Is trouwens niet waar. Die van 9:27 uit Ede-Wageningen heeft iig wel gereden (+10 aldaar) want daar zat ik inquote:Op donderdag 17 december 2009 15:03 schreef Palmboom313 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom er vandaag geen enkele intercity van nijmegen naar schiphol rijd?
Weer eens problemen met de Thalys?quote:15:03 + 65 min. Amsterdam Centraal Thalys , Niet instappen
Tikt lekker aanquote:Op station Utrecht Centraal is de totale vertraging voor vandaag, 17-12, in totaal 2188 minuten. Dat is meer dan 36 uur.
In totaal waren er hier vandaag 140 treinen die 1 minuut of meer vertraagd waren, de gemiddelde vertraging per vertraagde trein is 17 minuten.
Er waren op dit station vandaag in totaal 34 treinen waarvan het spoor gewijzigd was. 90 treinen waren opgeheven.
Bron: nshispeed.nlquote:U kunt hinder ondervinden tijdens uw reis op de HSL-Zuid. Oorzaak voor deze vertragingen is ERTMS, het nieuwe Europese beveiligingssysteem, dat in Nederland door de overheid is gekozen als enige systeem voor de Hogesnelheidslijn. Wij vinden dit uiteraard erg vervelend voor u. Spoorbeheerder ProRail en Infraspeed doen er alles aan om zo snel mogelijk de dienstverlening weer terug te krijgen naar het juiste niveau. Uiteraard kunt u gebruik maken van de regeling compensatie bij vertraging.
Probeer je populair te doen met die spider van jou?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leeuwarden - Groningen is ook al verkloot met wisselstoringen![]()
Heb het door ja. o.Oquote:Op donderdag 17 december 2009 15:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Tering zie AV Utrecht Centraal
Hoeveel treinen uitvallen
Volgens mij rijd er bijna geen trein vanuit Utrecht.. Bijna alles valt uitquote:Op donderdag 17 december 2009 15:52 schreef JaFFe het volgende:
Nu op Utrecht stuk of 10 treinen afgelast.
Bron: ns.nlquote:Vertragingen door weersomstandigheden
Treinverkeer ontregelt.
In een groot deel van het land wordt vanaf 15.00 de dienstregeling aangepast en rijden er minder treinen.
NS adviseert de reizigers die in de avondspits terug moeten als het mogelijk is na 19.00 te reizen.
Boek maar alvast een hotel daarquote:Op donderdag 17 december 2009 15:58 schreef Stefanovic83 het volgende:
Denk dat ik maar wat eerder naar huis ga.. Ik moet via Utrecht
quote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 16:05 schreef JaFFe het volgende:
Ga wel eerst borrelen nu dan. Kutzooi
Het treinverkeer ligt niet 'volledig' plat, in de komende 20 minuten rijden er 2 stoptreinen - met vertraging - tot een beperkt station, hieronder is de stoptrein naar Weesp die eindigt in Leiden, de Sprinter naar Uitgeest in Amsterdam en een intercity naar leiden, en 1 naar Groningen/leeuwarden..quote:Op donderdag 17 december 2009 16:05 schreef Kwaliteit het volgende:
Wat is er in Utrecht CS aan de hand? hoorde op RTL dat treinverkeer volledig stil ligt, en dat men nog geen meer informatie heeft.
Het is wit, koud, zeshoekig en klein. En het is met flink wat soortgenoten. Ra ra?quote:Op donderdag 17 december 2009 16:05 schreef Kwaliteit het volgende:
Wat is er in Utrecht CS aan de hand? hoorde op RTL dat treinverkeer volledig stil ligt, en dat men nog geen meer informatie heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |