You read my mindquote:
tja mijn nederlands is al van niet al te hoog niveau maar een kind van 4 maakt die vaut niet meer zoals TS doetquote:
Lees gewoon, luie donder. Je hebt toch niets beters te doen.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:34 schreef Quir het volgende:
Is het waard om het te lezen of is het bagger? Laat het me weten via de bekende wegen.
Lezen! Top topique, zonde dat het gesloten werdquote:Op woensdag 16 december 2009 15:34 schreef Quir het volgende:
Is het waard om het te lezen of is het bagger? Laat het me weten via de bekende wegen.
Fonds, of bureau?quote:Op woensdag 16 december 2009 16:18 schreef InAeternum het volgende:
Laten we allemaal 50 cent doneren voor het aidsfonds dan komen dit soort (geniale) verhalen ook niet meer voor
Welke van de 2 het ook mogen zijn, geef altijd als ze voor de deur staan let nooit op wie of watquote:
Nee, degene die de samenvatting maakte, zei aidsbureau...quote:Op woensdag 16 december 2009 16:27 schreef InAeternum het volgende:
[..]
Welke van de 2 het ook mogen zijn, geef altijd als ze voor de deur staan let nooit op wie of wat![]()
(mits het natuurlijk wel een echte donatievraagaap is)
Daar zijn geen woorden voor!quote:Op woensdag 16 december 2009 16:35 schreef Northside het volgende:
Ts was 16, Thomas was 23. 7 jaar verschil dus.
Ts en Thomas lazen samen een seksboekje toen Ts 10 was. Thomas, 17 jaar oud, vraagt aan Ts, 10 jaar oud, of hij zich wil afrukken...
Volgens mij is daar een woord voor.
Waar lees jij dat in de tekst?quote:Op woensdag 16 december 2009 16:35 schreef Northside het volgende:
Ts was 16, Thomas was 23. 7 jaar verschil dus.
Ts en Thomas lazen samen een seksboekje toen Ts 10 was. Thomas, 17 jaar oud, vraagt aan Ts, 10 jaar oud, of hij zich wil afrukken...
Volgens mij is daar een woord voor.
Tussen de regels doorquote:Op woensdag 16 december 2009 16:50 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Waar lees jij dat in de tekst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |