quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:17 schreef Seven. het volgende:
Kz, ik weet niet wat je op tweede kerstdag doet maar cancel die plannen maar. Ik heb betere ideeën en daar hoor jij ook bij.
Hè, wat zijn we het weer lekker eensquote:Op zaterdag 19 december 2009 10:54 schreef Vanyel het volgende:
Gezellig met heel lesbeau delen of fijn prive via de msn zou ik zeggen.
Out with it 7!
ouwe mutsen unite!quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:01 schreef lezzer het volgende:
[..]
Hè, wat zijn we het weer lekker eens
Ik laat m aan me voorbij gaan.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik word agressief van een discussie op FOK!. Voor wie mee wil rellen:
Homohuwelijk is pure provocatie #2
zeg laat ons jonkies tochquote:
behoorlijkquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:30 schreef Vanyel het volgende:
Dat suckt!
Het zou mij trouwens niet verbazen als lesbo's zich beter scheren dan heterovrouwen.
Ik denk altijd dat dat soort dingen gelieerd zijn aan het hebben van een relatie.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:30 schreef Vanyel het volgende:
Dat suckt!
Het zou mij trouwens niet verbazen als lesbo's zich beter scheren dan heterovrouwen.
Jah, goedemorgen-die-inmiddels-al-avond-is.quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:18 schreef Seven. het volgende:
[..]
GOEIEMORGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Ik ben aan het werk
Oh, zijn jullie dat niet dan?quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:12 schreef Qebbel het volgende:
Van nu.nl
Moderne Lesbo Scheert Oksels
Die headline![]()
Leuk hoor zo'n onderzoek in de ZaZ, maar hoe de media dat dan weer presenteert. Net of heel NL nog denkt dat lesbo's vieze, stinkende, mannen-hatende, tuinbroekpotten met stekels, snorren en okselbossen zijn
.
Want? Gewoon nieuwsgierigquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:30 schreef Vanyel het volgende:
Dat suckt!
Ik denk dat als je alleen scheert om er "sexy" uit te zien, er sowieso iets niet klopt.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:07 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat dat soort dingen gelieerd zijn aan het hebben van een relatie.
Zo van dat je altijd paraat moet zijn voor het hebben van sex als je single bent, en dat als je een relatie hebt de ander toch wel weet hoe of wat.
Waarmee ik niet wil zeggen dat ik niet scheer (een conclusie die na mijn opmerking wel erg voor de hand ligt ja)
Ja, eerlijk gezegd heb ik nog geen fatsoenlijke verklaring gevonden om het wel te doen eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik denk dat als je alleen scheert om er "sexy" uit te zien, er sowieso iets niet klopt.
Ja, dat vonden wij dus ook!quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:35 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, eerlijk gezegd heb ik nog geen fatsoenlijke verklaring gevonden om het wel te doen eerlijk gezegd.
Behalve dan dat ik het prettiger vind. En dát is gewoon door iemand ooit verzonnen en dat hebben we dan allemaal als algemeen beeld geaccepteerd, en dáárom voel ik me er pretitger bij. Maar waarom zou je het anders doen?
Als er geen haar hoorde zat het er niet...
Wat een kutstuk op nu.nl zeg. Walgelijk.
Ik vind het schoner. Brad ookquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:35 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, eerlijk gezegd heb ik nog geen fatsoenlijke verklaring gevonden om het wel te doen eerlijk gezegd.
Behalve dan dat ik het prettiger vind. En dát is gewoon door iemand ooit verzonnen en dat hebben we dan allemaal als algemeen beeld geaccepteerd, en dáárom voel ik me er pretitger bij. Maar waarom zou je het anders doen?
Als er geen haar hoorde zat het er niet...
Wat een kutstuk op nu.nl zeg. Walgelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |