anders heeft hij geen gespreksonderwerpquote:
Omdat niemand in mijn vriendengroep een Fok account heeftquote:
Omdat dit de klaagbak is, en ik hou van klagenquote:Op woensdag 16 december 2009 16:28 schreef 2NutZ het volgende:
Ik ben heel benieuwd waarom je de stap hebt gezet hier een topic over te maken.
Nogmaals, waarom is het nodig? Wil je dit irl bespreken dan ofzo?quote:Op woensdag 16 december 2009 16:28 schreef JoeyJ het volgende:
[..]
Omdat niemand in mijn vriendengroep een Fok account heeft
Alleen hyves, en hyves is voor paupers
Ik deed VMBO, en het grootste gedeelte van mijn vrienden doen Havo, ik naar een andere school, zij niet. Dus tenzij ik een Hyves account aanmaak (Wat ik dus never nooit niet doe) Spreek ik ze alleen na school.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:29 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nogmaals, waarom is het nodig? Wil je dit irl bespreken dan ofzo?
Props voor jou, stoere boiiiquote:Op woensdag 16 december 2009 16:31 schreef JoeyJ het volgende:
[..]
Dus tenzij ik een Hyves account aanmaak (Wat ik dus never nooit niet doe) .
Aha...quote:Op woensdag 16 december 2009 16:31 schreef JoeyJ het volgende:
[..]
Ik deed VMBO, en het grootste gedeelte van mijn vrienden doen Havo, ik naar een andere school, zij niet. Dus tenzij ik een Hyves account aanmaak (Wat ik dus never nooit niet doe) Spreek ik ze alleen na school.
BAN!! JoeyJ wil alle paupers van hyves naar fok halenquote:Op woensdag 16 december 2009 16:28 schreef JoeyJ het volgende:
[..]
Omdat niemand in mijn vriendengroep een Fok account heeft
Alleen hyves, en hyves is voor paupers
Zeikert.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:32 schreef zarGon het volgende:
Dan maakt ze maar een kloon aan.
"Als ... zijnde" is trouwens nodeloos dubbel.
Als FOK!ker of FOK!ker zijnde.
HOE NOEM JE DIT?!?!?!quote:Op woensdag 16 december 2009 16:29 schreef JoeyJ het volgende:
[..]
Omdat dit de klaagbak is, en ik hou van klagen
Nee, dan heb ik niks te doen in mijn vrije tijdquote:Op woensdag 16 december 2009 16:32 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
BAN!! JoeyJ wil alle paupers van hyves naar fok halen
Neem een vriendinquote:Op maandag 16 december 2009 16:34 schreef JoeyJ het volgende:
[..]
Nee, dan heb ik niks te doen in mijn vrije tijd
Ik heb inderdaad geen leven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |