abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 maart 2010 @ 09:45:33 #51
163650 Greys
pi_79479958
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 08:36 schreef Leipo666 het volgende:
Diégo blijkt een dom beest te zijn: vanaf afgelopen woensdagavond hebben we niets meer van hem vernomen

nergens meer te bekennen in de buurt.....
Maar je was de vorige keer dat ie vermist was toch al tot de conclusie gekomen dat hij de weg naar huis niet kan vinden? Dat schreef je hierboven al eens, toen je hem sterk vermagerd terug vond.
Kan je dan niet voortaan beter zorgen dat ie in je eigen tuin blijft? Voor zijn eigen veiligheid en om jullie steeds die zorgen te besparen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_79480075
klopt, maar de afgelopen tijd ging het eigenlijk prima. eerst een tijdje binnengehouden en daarna steeds iets langer buiten gelaten. hadden eindelijk het idee dat hij nu wel de weg wist te vinden (zagen hem al door de hele buurt zwerven en steeds weer terugkomen als hij honger had )

dus we zouden het nu wel erg vreemd vinden als hij nu weer de weg kwijt zou zijn....
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 maart 2010 @ 09:55:34 #53
163650 Greys
pi_79480293
Dan hopen dat ie gewoon de lente in zijn hoofd heeft
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_79480495
vraag me dan alleen af hoe hij aan zijn eten gaat komen...... gewone brokjes die mensen buiten zetten zijn niet zo goed voor hem: blaasgruis

hopelijk heeft de carnibest zijn instincten voor vers vlees aangewakkerd en doet hij zich nu te goed aan andere kleine diertjes
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 23 maart 2010 @ 10:03:31 #55
163650 Greys
pi_79480523
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 10:02 schreef Leipo666 het volgende:
vraag me dan alleen af hoe hij aan zijn eten gaat komen...... gewone brokjes die mensen buiten zetten zijn niet zo goed voor hem: blaasgruis

hopelijk heeft de carnibest zijn instincten voor vers vlees aangewakkerd en doet hij zich nu te goed aan andere kleine diertjes
Als ik jou was zou ik er toch eens over denken of je hem niet in de tuin kunt houden
Want het levert je toch wel veel zorgen op natuurlijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_79481318
klopt, maar onze andere (blaasgruis) kater zwerft ook zeer graag door de buurt (en komt wel altijd gewoon terug ) en die wil ik niet teveel beperken. daarom hebben we juist ook buitenkatten uit het asiel gehaald (al twijfelen we daar wel aan bij Diégo, volgens mij was dat gewoon een binnenkat), zodat we dit soort toeren niet uit hoeven te halen
  dinsdag 23 maart 2010 @ 12:38:17 #57
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_79486110
Nou dan moet Joep nog maar een keer zeggen: Diego kom terug!'

Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_79486490
Diégo is aangemeld bij Amivedi, de lokale dierenambulance (welke op het moment gek wordt van alle weggelopen katten ) en bij de dierenarts in de buurt.

heb net maar weer 150 flyers geprint die we maar weer gaan verspreiden (vorige keer werkte dit ook)

EDIT: asiel is ook geinformeerd

[ Bericht 4% gewijzigd door Leipo666 op 23-03-2010 13:08:11 ]
  Moderator dinsdag 23 maart 2010 @ 15:08:12 #59
184769 crew  Deisyy
pi_79491869
Hè bah, weer een vermiste kat topic

Ik las al dat je er van alles gedaan hebt om Diego weer te vinden, misschien kan je ook de plaatselijke huis-aan-huiskrant bellen om een artikel te plaatsen.

En natuurlijk wil ik je heel veel succes wensen met je zoektocht en hoop ik dat Diego vandaag nog op de stoep staat

Misschien een goed idee om in FB te vragen de TT aan te passen?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_79611743
net een belletje van een stel scholieren die Diégo gezien (zouden) hebben. omschrijving komt overeen in ieder geval.
ongeveer op de plek waar ik hem de vorige keer ook vond. als ze hem weer zien proberen ze hem te vangen en brengen ze hem naar de direnarts die daar in de buurt is. ook heb ik maar meteen mijn moeder gechartert om daar te gaan kijken. zelf zit ik op een uur rijden afstand op m'n werk
  Moderator vrijdag 26 maart 2010 @ 16:07:58 #61
155227 crew  Guppy
dus
pi_79613196
Hè, wat zielig... Ik duim met je mee dat het hem is!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_79622203
Heb hem nog niet gevonden. Sprak wel iemand die rond doezelfde plek woont en die vertelde me dat een kat die op diego lijkt de afgelopen week vaak bij haar in de tuin zat en zelfs een keer binnen was geweest. Mocht hij natuurlijk weer langskomen bij haar dan laat ze dat weten.

Fingers crossed dus
  Moderator zaterdag 27 maart 2010 @ 17:46:00 #63
184769 crew  Deisyy
pi_79648233
Heb je in de buurt van waar de kat die op Diego lijkt telkens wordt gezien ook geflyerd?

Anders kan je daar misschien nog een paar in de buurt gooen.

Succes, ik hoop dat Diego snel weer thuis is....en blijft.
pi_81435039
Het kan raar lopen: kreeg vanmiddag telefoon van een dierenarts dat een van haar clienten Diego al een maandje in huis had en dat bleek waar te zijn! We hebben hem opgehaald en hij loopt weer in ons huis rond. Beetje magerder maar wel gezond!
  Moderator vrijdag 14 mei 2010 @ 22:18:16 #65
184769 crew  Deisyy
pi_81437278

Wat fijn dat Diego er weer is en dat na bijna 2 maanden

Misschien had je de hoop zelfs al opgegeven, maar gelukkig is hij er weer. Verwen hem maar een beetje dan is hij snel weer de oude
pi_81441732
En over 6 maanden hebben we weer hetzelfde topic.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 07:39:34 #67
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_81449096
Yet again a happy ending
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_81449572
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 23:39 schreef Aneurism het volgende:
En over 6 maanden hebben we weer hetzelfde topic.
eerlijk gezegt ben ik daar ook wel bang voor. Hij zwierf nu al 3 weken rond een appartementencomplex voordat deze mevrouw hem met pasen in huis nam. Dit was 1,5km hemelsbreed vanaf ons huis.

Hij voelt zich ook alweer thuis want het sproeien is ook alweer begonnen... We kijken het nog even aan maar misschien is het toch beter als hij een ander thuis krijgt waar hij gewoon altijd binnenblijft, bij ons ons dat niet echt een optie
pi_81449873
Misschien wil die mevrouw hem wel terug hebben als je er toch over denkt om hem weg te doen ?
pi_81450016
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 09:40 schreef Sorella het volgende:
Misschien wil die mevrouw hem wel terug hebben als je er toch over denkt om hem weg te doen ?
Hebben we het uitgebreid over gehad (ook met haar) maar dat is dus geen optie. Hij heeft ook blaasgruis en moet duur voer hebben, dat kan ze niet betalen. Wel wil ze hem graag opvangen als we op vakantie gaan zodat niet ons huis vernield word. Asiel is te kort dag: die zitten al helemaal vol. Dus dat is heel aardig van haar!
pi_81450388
Als Diego weer begonnen is met sproeien kun je hem dan niet beter laten castreren? Misschien dat ie dan ook wat minder lang wegblijft, hij hoeft immers geen vrouwtjes te versieren
  Moderator zaterdag 15 mei 2010 @ 10:22:58 #72
155227 crew  Guppy
dus
pi_81450500
Ik zou hem inderdaad eens laten castreren. Kan wellicht schelen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_81465352
hij is al enige jaren gecastreerd, net als onze andere kater
niet elke kater stopt dan met sproeien.........
pi_81477311
Bizar topic. Fijn dat je hem (al)weer hebt teruggekregen.
pi_81526764
quote:
Op zondag 16 mei 2010 01:18 schreef Stali het volgende:
Bizar topic. Fijn dat je hem (al)weer hebt teruggekregen.
zeker apart.

de nacht van vrijdag op zaterdag resulteerde in minimaal 5 sproeiplekken
zaterdag zo'n feliway-stekker gehaald en sindsdien is er niet meer gesproeit zover ik weet (afkloppen)
krabben aan de stoelen en bank gaat echter wel gewoon door.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')