Elk verhaal waarvan ik de overtuiging krijg dat ze met mij wil doorgaan. Als zij duidelijk aangeeft dat zij met mij wil doorgaan dan laat ik dit achter me.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:29 schreef Xennia het volgende:
[..]
Welk verhaal zou aanvaardbaar voor je kunnen zijn? Welk verhaal is goed genoeg om dit verraad en beschadigde vertrouwen goed te maken?
Geen probleem toch? Zij hoeft niet bij mij te zijn en ik niet bij haar. Wij kiezen voor elkaar.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:30 schreef warrel het volgende:
TS, jij kan haar nu nog wel leuk vinden, maar zij vindt jou gewoon niet leuk genoeg![]()
Ik ben voor Joe-Momma's suggestie.
Inderdaad! Ik snap ook niet zo goed waarom TS dit topic dan heeft geopend....quote:Op woensdag 16 december 2009 19:39 schreef Fortitudo het volgende:
sjonge jonge dat is echt een vrijbrief voor haar
dan denkt ze: hij slikt het toch wel als zoete koek
Jij vraagt er gewoon om dat ze je een mes in de rug steekt.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:36 schreef Tentin_Quarantino het volgende:
[..]
Elk verhaal waarvan ik de overtuiging krijg dat ze met mij wil doorgaan. Als zij duidelijk aangeeft dat zij met mij wil doorgaan dan laat ik dit achter me.
Omdat ik nog geen idee heb wat ik haar morgen zal zeggen, mijn verstand zegt... opbokken, mijn gevoel is vergevensgezinderquote:Op woensdag 16 december 2009 19:48 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik snap ook niet zo goed waarom TS dit topic dan heeft geopend....
Jij vind het dus niet erg dat wanneer jij volgende week gezellig kerst zit te vieren met je familie, zij een beetje op en neer aan het bonken is op een of andere gozer zijn lul!? En daarna gaan jullie gezellig oud-en-nieuw samen vieren?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:38 schreef Tentin_Quarantino het volgende:
[..]
Geen probleem toch? Zij hoeft niet bij mij te zijn en ik niet bij haar. Wij kiezen voor elkaar.
Wat niet weet, wat niet deert. Maar nu ik het weet zal dat feestje voor haar niet doorgaan. Kan ik haar nu mooi aan de rest van de familie voorstellenquote:Op woensdag 16 december 2009 19:56 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Jij vind het dus niet erg dat wanneer jij volgende week gezellig kerst zit te vieren met je familie, zij een beetje op en neer aan het bonken is op een of andere gozer zijn lul!? En daarna gaan jullie gezellig oud-en-nieuw samen vieren?
Nonchalant 100 euro op haar nachtkastje leggen, weglopen en nooit meer omkijken.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:51 schreef Tentin_Quarantino het volgende:
[..]
Omdat ik nog geen idee heb wat ik haar morgen zal zeggen
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:36 schreef Tentin_Quarantino het volgende:
[..]
Elk verhaal waarvan ik de overtuiging krijg dat ze met mij wil doorgaan. Als zij duidelijk aangeeft dat zij met mij een NL paspoort wil doorgaan dan laat ik dit achter me.
Zo heel erg vind je het dus allemaal niet?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:59 schreef Tentin_Quarantino het volgende:
[..]
Wat niet weet, wat niet deert. Maar nu ik het weet zal dat feestje voor haar niet doorgaan. Kan ik haar nu mooi aan de rest van de familie voorstellen
Ik vind het erg dat ze er over liegt. Ze heeft me over hem verteld, dat ze een klik hadden maar dat ze geen trek had in een lange-afstand relatie. Hij denkt dat ze een relatie hebben of dat ze onderweg naar een relatie zijn, en dat staat ook op zijn Facebookquote:Op woensdag 16 december 2009 20:01 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Zo heel erg vind je het dus allemaal niet?
Dus als ze eerlijk zou zijn over hem zou je er niet mee zitten?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:06 schreef Tentin_Quarantino het volgende:
[..]
Ik vind het erg dat ze er over liegt. Ze heeft me over hem verteld, dat ze een klik hadden maar dat ze geen trek had in een lange-afstand relatie. Hij denkt dat ze een relatie hebben of dat ze onderweg naar een relatie zijn, en dat staat ook op zijn Facebook
We hebben een vaste relatie dus dat speelt niet. In een open relatie heb ik er geen moeite mee.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:11 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Dus als ze eerlijk zou zijn over hem zou je er niet mee zitten?
Dit verhaal word smeuiger en smeuiger!!quote:Op woensdag 16 december 2009 20:06 schreef Tentin_Quarantino het volgende:
[..]
Ik vind het erg dat ze er over liegt. Ze heeft me over hem verteld, dat ze een klik hadden maar dat ze geen trek had in een lange-afstand relatie. Hij denkt dat ze een relatie hebben of dat ze onderweg naar een relatie zijn, en dat staat ook op zijn Facebook
"Pap, mam, dit is mijn vriendin. Ik weet het, ze zou eigenlijk niet komen, maar ik ben erachter gekomen dat ze eigenlijk met een andere vent had afgesproken voor Kerst, dus dat gaat mooi niet door! Vandaar dat ze nu hier aan de tafel zit!"quote:Op woensdag 16 december 2009 20:21 schreef Bartaz het volgende:
Je kunt toch moeilijk zeggen dat je haar mooi aan de rest van de familie kan voorstellen als ze je zonder meer had bedrogen als je er niet achter was gekomen?
Dus je wist het eigenlijk al langer dan de msn-logs? Althans: je had een vermoeden.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:06 schreef Tentin_Quarantino het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |