Misschien dat hij daarom zo schrokquote:Op woensdag 16 december 2009 23:14 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
.
[..]
Grappig, ik weet zeker dat niemand dat zou verwachten bij iemand die er zo leuk uitziet en zoveel leuke dingen buiten de deut doet als jij..
Offtopic: ik heb zo'n verschrikkelijke hekel aan dat woord 'vrouwtjes'. Hoe kansloos. Niets mis met (een beetje) dominant zijn, maar doe dat in godsnaam met een beetje stijl, niet als een tokkie.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:18 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ja, lach er maar om, maar ik heb wel gelijk. Een beetje denigrerend opstellen richting de vrouwtjes werkt prima. Ze moeten wel weten wie de baas is.
Daarom gebruik ik het ook, het levert altijd leuke reacties op.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:25 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Offtopic: ik heb zo'n verschrikkelijke hekel aan dat woord 'vrouwtjes'. Hoe kansloos. Niets mis met (een beetje) dominant zijn, maar doe dat in godsnaam met een beetje stijl, niet als een tokkie.
Beetje dom, hij had beter kunnen denken "Potverdomme, bonuspunten.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien dat hij daarom zo schrok.
Mijn opa zegt altijd 'grietjes'quote:Op woensdag 16 december 2009 23:25 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Offtopic: ik heb zo'n verschrikkelijke hekel aan dat woord 'vrouwtjes'. Hoe kansloos. Niets mis met (een beetje) dominant zijn, maar doe dat in godsnaam met een beetje stijl, niet als een tokkie.
Oh. Hap.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:26 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Daarom gebruik ik het ook, het levert altijd leuke reacties op.
quote:Op woensdag 16 december 2009 23:33 schreef Xaran het volgende:
De frustraties....what a joy!
Maar om er eens even iets bij te pakken. Als je meerdere relatie's heb gehad. Dan heb je ervaring misschien. Maar er naast heb je ook even veel ervaring in falen. Je kan wel zeggen dat je zoveel ervaring hebt en oh zoooo goed ben in bed. Aan het eind doe je toch altijd iets fout. Anders zat je (nog) wel in die relatie nu.
Vervelend inderdaad, hij zou wat moeten varieren.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn opa zegt altijd 'grietjes'. Heb ik ook zo'n hekel aan.
Wat ik zei (het kloosterverhaal). Op die leeftijd is alles geoorloofd om je een broekje in te lullen, kan jou het schelen.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:36 schreef tho_Omas het volgende:
Als je zo lang maagd ben zou ik me verschuilen achter een religie.
quote:Op woensdag 16 december 2009 23:17 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Lazer eens op met al die kutzooi, dat is volledig offtopic en niets meer dan slimme marketing gericht op al die wanhopieg vrijgezelle mannen van tegenwoordig. Smakeloos om daar je geld aan te verdienen..
Wel even je rearch doen natuurlijk. Wat bijbel quotes bij de hand hebben, psalmen etc... Anders wordt het ongeloofwaardig. Ohh ja....even bidden voor vergeving voor de daad natuurlijk. "Oh God!" uitschreeuwen ten tijden is optioneel.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:39 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Wat ik zei (het kloosterverhaal). Op die leeftijd is alles geoorloofd om je een broekje in te lullen, kan jou het schelen.
Om naar niet te beginnen over de hoge eisen die je stelt aan de hoeveelheid aandacht die je krijgt.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:39 schreef Seven. het volgende:
Ik vind dat er niks mis is met een maagd van 33. Maar om eerlijk te zijn.. Ik zou er wel op afknappen. Het past gewoon niet bij mij. Maar ik stel dan ook hoge eisen aan mezelf en anderen in bed.
Het is allemaal beeldvorming. Er zullen heus maagden zijn die er niks van kunnen, maar er zijn ook zeer ervarenen die er weinig van bakken. Veel belangrijker is een avontuurlijke geest en het aanvoelen van de ander.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:39 schreef Seven. het volgende:
Ik vind dat er niks mis is met een maagd van 33. Maar om eerlijk te zijn.. Ik zou er wel op afknappen. Het past gewoon niet bij mij. Maar ik stel dan ook hoge eisen aan mezelf en anderen in bed.
quote:Op woensdag 16 december 2009 23:43 schreef Xaran het volgende:
[..]
Wel even je rearch doen natuurlijk. Wat bijbel quotes bij de hand hebben, psalmen etc... Anders wordt het ongeloofwaardig. Ohh ja....even bidden voor vergeving voor de daad natuurlijk. "Oh God!" uitschreeuwen ten tijden is optioneel.
Ach, wie kent de Bijbel nu nog uit zijn hoofd? Je komt met veel weg, als je het maar met een stalen gezicht brengt.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:43 schreef Xaran het volgende:
[..]
Wel even je rearch doen natuurlijk. Wat bijbel quotes bij de hand hebben, psalmen etc... Anders wordt het ongeloofwaardig. Ohh ja....even bidden voor vergeving voor de daad natuurlijk. "Oh God!" uitschreeuwen ten tijden is optioneel.
Sja, dat heb ik in het vorige deel al aan een aantal mensen proberen duidelijk te maken maar het lijkt er niet op dat dat enig verschil maakt.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:43 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Het is allemaal beeldvorming.
Deels eens, maar toch is het vaak ook zo dat hoe meer je zelf meegemaakt hebt op dat gebied, hoe minder snel je schrikt. En bij mij schrikken ervaren mensen soms ook.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:43 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Het is allemaal beeldvorming. Er zullen heus maagden zijn die er niks van kunnen, maar er zijn ook zeer ervarenen die er weinig van bakken. Veel belangrijker is een avontuurlijke geest en het aanvoelen van de ander.
Dan zeker! Als goede christen kan je natuurlijk niet voor het zingen de kerk uit.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:45 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
. Ook als je klaarkomt, of is dat dan weer over de top?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |