* Cue_ kijkt in foboquote:Op woensdag 16 december 2009 18:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja kan ik me voorstellen dat je bli bent. heerlijk. en ik ga wel komen kijken hoor
jah bij mij wordt het ook heel mooi. heb je de foto in mn fobo gezien? en ik ben ook met gordijnen bezig
keihardquote:
qftquote:
Blijft maar doorgaan he.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:01 schreef RealZeus het volgende:
Heerlijke discussie
33 jaar en zo groen als gras #2
Ik had al zo'n vermoeden dat jij er in mee ging doenquote:Op woensdag 16 december 2009 19:01 schreef RealZeus het volgende:
Heerlijke discussie
33 jaar en zo groen als gras #2
Al vanaf deel 1.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden dat jij er in mee ging doen
heb hem niet helemaal gevolgdquote:Op woensdag 16 december 2009 19:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Al vanaf deel 1.![]()
Ik moet mijn "lotgenoten" toch verdedigen , hè?
Hoeft ook niet, het valt mij alleszins mee dat er vrouwen zijn die niet allemaal zo denken.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
heb hem niet helemaal gevolgd
hehe.. beetje wel he.. sorry dat ik niet meehelp
Natuurlijk denkt niet iedereen hetzelfde... dat is nog op geen enkel punt het geval geweest.. dus ook niet op dat puntquote:Op woensdag 16 december 2009 19:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, het valt mij alleszins mee dat er vrouwen zijn die niet allemaal zo denken.
Dat vind ik al een wonder op zich.
Interresant topicquote:Op woensdag 16 december 2009 19:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, het valt mij alleszins mee dat er vrouwen zijn die niet allemaal zo denken.
Dat vind ik al een wonder op zich.
hij is zoooo saai en gewoon irritant (tja ben z'n zus, dus dat is al snel het geval)quote:
Maar dan kijkt ie je de hele tijd zo aanquote:Op woensdag 16 december 2009 19:33 schreef dyonvbaal het volgende:
Als ie saai is dan heb je er toch ook geen last van? Dan zit er toch maar een beetje... dan ga je gewoon schuin tegen over em zitten lijkt het net of je em niet kent
of ik zorg dat ik weg ben of doe als ofquote:Op woensdag 16 december 2009 19:35 schreef dyonvbaal het volgende:
Dan zeg je tegen iedereen die je voorbij loopt... Ik ken hem niet.. en hij zit me al de hele tijd eng aan te kijken... Kunt u er een conducteur bij halen misschien... 0-)
Na een paar keer heb je meteen ook ervaringquote:Op woensdag 16 december 2009 19:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij geen groentje meer was?
Gewoon je mp3speler opzetten klaarquote:Op woensdag 16 december 2009 19:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dan kijkt ie je de hele tijd zo aanalsof ie wat van je moet of wil of weet ik veel wat
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |