Veel man.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Van fok?
Stuk of 10-12 inmiddels.
Welterustenquote:Op woensdag 16 december 2009 22:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga maar eens naar mijn bedje toe.
Zo'n gitaar heb ik ookquote:Op woensdag 16 december 2009 22:23 schreef Houniet het volgende:Dean met de gitaar, en Bart die de vocals doet
.
Geen dates hoorquote:Op woensdag 16 december 2009 22:26 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Sjonge, jij houdt veel dates over aan FOK! dan!Meeten er hier veel FOK!ers eigenlijk?
Paar ONZ-meetsquote:Op woensdag 16 december 2009 22:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, coole dude
Hoe ken je die eigenlijk?
Gewoon vriendschappelijk enzeu? Heb wel eens iemand gemeet via internet, wat 'n regelrechte ramp. Nu moet ik wel toegeven dat al mijn "dates" meestal rampzalig zijn.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:29 schreef L.no het volgende:
[..]
Dankje.
[..]
Nouja.. Bootje en via Bootje heb ik PB ontmoet.
Dan kunnen wij beter niet gaan meetenquote:Op woensdag 16 december 2009 22:33 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Gewoon vriendschappelijk enzeu? Heb wel eens iemand gemeet via internet, wat 'n regelrechte ramp. Nu moet ik wel toegeven dat al mijn "dates" meestal rampzalig zijn.
quote:Op woensdag 16 december 2009 22:33 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Gewoon vriendschappelijk enzeu? Heb wel eens iemand gemeet via internet, wat 'n regelrechte ramp. Nu moet ik wel toegeven dat al mijn "dates" meestal rampzalig zijn.
Als het maar niet weer anderhalve week duurtquote:Op woensdag 16 december 2009 22:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Morgenavond ben ik er trouwens niet. Heb namelijk een etentje van het werkDus weet niet hoe laat ik thuis ben. Dus jullie hoeven niet ongerust te worden.
Maar leveren wel de mooiste verhalen op!quote:Op woensdag 16 december 2009 22:33 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 december 2009 22:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als het maar niet weer anderhalve week duurt
Jaquote:
Diehardquote:Op woensdag 16 december 2009 22:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JaVam 8.30 tot 15.30 geslapen en toen nog een paar uur naar stage geweest
Bij de een was het vriendschappelijk, bij de ander ging het een niveau hoger.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:33 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 december 2009 22:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JaVam 8.30 tot 15.30 geslapen en toen nog een paar uur naar stage geweest
Mja, ik had vanmorgen om half 6 nog een experiment gestart, dus ik moest dat ff afmakenquote:
Hmm?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:37 schreef L.no het volgende:
[..]
Bij de een was het vriendschappelijk, bij de ander ging het een niveau hoger.
quote:Op woensdag 16 december 2009 22:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dat hoop ik ook niet.
![]()
Als het goed is, kom ik gewoon weer op vrijdag mijn 6:00 uur-post plaatsen.
Met welke van de twee?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:37 schreef L.no het volgende:
[..]
Bij de een was het vriendschappelijk, bij de ander ging het een niveau hoger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |