*SBS6 voiceover stem* Heel Nederland zit aan zijn pc gekluisterd, in afwachting van de ontknoping in dit mysterieuze drama. Kijk vanavond om half 8, bij SBS6quote:
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!!quote:Op donderdag 17 december 2009 18:46 schreef Apebeer het volgende:
[..]
*SBS6 voiceover stem* Heel Nederland zit aan zijn pc gekluisterd, in afwachting van de ontknoping in dit mysterieuze drama. Kijk vanavond om half 8, bij SBS6
Dat laatste is idd het grote probleem: als jij er niet toevallig achter was gekomen, dan had je het wellicht nooit geweten. En zoals ik al aangaf: stel dat je dan over 9 maanden 'papa' was geworden ofzo...quote:Op donderdag 17 december 2009 21:58 schreef Tentin_Quarantino het volgende:
Niets nieuws te melden. Vanmiddag via mail gevraagd wat haar plannen voor vandaag waren. Haar plannen waren gewijzigd en nu komt ze morgen naar me toe. Ik heb haar gezegd dat ik haar wilde spreken, face to face. Blijkbaar is daar geschrokken want ze heeft me daarna een aantal keer gebeld zag ik.
Het zal een kort gesprek worden. Ik kan moeilijk met de gedachte omgaan dat als ik er niet achter was gekomen dat zij dan anderhalve week met die gast aan het rotzooien was geweest om vervolgens weer mijn lieve vriendinnetje te spelen
Je hebt helemaal gelijk, vooral dat laatste. Sterkte.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:58 schreef Tentin_Quarantino het volgende:
Niets nieuws te melden. Vanmiddag via mail gevraagd wat haar plannen voor vandaag waren. Haar plannen waren gewijzigd en nu komt ze morgen naar me toe. Ik heb haar gezegd dat ik haar wilde spreken, face to face. Blijkbaar is daar geschrokken want ze heeft me daarna een aantal keer gebeld zag ik.
Het zal een kort gesprek worden. Ik kan moeilijk met de gedachte omgaan dat als ik er niet achter was gekomen dat zij dan anderhalve week met die gast aan het rotzooien was geweest om vervolgens weer mijn lieve vriendinnetje te spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |