abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 december 2009 @ 11:40:34 #65
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_75722799
quote:
Op donderdag 17 december 2009 11:35 schreef biertank het volgende:

[..]

ah oke ben ik in de war, dat is ook iets met 2000 vandaar.

Hoe doe jij dat met de sniper?
Ik gebruik de .50 met silencer maar dan gaan ze zonder stopping power niet in een keer dood.
Het liefst gebruik ik als sniper: Scavenger, Cold-Blooded, Ninja en een gun met silencer, is mij in normale mode nog niet gelukt om dit voor elkaar te krijgen.

Ik moet eerlijk bekennen ik heb alleen de .50 gebruikt tot nu toe.
Is er een sniper die met deze instellingen iemand in een keer killt?
Hardcore
echt, de WA2000 + silencer met Sleight of Hand Pro, Cold Blooded en Ninja pro is echt een meesterclass in hardcore.

Maar je hebt gelijk, om een of andere reden doet de .50 met silencer minder damage ofzo, zonder silencer is het vrijwel altijd instant kill (behalve die bastards met painkiller) en met silencer krijg je gewoon niemand in 1x dood zonder headshot..
Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
pi_75723805
Ik gebruik op de W2000 sniper:
Perk 1
Bling Pro : FMJ en silencer; scavenger heeft te weinig zin omdat weinig spelers die sniper gebruiken, sleigh of hand vind ik niet zo'n goeie perk, net als marathon.
Perk 2 : Stopping power pro, anders is ie inderdaad niet krachtig genoeg; cold blooded helpt alleen maar bij luchtaanvallen (maar daar heb ik m'n stinger voor) en thermalscopes (wat zijn de scopes waardeloos in MW2)
Perk 3: NinjaPRO, stil en onzichtbaar voor de heartbeat sensor.

werkt voor mij als een trein.
  donderdag 17 december 2009 @ 12:06:11 #67
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_75723816
wat de hel?

Modern Warfare 2 besmet met \'virus\' op Xbox Live

virus? Lijkt me nogal niet zeg maar. Slap excuus van IW denk ik.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
  donderdag 17 december 2009 @ 12:06:49 #68
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_75723846
quote:
Op donderdag 17 december 2009 12:06 schreef _GdR_ het volgende:
wat de hel?

Modern Warfare 2 besmet met \'virus\' op Xbox Live

virus? Lijkt me nogal niet zeg maar. Slap excuus van IW denk ik.
Anders lees je het hele bericht even
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_75724001
Gister meest dramatische avond ooit gehad. Echt niks lukte, en nu is m'n headset kapot
pi_75724200
quote:
Op donderdag 17 december 2009 12:11 schreef Parvus het volgende:
Gister meest dramatische avond ooit gehad. Echt niks lukte, en nu is m'n headset kapot
Lekker bezig Rambo!
  donderdag 17 december 2009 @ 12:23:57 #71
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_75724488
quote:
Op donderdag 17 december 2009 12:06 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Anders lees je het hele bericht even
er wordt een variable veranderd.

En dan komt het ruigste van alles. Iedereen in een lobby wordt 'geinfecteerd' door een 'virus' door een aangepaste 'config' file.

dus. nee ik geloof het niet.
pi_75725847
Heb gisteren en vandaag heel veel TDM gespeeld op de 360, geen glitchers te bekennen. Behalve ik zelf dan met m'n overpowered akimo shotguns...
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_75725952
quote:
Op donderdag 17 december 2009 12:23 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

er wordt een variable veranderd.

En dan komt het ruigste van alles. Iedereen in een lobby wordt 'geinfecteerd' door een 'virus' door een aangepaste 'config' file.

dus. nee ik geloof het niet.
Hoezo niet? als iedereen in de lobby gesynchroniseerd wordt met de host dan heeft iedereen in zijn config "infinite ammo = 1" (bijvoorbeeld) staan. Als deze waarde niet gereset wordt dan kan hij zich zo verspreiden.
XBL: Koning Stoma
PSN: Koning_Stoma
  donderdag 17 december 2009 @ 13:06:01 #74
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_75726014
Gister 1 match gedaan, kwam ik op Rust uit Ik zag de map niet eens meer vanwege alle rook van de granaten Toen maar weer weg en een paar prima TDM en GW matches gespeeld... ik loop overigens nog steeds rond met de SCAR, vind het nog steeds het fijnste wapen
Half bezopen is weggegooid geld.
  donderdag 17 december 2009 @ 14:38:58 #75
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_75729592
quote:
Op donderdag 17 december 2009 13:04 schreef intraxz het volgende:

[..]

Hoezo niet? als iedereen in de lobby gesynchroniseerd wordt met de host dan heeft iedereen in zijn config "infinite ammo = 1" (bijvoorbeeld) staan. Als deze waarde niet gereset wordt dan kan hij zich zo verspreiden.
Dan is het toch geen virus? Dan is dat gewoon een fout van IW. En een fout wat in mijn ogen heel gemakkellijk op te lossen moet zijn. 'infinite ammo' mag gewoon nooit 1 zijn. klaar. lijkt mij 1 regeltje code op IWnet?

We zijn nu al 4 dagen verder en er is nog geen update geweest.

Dit is echt uber belachelijk voor zo'n populaire game.
pi_75730968
Waarom nemen ze überhaupt zo'n regel op in de definitieve versie?
pi_75731139
quote:
Op donderdag 17 december 2009 15:15 schreef mrPanerai het volgende:
+1
Te domme fout.
Zeker nadat het bij CoD4 op de PS3 mogelijk was om te vliegen (wist de eerste keer echt niet wat me overkwam zat met 6 man in een groepje en liep naast iemand toen ik het voor het eerst zag, vroeg maar ff aan hem of hij het ook zag)
Had deze fout er NOOIT in mogen zitten, zelfde idee met de prestige 10 cheat op de ps3.
pi_75732343
quote:
Op donderdag 17 december 2009 15:15 schreef mrPanerai het volgende:
Omdat de regel code misschien wel noodzakelijk is? Code moet zo efficiënt mogelijk worden geschreven. Dus het is normaal om bepaalde stukken(classes/functions) herhaaldelijk te gebruiken. Bijvoorbeeld het is veel efficiënter om bijvoorbeeld een chopper/pave low(oid) unlimited ammo te geven en maar een bepaalde tijd aanwezig te laten zijn dan de afgevuurde projectielen bij te houden. Scheelt rekenkracht. Dus in dit geval zou het die regel code noodzakelijk zijn. Zo kunnen er nog veel meer situaties zijn die deze regel code noodzakelijk maakt.
pi_75732477
Ok eigenlijk logisch, ben niet zo thuis in spelletjesprogrammatie, ik dacht dat choppers etc omdat ze niet door spelers bestuurd werden ook anders gedefinieerd werden als de gewone wapens.
Heel soms leer ik bij op Fok!, heel soms .
pi_75732755
quote:
Op donderdag 17 december 2009 15:53 schreef mrPanerai het volgende:
Ok eigenlijk logisch, ben niet zo thuis in spelletjesprogrammatie, ik dacht dat choppers etc omdat ze niet door spelers bestuurd werden ook anders gedefinieerd werden als de gewone wapens.
Heel soms leer ik bij op Fok!, heel soms .
Tja, het was meer een situatie omschrijving om te laten zien dat de regel code noodzakelijk zou kunnen zijn. Het had net zo goed een npc kunnen zijn. Echter zou het nog veel complexer zijn in de daadwerkelijke game.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')