Hardcorequote:Op donderdag 17 december 2009 11:35 schreef biertank het volgende:
[..]
ah oke ben ik in de war, dat is ook iets met 2000 vandaar.
Hoe doe jij dat met de sniper?
Ik gebruik de .50 met silencer maar dan gaan ze zonder stopping power niet in een keer dood.
Het liefst gebruik ik als sniper: Scavenger, Cold-Blooded, Ninja en een gun met silencer, is mij in normale mode nog niet gelukt om dit voor elkaar te krijgen.
Ik moet eerlijk bekennen ik heb alleen de .50 gebruikt tot nu toe.
Is er een sniper die met deze instellingen iemand in een keer killt?
Anders lees je het hele bericht evenquote:Op donderdag 17 december 2009 12:06 schreef _GdR_ het volgende:
wat de hel?
Modern Warfare 2 besmet met \'virus\' op Xbox Live
virus?Lijkt me nogal niet zeg maar. Slap excuus van IW denk ik.
Lekker bezig Rambo!quote:Op donderdag 17 december 2009 12:11 schreef Parvus het volgende:
Gister meest dramatische avond ooit gehad. Echt niks lukte, en nu is m'n headset kapot
er wordt een variable veranderd.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Anders lees je het hele bericht even
Hoezo niet? als iedereen in de lobby gesynchroniseerd wordt met de host dan heeft iedereen in zijn config "infinite ammo = 1" (bijvoorbeeld) staan. Als deze waarde niet gereset wordt dan kan hij zich zo verspreiden.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:23 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
er wordt een variable veranderd.
En dan komt het ruigste van alles. Iedereen in een lobby wordt 'geinfecteerd' door een 'virus' door een aangepaste 'config' file.
dus. nee ik geloof het niet.
Dan is het toch geen virus? Dan is dat gewoon een fout van IW. En een fout wat in mijn ogen heel gemakkellijk op te lossen moet zijn. 'infinite ammo' mag gewoon nooit 1 zijn. klaar. lijkt mij 1 regeltje code op IWnet?quote:Op donderdag 17 december 2009 13:04 schreef intraxz het volgende:
[..]
Hoezo niet? als iedereen in de lobby gesynchroniseerd wordt met de host dan heeft iedereen in zijn config "infinite ammo = 1" (bijvoorbeeld) staan. Als deze waarde niet gereset wordt dan kan hij zich zo verspreiden.
+1quote:Op donderdag 17 december 2009 15:15 schreef mrPanerai het volgende:
Waarom nemen ze überhaupt zo'n regel op in de definitieve versie?
Omdat de regel code misschien wel noodzakelijk is? Code moet zo efficiënt mogelijk worden geschreven. Dus het is normaal om bepaalde stukken(classes/functions) herhaaldelijk te gebruiken. Bijvoorbeeld het is veel efficiënter om bijvoorbeeld een chopper/pave low(oid) unlimited ammo te geven en maar een bepaalde tijd aanwezig te laten zijn dan de afgevuurde projectielen bij te houden. Scheelt rekenkracht. Dus in dit geval zou het die regel code noodzakelijk zijn. Zo kunnen er nog veel meer situaties zijn die deze regel code noodzakelijk maakt.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:15 schreef mrPanerai het volgende:
Waarom nemen ze überhaupt zo'n regel op in de definitieve versie?
Tja, het was meer een situatie omschrijving om te laten zien dat de regel code noodzakelijk zou kunnen zijn. Het had net zo goed een npc kunnen zijn. Echter zou het nog veel complexer zijn in de daadwerkelijke game.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:53 schreef mrPanerai het volgende:
Ok eigenlijk logisch, ben niet zo thuis in spelletjesprogrammatie, ik dacht dat choppers etc omdat ze niet door spelers bestuurd werden ook anders gedefinieerd werden als de gewone wapens.
Heel soms leer ik bij op Fok!, heel soms .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |