Ik denk omdat wij weten hoe irritant teveel haar kan zijn. Nou ben ik ook wat luier met partner dan zonder (zonder zorg je dat je écht niet ongeschoren gaat stappenquote:
Ja, mijn punt was dus, dat dat niet om hygiëne reden is, maar omdat je het mooier vindt.quote:Op zondag 20 december 2009 10:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Omdat je partner (of een date) het in de weg vindt zitten kan natuurlijk ook nog..
Heeft niet alleen met mooier te maken, ook met praktischer. Niet iedereen vindt haar lekker om aan te likken, zeg maar.quote:Op zondag 20 december 2009 10:22 schreef lezzer het volgende:
Ja, mijn punt was dus, dat dat niet om hygiëne reden is, maar omdat je het mooier vindt.
Tja, aan de kop alleen kun je al zien wat voor iemand dat schrijft.quote:Maar ik wil er geen issue van maken eigenlijk, want eerlijk gezegd vind ik het veel kwalijker dat nu.nl zo'n stom stuk bij elkaar raapt uit de ZaZ, dan wat de redenen van mensen zijn om zich te scheren/trimmen.
Dat ja.quote:Op zondag 20 december 2009 10:25 schreef Alicey het volgende:
Heeft niet alleen met mooier te maken, ook met praktischer. Niet iedereen vindt haar lekker om aan te likken, zeg maar.
Dat begrijp ik allemaal wel, en ik ben het er zelfs mee eens, maar wat heeft het met hygiëne te maken? Volgens mij dus niks...quote:Op zondag 20 december 2009 10:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Heeft niet alleen met mooier te maken, ook met praktischer. Niet iedereen vindt haar lekker om aan te likken, zeg maar.
Helemaal mee eens! Daarom postte ik het ook, omdat ik het zo belachelijk vond. Mijn vriendin en ik verbaasden ons erover.quote:Op zondag 20 december 2009 10:22 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, mijn punt was dus, dat dat niet om hygiëne reden is, maar omdat je het mooier vindt.
Maar ik wil er geen issue van maken eigenlijk, want eerlijk gezegd vind ik het veel kwalijker dat nu.nl zo'n stom stuk bij elkaar raapt uit de ZaZ, dan wat de redenen van mensen zijn om zich te scheren/trimmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |