziekenhuisje anders zei je het niet.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:12 schreef amaranta het volgende:
Zo, wij gaan even richting Veldhoven![]()
![]()
en nee..... niet naar het ziekenhuis.....
![]()
![]()
![]()
Noworries, Sjors kmt vandaag nonnienonnie.
Dat dacht ik ook al. Zou ze ineens gewoon al weeën hebben of is t een van de laatste controles?quote:Op donderdag 17 december 2009 14:31 schreef FUFR het volgende:
[..]
je gaat wel naar die ziekenhuisje anders zei je het niet.
morgen staat er gewoon een foto van de nieuwe laaf in de topiquequote:Op donderdag 17 december 2009 14:32 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al. Zou ze ineens gewoon al weeën hebben of is t een van de laatste controles?
heb je snel even gebeld?quote:Op donderdag 17 december 2009 14:45 schreef FUFR het volgende:
[..]
morgen staat er gewoon een foto van de nieuwe laaf in de topique
quote:
ze is niet aan het bevallen zegt mijn telefoonquote:Op donderdag 17 december 2009 15:01 schreef -moppie- het volgende:
[..]
He, had je even moeten doen. Nu moeten we afwachten.
Nee maar wel aan een baby uit mijn doosquote:Op donderdag 17 december 2009 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
Amaranta, nog behoefte aan babydozen?
5 Babydozen Aanvragen
Ben je Zwanger? Gratis 5 Babydozen!
Babydoos.proefpakket.nl
Veldhoven heeft mij altijd al wel getrokken.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:08 schreef ArTiC het volgende:
Ja, zullen we allemaal in Veldhoven gaan wonen
ga je in veldhoven bevallen dan?quote:Op donderdag 17 december 2009 15:09 schreef amaranta het volgende:
Maa rik had al wel verwacht dat die veldhoven opmerking jullie oren zou spitsengnagna
HEb ik ook een keer een lolletje
Je weet waar ik woon? Van dit huis naar zkh in Veldhoven is 1 rechte weg met misschien 3 hooguit 4 stoplichten.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ga je in veldhoven bevallen dan?
in eindhoven heb je toch ook ziekenhuizers![]()
ja weet ik veel, ik kom toch nooit in veldhovenquote:Op donderdag 17 december 2009 15:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Je weet waar ik woon? Van dit huis naar zkh in Veldhoven is 1 rechte weg met misschien 3 hooguit 4 stoplichten.
Helemaal naar Katrien of MMCE dwars door het verkeer met weeen enzo...nou nee..
Dat op de 1e plaats.
Ten 2de, MMCV staat hoog aangeschreven op dit gebied.
Daarom laat Sjors daar maar lekker geboren worden.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:17 schreef amaranta het volgende:
Ik kom er ook niet elke dag. Maar goed.
Zkh in Veldhoven is vanaf hier gewoon het makkelijkste.
Daarnaast en dat vergat ik net. Is er in Veldhoven 24/7 een anesthesist, ook belangrijk.
En moppie woont daar en Colt en Levi.
En Eva is daar ook geboors.
ja dan ben je NET in veldhoven...Daar staan echter alleen bedrijfspandenquote:Op donderdag 17 december 2009 15:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Je weet waar ik woon? Van dit huis naar zkh in Veldhoven is 1 rechte weg met misschien 3 hooguit 4 stoplichten.
Helemaal naar Katrien of MMCE dwars door het verkeer met weeen enzo...nou nee..
Dat op de 1e plaats.
Ten 2de, MMCV staat hoog aangeschreven op dit gebied.
Ik weet in ieder geval wel dat hét kind onder geen beding in Helmond wordt geboren.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
Jaah, je hoeft je niet te verdedigen. De opmerking was niet eens serieus eigenlijk
ik kom je dan wel halenquote:Op donderdag 17 december 2009 15:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval wel dat hét kind onder geen beding in Helmond wordt geboren.
Ik loop desnoods met weeen 'de grens' over.
Nee hoor, alleen maar een klein stukske opzijquote:Op donderdag 17 december 2009 15:21 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja dan ben je NET in veldhoven...Daar staan echter alleen bedrijfspanden
om er te wonen moet je dieper V'hoven in.
*legt barricades*quote:
ja maar daar wil je ook niet wonen. jouw casa is leuk enzo, maar daar in het begin waar van ik ff de naam niet ken (O JA!quote:Op donderdag 17 december 2009 15:23 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen maar een klein stukske opzij
en terecht, blijft je leven lang op al je officiele documenten staanquote:Op donderdag 17 december 2009 15:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval wel dat hét kind onder geen beding in Helmond wordt geboren.
Ik loop desnoods met weeen 'de grens' over.
quote:Op donderdag 17 december 2009 15:35 schreef amaranta het volgende:
SKUU, de proeverij is al een half uur bezig bij de AH, straks hebben alle medelanders het al opgegeten, waar blijf je???
Inderdaadquote:Op donderdag 17 december 2009 16:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en terecht, blijft je leven lang op al je officiele documenten staan
Dus hoogste tijd voor een kerstborrelquote:Op donderdag 17 december 2009 16:12 schreef -moppie- het volgende:
File: A2 - Utrecht - Eindhoven
tussen knp. Deil en Boxtel-Noord - 28 km
langzaam rijdend tot stilstaand verkeer
File: A2 - 's-Hertogenbosch - Eindhoven
tussen Boxtel en Best - 7 km
langzaam rijdend verkeer
Morgen kerstdiner!quote:Op donderdag 17 december 2009 16:21 schreef Inu het volgende:
[..]
Dus hoogste tijd voor een kerstborrel
Ook leukquote:
hij is idd ineens foetsiequote:
auw?quote:Op donderdag 17 december 2009 16:49 schreef amaranta het volgende:
Nou, 3 stands met alleen maar stokbrood met boter.
En.... Ik ben op m'n plaat gegaan.
Fijnquote:REGIO - Het treinverkeer van en naar Utrecht CS is donderdagmiddag helemaal vastgelopen. Rond half vier konden er geen treinen meer vertrekken vanaf of binnenlopen op het station.
Dat heeft de NS gemeld. De problemen komen voort uit de vertragingen die de ochtendspits opliep door het winterweer. "Dit zijn logistieke problemen die je niet kunt voorspellen", aldus de zegsman.
Het is niet duidelijk hoe lang de problemen gaan duren.
Utrecht Centraal is het belangrijkste station van Nederland. De meeste grote treinverbindingen van noord naar zuid en oost naar west komen langs het station.
Eerder op de middag meldden de NS en ProRail al dat de rest van de dag ongeveer de helft van alle ritten wordt geschrapt. Dit gebeurt als voorzorgsmaatregel om het treinennet in de Randstad niet vast te laten lopen door alle vertragingen.
De NS adviseert reizigers de avondspits in de trein te mijden. De ANWB riep eerder automobilisten ook al op de avondspits te mijden. De files als gevolg van het winterweer leidden donderdagochtend tot opstoppingen van meer dan 600 kilometer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |