ik vind holo eigenlijk fijner dan red dot...quote:Op zondag 20 december 2009 15:12 schreef Captain_Zappa het volgende:
Ik vin de aug een fantastisch wapen met grip en red dot, zo accuraat !
haha dat is me gelukkig nog niet gebeurd.quote:Op zondag 20 december 2009 16:29 schreef mstx het volgende:
Ik werd net gekilled door een supply crate.
Wacht maar totdat je bij het landhuis bentquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ben ook begonnen op Veteran, heb ik totaal 17 keer gedaan over de missie in de Favela, dat je Rojas moet pakken
Mja, het gaat al iets beter nuquote:Op zondag 20 december 2009 18:09 schreef Elegy het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je bij het landhuis bent
Ah dankjewel. Dan ga ik eerst die 350 headshots maar halen. Nuja, ik ben nog lvl 65 dus heb nog wel even te gaan.quote:Op zondag 20 december 2009 18:12 schreef MPC60 het volgende:
Je hebt prestige challenges voor wapens (ook met headshots enzo) die blijven wel staan als je prestiget, rest niet. Aangezien je dus nog niet geprestiged ben neem ik aan dat je dus weer opnieuw kan beginnen, ik heb bv voor ik prestidge eerst alle challenges gehaald die ik nog wou en kon halen.
Het is voor ook de eerste shooter die ik serieus speel op de Xbox, voorheen ook alles op de pc. Maar ik moet zeggen dat het nog best aardig gaat.quote:Op zondag 20 december 2009 18:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mja, het gaat al iets beter nuEigenlijk is de SP op Veteran nog best makkelijk dan, gezien het feit dat ik voor het eerst een shooter speel op de console en progressie kan maken op Veteran-niveau
Hebben ze em minder sterk gemaaktquote:Patch 1.07 is now downable for PS3's
Fixes
1887 Akimbo now re-balanced
Prestige Glitch fixed
Private Game glitch fixed (infinte Ammo)
Haha, inderdaad. Ik sta nu op 1.72 mar dat zou makkelijk in de 1.8 zitten zonder die shotgun noobs en spawnkillers ( alhoewel het spel je in 8 v/d 10 keer op een irritante positie zet ).quote:Op zondag 20 december 2009 21:21 schreef intraxz het volgende:
Ik wil mijn k/d zonder de keren dat ik gespawnkilled ben.
Met de grenade launcher kills makenquote:Op zondag 20 december 2009 22:52 schreef Grimmjoww het volgende:
Ff vraagje: wat doet een noob tuber?
Ohquote:Op zondag 20 december 2009 23:07 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Met de grenade launcher kills maken![]()
Maaaaaaaaaar
ik heb net mijn nieuwe favorieten wapen ondekt!!
OMFG de RPD is echt mega fijn .. ff wennen maar daarna
ach man, ga toch doodquote:Op zondag 20 december 2009 23:31 schreef Elegy het volgende:
Danger close perk+Scavenger pro perk+nade launcher+thumper+claymore/semtex/c4 = dikke fun
dat was mijn probleem bij CoD4.quote:Op zondag 20 december 2009 23:34 schreef Biefstuk het volgende:
Toch maar prestige 2 ingegaanDat icoontje van de eerste prestige is zo lelijk
Als ik nu de 70 haal blijf ik 70. Die AK47 met silencer is baas
Dit is veel leukerquote:Op zondag 20 december 2009 23:55 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ach man, ga toch dood
wat heb ik daar een schijthekel aan zeg. mensen die niet kunnen schieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |