Ja goffer.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:43 schreef Feeeeble het volgende:
Zeggen dat je ook een ticket hebt gekocht en meegaat naar haar ouders....
Nee, bij haar thuis... waar je alleen op het bed fatsoenlijk kunt zittenquote:Op woensdag 16 december 2009 15:41 schreef Bob-B het volgende:
Midden-Europa, is dat nieuw?
Tevens, meteen eruit schoppen als het waar is, wou ze soms met die vent bij jou thuis op de bank gaan hangen ofzo
Verstop je onder het bed.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:47 schreef Tentin_Quarantino het volgende:
[..]
Nee, bij haar thuis... waar je alleen op het bed fatsoenlijk kunt zitten
...en dan maakt ze het uit, en geeft ze hem heel schijnheilig de schuld, omdat hij te 'opdringerig' is, om vervolgens na de feestdagen weer terug te komen...quote:Op woensdag 16 december 2009 15:54 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Koop een ticket en ga met haar mee!
En blijf erop drammen dat je mee gaat met haar!
Ik zou mijn beslissing af laten hangen van de cadeautjes.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:57 schreef Tentin_Quarantino het volgende:
Morgenavond komt ze langs en aardig dat ze is neemt ze kerstcadeautjes voor me mee. Ik heb geen idee wat ik tegen haar moet zeggen of doen. Aan de ene kant ze liegt, en dat is normaal voor mij einde verhaal. Aan de andere kant denk ik dat ze onzeker is of ze de juiste keuze maakt door voor mij te kiezen en wil ze die dagen gebruiken om daar over na te denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |