Dat topic was gemaakt door een kloon van UTWOL, en ik kan je zeggen dat de TS van dit topic UTWOL NIET isquote:Op woensdag 16 december 2009 14:20 schreef Bob-B het volgende:
is de uitslag van de onderwaterweegtest nou al binnen?
Nee.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:23 schreef Dagoduck het volgende:
BTW, ben ik nu de enige die het helemaal heeft gelezen
Ik ook.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:23 schreef Dagoduck het volgende:
ik ookquote:Op woensdag 16 december 2009 14:23 schreef Dagoduck het volgende:
Nee ik ook.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:23 schreef Dagoduck het volgende:
sssst je verpest de grapquote:Op woensdag 16 december 2009 14:25 schreef Lienekien het volgende:
En TS denkt niet bij de positieve AIDS-test: "Oh shit, nu kan ik het dus ook hebben!"
quote:
Wat stopte hij dan in zn kont voordat die opgerekt was voor een komkommer?quote:
TS moet opgenomen worden.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:29 schreef baNEEL het volgende:
Aan de mensen die het gelezen hebben: samenvatting?
Hij ontmoette een vriend, ze gingen samen rukken, hij stopte van alles in zn kont, vond dat geil, ze gingen uit, die vriend was dronken, hij naaide die vriend, die vriend had aids (maar dat had ie niet was fout van aidsbureau) en toen had hij alles verkocht enzo,,.. en weggegeven dus had hij neits meer, ten ging hij weg en nu is hij 2 dagen spoorloosquote:
Stiften voor een maand langquote:Op woensdag 16 december 2009 14:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Wat stopte hij dan in zn kont voordat die opgerekt was voor een komkommer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |