liever nietquote:Op woensdag 16 december 2009 18:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Moet je niet voor die tijd nog ruzie krijgen.
Raar topic dit eigenlijk.quote:
ook mms gehad??quote:Op woensdag 16 december 2009 18:52 schreef Logician het volgende:
[..]tuulijk niet!
ps: smsje, soooooooooo trueeeeee
Nou ja, er zijn best vrouwen die ik mooi vind, maar zij hoort daar niet bij en het stofje vond ik wel mooiquote:Op woensdag 16 december 2009 18:49 schreef lezzer het volgende:
[..]
Raar topic dit eigenlijk.
De vrouwen kijken naar wat er ín dat stofje zit![]()
De mannen blijkbaar naar het stofje![]()
Lekker stereotiep ook
Deze foto is beter vind ik:
[ afbeelding ]
Overigens vind ik haar niet echt knap of zo, maar ik moet altijd zo om haar lachen.
Vooral als ze over "knocking down walls" begint.
Mja, Monk is ook retesaaiquote:Op woensdag 16 december 2009 18:52 schreef Logician het volgende:
* Logician eten doen is
Ging om 14u even op bed liggen Monk kijken, en toen in slaap gedonderd en net 15min wakker
had al zo'n vermoedequote:Op woensdag 16 december 2009 18:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou ja, er zijn best vrouwen die ik mooi vind, maar zij hoort daar niet bij en het stofje vond ik wel mooi
Ik vind Catharina ZEta Jones, Jody Foster en Nicole Kidman wel prettig om naar te kijkenquote:
Neujquote:
of slavinken??quote:
maar goed ook... die foto is echt brak (was ik met k's choice kaartjesquote:Op woensdag 16 december 2009 19:19 schreef Logician het volgende:
[..]
Neujdaar doet mijn goeikope gsm (die bij de wii zat) niet aan
ps: Monk is SUPER COOL juist!![]()
![]()
Eten is klaar, meestal kook ik Portugees, maar vandaag eten we stamppot spruitjes met van die vinkdingrolletjes (ben de naam kwijt)
smakelijkquote:Op woensdag 16 december 2009 19:21 schreef Logician het volgende:
Oh rare naam is dat, Nederlanders(srry
)
Me=eten, fijne avond iedereen!!!![]()
Monks "baas" was de moordenaar uit Silence of the Lambs.quote:
aahhhquote:Op woensdag 16 december 2009 19:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Monks "baas" was de moordenaar uit Silence of the Lambs.
It puts the lotion in the basket.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Monks "baas" was de moordenaar uit Silence of the Lambs.
Jah, een van mijn favorietenquote:Op woensdag 16 december 2009 19:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
It puts the lotion in the basket.
Ik blijf dat een spannende film vinden. EnJody Foster
.
hoe heet die film ook al weer dat ze dat vrouwtje speelt die niet kan praten enzo... omdat ze alleen is opgegroeid ergens in bos en dat ze word ontdekt door 2 mensen..... die vond ik echt steen goedquote:Op woensdag 16 december 2009 19:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
It puts the lotion in the basket.
Ik blijf dat een spannende film vinden. EnJody Foster
.
OHHHHHHHHHH Mail me die foto eens, gaat ik morgen kijken!!!quote:Op woensdag 16 december 2009 19:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
maar goed ook... die foto is echt brak (was ik met k's choice kaartjes)
jaaaaaaaaquote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 20:03 schreef Logician het volgende:
[..]
OHHHHHHHHHH Mail me die foto eens, gaat ik morgen kijken!!!
Ga weer lambakken hier
we moeten nog wachten tot halverwege januariquote:
Get a chatroomquote:Op woensdag 16 december 2009 20:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
we moeten nog wachten tot halverwege januarien ik doe niet aan sex op 1e date
quote:
waarom heb ik ineens de neiging om mijzelf voor een vliegtuig te gooien... titanic... dat ik die als klein lief onnozel pubertje leuk vondquote:
nu nogquote:Op woensdag 16 december 2009 21:03 schreef Avey het volgende:
Ach, die romance kon mij ook wel gestolen worden, maar dat hoort erbij he. Ik kijk overigens niet, heb wel wat beters te doen.
Overigens, ik ben vandaag door een wesp gestoken. Not kidding.
quote:Op woensdag 16 december 2009 21:11 schreef Avey het volgende:
Hij zat verstopt in mijn handschoen die ik voor het eerst sinds lange tijd weer uit de kast haalde. Ik deed de handschoen aan, voelde een kleine prik en toen nog een, en toen viel die wesp er zo uit. Kutbeest
Da's echt een grap die alleen jij kunt maken in dit topicquote:Op woensdag 16 december 2009 20:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
waarom heb ik ineens de neiging om mijzelf voor een vliegtuig te gooien...
Jakkesquote:Op woensdag 16 december 2009 21:11 schreef Avey het volgende:
Hij zat verstopt in mijn handschoen die ik voor het eerst sinds lange tijd weer uit de kast haalde. Ik deed de handschoen aan, voelde een kleine prik en toen nog een, en toen viel die wesp er zo uit. Kutbeest
Het valt mee gelukkig, alleen m'n rechterwijsvinger. Beetje irritant bij het muizen, dat welquote:
Ik vind gewoon het idee dat er zo'n beest ergens in kan zitten en je zomaar te grazen neemt erg onplezierig.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:21 schreef Avey het volgende:
[..]
Het valt mee gelukkig, alleen m'n rechterwijsvinger. Beetje irritant bij het muizen, dat wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |