Die leidt me altijd zo fel af dat ik een stuk minder kills maakquote:Op donderdag 17 december 2009 23:48 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Is eigenlijk best wel fijn he![]()
en dan ook nog hearthbeat sensor er op
ACR is ook een wapen in MW2 krijg je geloof ik bij level 48. Dat wapen is ook zeker wel fijn. Maar ik maak juist wel heel veel kills door die hearthbeat sensor want dan kan ik die verrekte camper zienquote:Op donderdag 17 december 2009 23:50 schreef fyah het volgende:
[..]
Die leidt me altijd zo fel af dat ik een stuk minder kills maakDoor de lage refresh rate van dat ding beweeg ik in korte stoten richting de rode puntjes en vang dan een kogel in mijn nek wanneer tegenstander me wél ziet
Ik speel nog maar sinds vrijdag, game zelden maar het is wel een erg vette MPWat is ACR?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:31 schreef Koko_Banana het volgende:
Die shotgun is echt voor losers.
Je lijkt net op de Yeti als je met die dingen rondloopt op Derail.
mensen met heartbeat sensor zijn 9 van de 10x juist de campersquote:Op donderdag 17 december 2009 23:58 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
ACR is ook een wapen in MW2 krijg je geloof ik bij level 48. Dat wapen is ook zeker wel fijn. Maar ik maak juist wel heel veel kills door die hearthbeat sensor want dan kan ik die verrekte camper zien
Ik soms ook jaquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:00 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik gebruik Ninja Pro, fuck die heartbeatsensor
Bron?/quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:23 schreef SoldMayor het volgende:
Er komt een patch waar de shotgun 1887 onder handen wordt genomen
Speel er zelf ook bijna altijd mee maar hij doet wat weinig damage wanneer je core speeltquote:
Je moet het doen wanneer nodig. Eerst drie of vier kills maken, dan campen voor de laatste kill, twee kills maken met predator, 3 met harrier, en de rest met chopper/ac130.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:46 schreef mrPanerai het volgende:
Dat is voor mij de enige manier om killstreaks te krijgen...campen levert geen winst op!
Hoop dat ze het knifen en de commando perk mee nemen, veels te overdreven.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:23 schreef SoldMayor het volgende:
Er komt een patch waar de shotgun 1887 onder handen wordt genomen
ik gebruik sleight of hand alleen maar vanwege de pro: faster ADSquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:29 schreef Def1987 het volgende:
Ik gebruik maar 3 perks.
Sleight of Hand : Ik ben een type die constant reload na elk 'gevecht' dus reloaden binnen 1 sec is wel handig, vooral als je nog maar 5 kogels over hebt en er komt iemand aan lopen die je dan direct weer neer kan knallen.
Stopping Power : Zonder deze perk lijkt het wel net of je met erwten aan het schieten bent.
Steady Aim : Eigenlijk vind ik de perks in slot 3 voor mij totaal overbodig, maar die ene keer dat je geen tijd hebt om te aimen en gewoon gaat sproeien dan komt dit wel van pas.
Voor mij zijn dit de enige 3 die ik gebruik. Het ligt natuurlijk aan je speelstijl welke perks het best bij je passen maar de andere perks zijn totaal overbodig voor mij.
Zo, nu maar eerst is wachten op de patch want ik word schijtziek van unlimited ammo en die akimbo 1887's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |