Ja, ik reed ergens tegen aanquote:Op woensdag 16 december 2009 14:22 schreef Banzaiaap het volgende:
En dat kostte je 500 meter om daar achter te komen?
quote:Op woensdag 16 december 2009 14:25 schreef LePoo het volgende:
Voorruitverwarming![]()
Auto aanzetten, m'n mooie "HIGH" knopje indrukken, zijraampjes krabben, instappen en weg vegen die handel.
Ga jij maar je rijbewijs halenquote:Op woensdag 16 december 2009 14:28 schreef Handschoen het volgende:
Nou toch dit is toch wel een dilemma
Zorg jij eerst eens voor een auto met voorruitverwarming alvorens je commentaar op een ander gaat gevenquote:Op woensdag 16 december 2009 14:28 schreef zovty het volgende:
[..].
Waarom dan ook niet zijraampjes verwarming?
Die is er toch al?quote:Op woensdag 16 december 2009 14:31 schreef LePoo het volgende:
[..]
Zorg jij eerst eens voor een auto met voorruitverwarming alvorens je commentaar op een ander gaat geven
Gast, waar de neuk wil je heen met je gemiereneuk.quote:
Doe eens even normaal.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:34 schreef LePoo het volgende:
[..]
Gast, waar de neuk wil je heen met je gemiereneuk.
Alleen mensen met voorruitverwarming mogen commentaar geven op mij.
Opzouten.
Ik heb een gare kutbakquote:Op woensdag 16 december 2009 14:28 schreef Darkomen het volgende:
Waarschijnlijk heb ej een gare k*tbak die niet waterdicht is en dus altijd vochtig van binnen.
Of ben je zo'n pauper die maar net genoeg geld bij elkaar sprokkelt dat je maar 1 keer per maand kan rijden waardoor de auto nooit goed droog word van binnen.
quote:Op woensdag 16 december 2009 14:26 schreef Darkomen het volgende:
Utrecht Centraal Woensdag 16 December 14:20
Oorzaak De beperkingen rond Utrecht Centraal als gevolg van een defecte bovenleiding zijn voorbij.
Verwachting Houdt u nog rekening met een langere reistijd.
Reisadvies
gelukkig.
Jij komt allereerst met je quasi grappige opmerking over zijraam verwarming, wat natuurlijk de grootste nonsense is.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:36 schreef zovty het volgende:
[..]
Doe eens even normaal..
Vind je het leuk om je zo op te stellen op een forum?
We komen hier allemaal voor lol en om met anderen te praten. Ik probeer met jou te praten maar je wijst me bot af.
Is dat echt nodig? Kom je liefde te kort? Ben je onzeker over jezelf?
Waarom kom je hier eigenlijk als je toch niet van gedachten wil wisselen?
En nou jij weer!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |