Zeggen dat je om haar te verrassen een flesje bubbels op haar plek wou laten afgeven,quote:
@ TS, heeft ze serieus een ticket gekocht om jou te flashen, die ze vervolgens niet gebruikt??quote:Op woensdag 16 december 2009 16:19 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Omdat ze zo'n duur ticket koopt om de schijn hoog te houden word jij nu met een muts, sjaal en handschoenen afgescheept?
Bommelding!quote:
Door wat akkefietjes waar ik nu ook zo mijn vraagtekens bij zet, zat ze krap bij kas, maar haar ticket was al betaald, dus dat was geen probleem.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:34 schreef alwaysedo het volgende:
[..]
@ TS, heeft ze serieus een ticket gekocht om jou te flashen, die ze vervolgens niet gebruikt??
hahahaahaha dit moet je doen!!quote:Op woensdag 16 december 2009 16:48 schreef MargrietjeO het volgende:
Print die chatlog uit, stop hem in een lieve schattige kaart met zo'n aap erop die zijn middelvinger opsteekt , dan mooi shiny envelopje gebruiken en zeg morgen dat je ook wat leuks voor haar hebt, een romantische kerstkaart:)
Eens zien wat de reactie is.
Oh en tickets print je tegenwoordig vaak online uit, ze kan best een oud mailtje van iemand uitgeprint hebben...
Die is wel epic jaquote:Op woensdag 16 december 2009 16:48 schreef MargrietjeO het volgende:
Print die chatlog uit, stop hem in een lieve schattige kaart met zo'n aap erop die zijn middelvinger opsteekt , dan mooi shiny envelopje gebruiken en zeg morgen dat je ook wat leuks voor haar hebt, een romantische kerstkaart:)
Eens zien wat de reactie is.
Oh en tickets print je tegenwoordig vaak online uit, ze kan best een oud mailtje van iemand uitgeprint hebben...
Rara waar die stage heen zal gaanquote:Op woensdag 16 december 2009 16:24 schreef Tentin_Quarantino het volgende:
[..]
http://www.middeneuropa.nl/
Ze is geen golddigger, gewoon een normale vlotte meid, bijna klaar met haar studie... alleen nog een buitenlandse stage van een half jaar
dit vind ik mooiste oplossingquote:Op woensdag 16 december 2009 15:53 schreef Yi-Long het volgende:
Als ze nog wat spullen van haar bij jou heeft liggen, allemaal in een tas doen en die op die dagen bij haar afleveren
Gewoon Oost-Europa dus. Maar zoals we probleemjongeren tegenwoordig kansenjongeren noemen, zo heet Oost-Europa tegenwoordig Midden-Europa.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:24 schreef Tentin_Quarantino het volgende:
[..]
http://www.middeneuropa.nl/
Hoe naief.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:28 schreef Bartaz het volgende:
maar dan weet je wel vrijwel 100% zeker dat ze je alles heeft verteld en je niet achteraf nog andere verrassingen krijgt...
Tuurlijk wel, juist wel zelfs. Dat versterkt de band namelijk. En er is blijkbaar behoefte aan en wie ben ik om daar niet aan toe te geven.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:28 schreef Bartaz het volgende:
Iedereen die nu enorm stoere oplossingen bedenkt (hoe tof ik ze vaak ook vind) moet zich wel bedenken dat TS waarschijnlijk nog flink emotioneel betrokken is bij de 'relatie' en waarschijnlijk ondanks alles toch nog van haar houdt... Dan doe je dat soort dingen toch niet.
Eerst nog ff goed plat neuken..quote:Op woensdag 16 december 2009 15:43 schreef Feeeeble het volgende:
Zeggen dat je ook een ticket hebt gekocht en meegaat naar haar ouders....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |