Ja aids. Ik na vanavond ook niet meer, de tranen!quote:Op woensdag 16 december 2009 14:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nope, vanavond niet thuis. Misschien morgen, maar waarschijnlijk ben ik dan ook niet thuis. Hetzelfde geldt voor vrijdag, zaterdag en zondag
Dan lig jij als een grindtegel in het ziekenhuis..quote:Op woensdag 16 december 2009 13:52 schreef zatoichi het volgende:
Ohja en ik wil ook nog ff kwijt dat ik een teringhekel heb aan die 1887 akimbo gasten
Sta je godverdomme in The Quary een hele loods uit elkaar, schiet hij me nog in een keer dood, terwijl ik minstens vier kogels uit mijn assualt rifle in hem knal...
Ma ik zou het bijna aandurver om iemand met twee van die shotguns irl op mij te laten schieten vanaf één kant van een loods om deze myth even te busten...
Aha maar ik overleef het dus wel! Ik wist het!quote:Op woensdag 16 december 2009 14:27 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
Dan lig jij als een grindtegel in het ziekenhuis..
quote:Op woensdag 16 december 2009 14:28 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Aha maar ik overleef het dus wel! Ik wist het!
Als je mazzel hebt wel, als je pech hebt nietquote:Op woensdag 16 december 2009 14:28 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Aha maar ik overleef het dus wel! Ik wist het!
Op de E3 hadden ze aangekondigd er sowieso 2 te releasen en misschien meer.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:59 schreef versteegrob het volgende:
Is er al iets bekend over nieuwe mappen, vind het wel tijd worden.
ja klopt ja. ik heb m zelf ook en ik vind m geweldig.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:44 schreef Scarface2004 het volgende:
Die Model 1887 is gewoon overpowered
ja moet je alleen wel eerst binnen 10meter van ze vandaan zijnquote:Op woensdag 16 december 2009 16:22 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ja klopt ja. ik heb m zelf ook en ik vind m geweldig.
tactical knife is btw nog gekker (uiteraard in combi met marathon, comando etc). steek je 1887 gasten sneller neer dan dat hun kunnen schieten
Ik welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |