abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75906647
quote:
Op maandag 21 december 2009 16:21 schreef Rossdale het volgende:
Alleen voor PS3 en nog niet voor 360?
yup, helaas.
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_75908124
Er Is wel een Prestige Glitch voor de Xbox360 het is net uitgekomen
pi_75908304
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 00:36 schreef SinCane het volgende:
Er Is wel een Prestige Glitch voor de Xbox360 het is net uitgekomen
Zo zielig
pi_75908460
Ik vind het überhaupt zielig hoe mensen tegen de prestige mode aankijken. Ik heb het al vaak gezegd en ik zal het nog maar een keer zeggen: wat boeit het plaatje naast je naam? Net alsof ik je dan in een keer niet meer own ofzo?
XBL: Koning Stoma
PSN: Koning_Stoma
  dinsdag 22 december 2009 @ 01:05:32 #255
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_75909109
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 00:46 schreef intraxz het volgende:
Ik vind het überhaupt zielig hoe mensen tegen de prestige mode aankijken. Ik heb het al vaak gezegd en ik zal het nog maar een keer zeggen: wat boeit het plaatje naast je naam? Net alsof ik je dan in een keer niet meer own ofzo?
sommige mensen (ik ook vaak) worden gedreven door prestatie. je doet vaak nét even wat extra je best om die ene challenge te halen.
prestige is daarom een mooie manier om die challenges te resetten en opnieuw alles te unlocken.
als je eenmaal top level bent, heb je in principe niks meer om naartoe te werken, geen nieuwe wapens, geen hoger level etc.

at least, dat is zo'n beetje mijn drijfveer.
Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
pi_75909356
Op die manier kan ik het begrijpen, maar er zijn mensen die het alleen om het plaatje doen en dat vind ik zielig.
pi_75909431
De glitchers hebben dit spel overgenomen zo te zien.
pi_75909953
Zo, 5e nuke binnen
pi_75910156
Ik snap iets niet aan dit spel.
Soms merk ik dat ik echt bagger speel (nog erger dan normaal), dan check ik vaak de killcam om te zien of het lag is of dat ik gewoon zuig.
En soms zie ik echt een enorm verschil tussen wat ik zie, en wat mijn tegenstander ziet. Ondanks dat ik toch 4 streepjes heb.
Uit frustratie ga ik dan maar weg, blijk ik host te zijn!

Zit er soms een soort van zero ping-achtig dingetje in ofzo, die pingtijden tussen de spelers compenseert ofzo?
pi_75910949
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 01:44 schreef KintoUn het volgende:
Ik snap iets niet aan dit spel.
Soms merk ik dat ik echt bagger speel (nog erger dan normaal), dan check ik vaak de killcam om te zien of het lag is of dat ik gewoon zuig.
En soms zie ik echt een enorm verschil tussen wat ik zie, en wat mijn tegenstander ziet. Ondanks dat ik toch 4 streepjes heb.
Uit frustratie ga ik dan maar weg, blijk ik host te zijn!

Zit er soms een soort van zero ping-achtig dingetje in ofzo, die pingtijden tussen de spelers compenseert ofzo?
Dat heb ik ook een paar keer gehad Op een of andere manier raak je dan minder terwijl je toch echt op ze schiet.8)7
  dinsdag 22 december 2009 @ 02:55:42 #261
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_75911415
Dat is iets waar ik me al sinds COD4 aan erger. Ik heb zo vaak gehad ik doodga en denk "dit kan niet". Vervolgens kijk ik in de killcam en daar heb ik nog geen schot gelost terwijl ik op mijn scherm al een heel magazijn had leeggeschoten (ietwat overdreven).
2000 light years from home
pi_75911622
ik heb nu twee keer gehad dat mijn beeld de hele tijd op en neer zit te trillen nadat ik soms gekilled ben door een explosie, maar probleem is dat het de hele tijd blijft trillen ook als ik opnieuw verschijn of wat dan ook doe. verder is het beeld normaal als ik op de killcam kijk of als de match eindigt.... iemand een idee waardoor dit komt en hoe ik dat dan kan weghalen?

btw,,,,, het is PS3
pi_75912598
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 03:18 schreef xiexiewajijniezie het volgende:
ik heb nu twee keer gehad dat mijn beeld de hele tijd op en neer zit te trillen nadat ik soms gekilled ben door een explosie, maar probleem is dat het de hele tijd blijft trillen ook als ik opnieuw verschijn of wat dan ook doe. verder is het beeld normaal als ik op de killcam kijk of als de match eindigt.... iemand een idee waardoor dit komt en hoe ik dat dan kan weghalen?

btw,,,,, het is PS3
Zegt me niks, heeft waarschijnlijk met je nickname te maken
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
pi_75913521
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 01:13 schreef intraxz het volgende:
Op die manier kan ik het begrijpen, maar er zijn mensen die het alleen om het plaatje doen en dat vind ik zielig.
Ik ben nu Prestige level 46, maar speel nog steeds met de Callsign en Emblem die ik al 'unlocked' had toen ik nog geen prestige kon doen. Ging dus inderdaad om gewoon weer de uitdaging. Kijken of je weer goed scoorde met de standaard wapens etc. Hoewel ik wel iets te snel naar Prestige ben gegaan. Ga deze keer wat langer met level 70 spelen voor de AK47
  dinsdag 22 december 2009 @ 09:13:57 #265
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_75913615
Ik heb bij COD 4 prestige gedaan mar daar kreeg ik al snel spijt van. Je raakt gewend aan de betere wapens, de claymores, de perks etc. Het is irritant om ineens de strategie die je hebt om te moeten gooien omdat je de meeste dingen nog niet hebt. Ik ga echt geen prestige meer doen Maargoed ik ben nog steeds maar lvl 59 dus ik heb nog ff
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 22 december 2009 @ 10:42:47 #266
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_75915985
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 09:13 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb bij COD 4 prestige gedaan mar daar kreeg ik al snel spijt van. Je raakt gewend aan de betere wapens, de claymores, de perks etc. Het is irritant om ineens de strategie die je hebt om te moeten gooien omdat je de meeste dingen nog niet hebt. Ik ga echt geen prestige meer doen Maargoed ik ben nog steeds maar lvl 59 dus ik heb nog ff
ik vind sowieso de classes die je hebt op het begin bagger...
pi_75916524
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 09:13 schreef Rossdale het volgende:
Ik was zonder prestige echt aan het ownen met de M16, vond het een heerlijk wapen. Keek er ook echt naar uit om hem weer te unlocken met de eerste prestige. Maar nu ik hem weer unlocked heb bak ik er niks meer van met dat wapen

Speel nu met de TAR-21. Echt een geinig geweertje.
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:13:19 #268
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_75917008
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:00 schreef Parvus het volgende:

[..]

Ik was zonder prestige echt aan het ownen met de M16, vond het een heerlijk wapen. Keek er ook echt naar uit om hem weer te unlocken met de eerste prestige. Maar nu ik hem weer unlocked heb bak ik er niks meer van met dat wapen

Speel nu met de TAR-21. Echt een geinig geweertje.
ik kan daar dus echt niet mee overweg he...
wat fijn is is silenced SCAR-H + Scavenger Pro, Stopping Power Pro en Ninja Pro
vind ik dan he...
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:31:19 #269
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_75917756
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:13 schreef Muchachooo het volgende:

[..]

ik kan daar dus echt niet mee overweg he...
wat fijn is is silenced SCAR-H + Scavenger Pro, Stopping Power Pro en Ninja Pro
vind ik dan he...
Silencer vind ik kut omdat je veel minder kracht en nauwkeurigheid hebt. Doe mij maar stopping power + FMJ.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_75917891
Ik weet ook niet precies wat de silencer doet hoor? Zie je dan geen rood stipje op de map als je schiet? Het neemt iig een flink deel van je range weg.

En als je Ninja gebruikt, zie je dan wel of geen rood stipje als je schiet?
  dinsdag 22 december 2009 @ 11:45:57 #271
241851 Muchachooo
Kan ook gitaar spelen!
pi_75918334
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:34 schreef Parvus het volgende:
Ik weet ook niet precies wat de silencer doet hoor? Zie je dan geen rood stipje op de map als je schiet? Het neemt iig een flink deel van je range weg.

En als je Ninja gebruikt, zie je dan wel of geen rood stipje als je schiet?
ninja betekent dat je niet zichtbaar bent op heartbeat sensor. en pro zorgt ervoor dat je geen geluid maakt tijdens het lopen (het lijkt misschien niet zo interessant maar het werkt best goed!)
dat heeft dus niets te maken met of je wel of niet schiet

en silencer haalt inderdaad wat van je range af, maar niet minder damage. het voordeel is dat je in combinatie met de perks nooit jezelf verraadt (behalve als allerlei homo's UAV hebben, maar dat komt gelukkig niet zo vaak meer voor, met die custom killstreaks) en dankzij scavenger pro raakt je ammo bijna nooit op (wat een groot nadeel is van de SCAR, het tekort aan ammo)

een heldenclass, al zeg ik het zelf!
pi_75918786
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 11:45 schreef Muchachooo het volgende:

[..]

ninja betekent dat je niet zichtbaar bent op heartbeat sensor. en pro zorgt ervoor dat je geen geluid maakt tijdens het lopen (het lijkt misschien niet zo interessant maar het werkt best goed!)

en silencer haalt inderdaad wat van je range af, maar niet minder damage. het voordeel is dat je in combinatie met de perks nooit jezelf verraadt (behalve als allerlei homo's UAV hebben, maar dat komt gelukkig niet zo vaak meer voor, met die custom killstreaks) en dankzij scavenger pro raakt je ammo bijna nooit op (wat een groot nadeel is van de SCAR, het tekort aan ammo)

Ik gebruik precies het zelfde als jij doet Inderdaad echt super fijn, wat gebruik je als 2e wapen ik ranger akimbo.
  dinsdag 22 december 2009 @ 12:00:37 #273
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_75918939
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 10:42 schreef Muchachooo het volgende:

[..]

ik vind sowieso de classes die je hebt op het begin bagger...
Je bengint met de UMP45. in mijn ogen het beste assault wapen in het spel.

en de 2de standaard classe is geloof ik UMP met lightweigt marathon en commando. wat ik 1 van de vetste combo's vindt.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_75919321
quote:
Met cold blooded ben je niet zichtbaar op UAV...

Zelf gisteren (nav dit topic) wat gaan experimenteren met de silencer, op zich kun je bling nemen met silencer plus ACOG scope, daarmee heb je weer meer range. Zelf heb ik echter scavenger, sitrep en stopping power silencer, en het handig ervan is als je vijandig gebied in sluipt (b.v. highrise) dan kun je de hele groep neerschieten voordat ze doorhebben dat je er bent. Gisteren vier keer achter elkaar een groep van vier man naar de tering geholpen!
pi_75919355
quote:

[..]

Ja ik gebruik zelf ook Ninja Pro, vind het ook super fijn. Maar als je dus schiet zie je wel altijd een rood stipje? En met de silencer dan niet?

En ben je met Ninja juist wél weer zichtbaar op UAV?

Verwarrend allemaal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')