Een maatje van me is ook al prestige 3. over de helft tot 4 geloof ik. Maja die is ok werkeloos enzo. en doet niet anders dan gamen.quote:Op maandag 21 december 2009 14:28 schreef Elegy het volgende:
Op de PS3 zijn er hacks voor en op de pc ook geloof ik. Op de Xbox niet. Heb gisteren wel een paar prestige 3's gezien. Da's ook niet mis.
quote:Op maandag 21 december 2009 14:49 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Een maatje van me is ook al prestige 3. over de helft tot 4 geloof ik. Maja die is ok werkeloos enzo. en doet niet anders dan gamen.
stap1: lobby uitquote:Op maandag 21 december 2009 15:40 schreef Def1987 het volgende:
Ze moeten is opschieten met patch. Net ff 4 potjes gedaan en werd alleen maar gespawnkilled door shotgun noobs. En die lag is ook echt verschikkelijk. Normaal is het zo dat 1 a 2 bursts van een m16a4 al genoeg is voor een kill, maar dernet had ik 4 a 5 bursts nodig. En zij hoeven je maar 1 keer te raken zodat je aim verstoord wordt en je wordt direct gekilled.
Het duurt meestal al 10 min voordat ik in een game zit, laat staan als ik 4 van de 5 potjes weer verlaat omdat mijn connectie niet goed genoeg is. Ik heb vaak potjes gehad met 4 streepjes waar ik hetzelfde had. Dan had de rest 2 a 3 streepjes en kon ik ze helemaal niet raken en zij schoten dan meters naast me en ik ging dood. Dit spel heeft veel kleine aanpassingen nodig en het speelplezier wordt zo verdubbeld, maar op dit moment heb ik me nog nooit zo geergerd aan een spel dan aan dit spel.quote:Op maandag 21 december 2009 15:45 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
stap1: lobby uit
stap2: nieuwe zoeken
stap3: checken of je 4 streepies connectie hebt
stap4: zoja. dan blijf je. zonee ga terug naar stap 1
welke game mode speel je dan?quote:Op maandag 21 december 2009 15:48 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Het duurt meestal al 10 min voordat ik in een game zit, laat staan als ik 4 van de 5 potjes weer verlaat omdat mijn connectie niet goed genoeg is. Ik heb vaak potjes gehad met 4 streepjes waar ik hetzelfde had. Dan had de rest 2 a 3 streepjes en kon ik ze helemaal niet raken en zij schoten dan meters naast me en ik ging dood. Dit spel heeft veel kleine aanpassingen nodig en het speelplezier wordt zo verdubbeld, maar op dit moment heb ik me nog nooit zo geergerd aan een spel dan aan dit spel.![]()
Internet is goed, NAT is open.quote:Op maandag 21 december 2009 15:56 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
welke game mode speel je dan?
Wij doen altijd TDM en dan de 'express' versie. zit je binnen een paar seconde in een lobby.
en de verbinding is meestal oke.
Heb je niet gewoon kut internet? Staat je 'NAT' poort op 'open' etc?
Ik heb wel af en toe gewoon een potje dat ik 4 streepjes heb en dat ik alles kan raken, maar dat is maar 1 keer per 10 potjes. Gisteren had ik er dan 1 en had ik direct de nuke te pakken. Maar als ik dan het potje erna diep negatief eindig omdat ik geen zak kan raken dan raak ik echt gefrustreerd. Echt zonde want het spel is gewoon perfect als je naar de unlockables kijkt en het upgraden van je perks.quote:Op maandag 21 december 2009 16:13 schreef _GdR_ het volgende:
Dan weet ik het ook niet. wij hadden aan hetbegin ook altijd zwaar gezeik met MW2. maar dat kwam vooral door die NAT poort. Nu gaat het (op de glitch lobbies nadan) perfect.
Soms een kut verbinding maar dan speel je tegen amerikanen en de lui kan je heel snel de lobby uitpesten enzo.
welke map?quote:Op maandag 21 december 2009 18:09 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Omg 35 kill 2 death in TDM. 2 x choppergunner gehad zonder carepackage.
- Alles wordt gereset, alleen de titles en emblems houd je. Je moet dus weer bij rank 1 beginnen met het unlocken van wapens en challengesquote:Op maandag 21 december 2009 22:18 schreef Palmboom313 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat nou precies dat prestige inhoud? Dus wat je kunt na lvl 70.
prestige gaan?quote:Op maandag 21 december 2009 22:25 schreef Merkie het volgende:
En je krijgt een nieuwe class voor elke twee keer dat je Prestige gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |