Te laatquote:
heeft er eentje een been minderquote:Op woensdag 16 december 2009 16:45 schreef opinionr het volgende:
[..]
Als twee hoeren vechten om een been... (insert de rest)
Ik dacht je gaat meteen naar de politie?quote:
hij heeft niets meer gezegd......eeuhmm....quote:Op woensdag 16 december 2009 16:49 schreef donthate het volgende:
Maar ging die galbak zn leven niet beteren door zich zelf wat aan te doen
Heb je stiekem hem het laatste duwtje gegevenquote:Op woensdag 16 december 2009 16:50 schreef DjinN het volgende:
[..]
hij heeft niets meer gezegd......eeuhmm....
Nee...dat is ook zo sneu he...kbedoel..iemand die z'n beste beentje voor wou zetten met zo'n poging...ik wou em niet graag een been...uhm handje helpenquote:Op woensdag 16 december 2009 16:55 schreef donthate het volgende:
[..]
Heb je stiekem hem het laatste duwtje gegeven
quote:Op woensdag 16 december 2009 16:58 schreef DjinN het volgende:
[..]
Nee...dat is ook zo sneu he...kbedoel..iemand die z'n beste beentje voor wou zetten met zo'n poging...ik wou em niet graag een been...uhm handje helpen
Voorkant van een trein is harderquote:Op woensdag 16 december 2009 17:01 schreef Tamashii het volgende:
Ik soms ook. Het leven is kei hard.
quote:
Dat is echt niet zo! Als je een keer tegen een trein springt heb je een harde klap, maar het leven is gemener, deze geeft je continu een klap, niet 1 maar wel 100 per jaar. Het komt er op neer dat het leven harder is.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:03 schreef Kevincy het volgende:
[..]
Voorkant van een trein is harder
Whahahahaquote:Op woensdag 16 december 2009 16:15 schreef Sm0keZ het volgende:
Dan promoveer je je lul toch tot rechterbeen?
Wat een kut leven heb je dan.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is echt niet zo! Als je een keer tegen een trein springt heb je een harde klap, maar het leven is gemener, deze geeft je continu een klap, niet 1 maar wel 100 per jaar. Het komt er op neer dat het leven harder is.
Wees ook maar eens lief voor mij danquote:Op woensdag 16 december 2009 17:07 schreef DjinN het volgende:
[..]Ik ben best goed voor mijn medemens soms hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |