Je hebt toch niet die vergrootglazen van Ebay aangeschaft?quote:Op donderdag 17 december 2009 22:39 schreef Twizu het volgende:
[..]
Zal me er binnenkort is in verdiepen.
Ben alleen niet zo heel handig vrees ik.
* Twizu denkt terug aan die keer dat ie dacht dat ie van een TFT schermpje een beamer kon maken.![]()
Ben ook niet echt een die-hard gamer. Heb er Wii fit bij gekocht en wil Shaun White Snowboarding.
Oh, een Mario (Party) natuurlijk!![]()
quote:Op donderdag 17 december 2009 22:50 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Whaha, colinraap, zal wel de achterhoek zijn ofzo.
quote:Op donderdag 17 december 2009 22:22 schreef Twizu het volgende:
[..]
Mijn post!![]()
Ik ga overigens eens opzoek naar Wii accessoires.
Huh? Je had zo'n overheadprojector nodig (die hadden we toevallig nog staanquote:Op donderdag 17 december 2009 22:53 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Je hebt toch niet die vergrootglazen van Ebay aangeschaft?
Jaren terug waren er vergrootglazen pakketten te koop waarmee je zo'n projector kon bouwen met een tft schermpje. Superscherp resultaat en voorbeeldfoto'squote:Op donderdag 17 december 2009 22:57 schreef Twizu het volgende:
[..]
Huh? Je had zo'n overheadprojector nodig (die hadden we toevallig nog staan). TFT scherm ligt ondertussen op de vuilnisbelt.
Vergeet je www. niet?quote:Op donderdag 17 december 2009 23:15 schreef robbey het volgende:
Komen jullie ook niet op focalprice?
weer 30 paar uche uchsquote:Op donderdag 17 december 2009 22:51 schreef revpolen het volgende:
5 voor 10...
dingdong..
tnt post![]()
3 pakketten voor me van tradetang
Als je hem sneller wilt hebben gewoon even op samenkopen.net eentje bestellenquote:Op donderdag 17 december 2009 18:49 schreef eQuaL het volgende:
Ik zou eigenlijk wel een HD willen kopen voor mijn Xbox. Hier in NL is een legale HD (120gb) 130 euro.
Op DX staat er nu een van 250gb voor 75 dollar
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30827
Ik wil hem eigenlijk wel kopen, maar ik durf niet echt, toch best groot bedrag
Wat zouden jullie ervan denken? Er staat maar 1 review bij...
Touw.. Netwerkkabel. En dat gebruik je om bij mensen kabels aan te leggen voor dingen als internet enzo.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:02 schreef Skiet het volgende:
[..]
Lol ik weet niet waar jij vanaf wilt springen als je met een touw van 500 meter wilt bungeejumpen
Hier ookquote:Op donderdag 17 december 2009 22:51 schreef revpolen het volgende:
5 voor 10...
dingdong..
tnt post![]()
Da's vaag, met safari doet ie het dan nog niet maar met firefox welquote:
Wat zat er in?quote:Op donderdag 17 december 2009 22:51 schreef revpolen het volgende:
5 voor 10...
dingdong..
tnt post![]()
Idd je kan beter zachtjes de deur forcerenquote:Op donderdag 17 december 2009 23:21 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Hier ook![]()
Maar aangezien ik niet thuis was ligt het 2 deuren verder, denk niet dat ik aan moet bellen nu nog
Dan kan je ons nu vertellen wat er in die pakjes zatquote:Op donderdag 17 december 2009 23:32 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik heb gewoon de ruit eruit geflikkerd, maar ik was weg voor ze uit bed waren
UJJ natuurlijk!quote:
Zelfs al had ik het gedaan, dan zou ik het niet kunnen zeggen (en ik was ook niet de originele aan wie dat gevraagd werd geloof ikquote:Op donderdag 17 december 2009 23:34 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dan kan je ons nu vertellen wat er in die pakjes zat
Lijken ze zo goed, of is ze met weinig tevreden?quote:Op donderdag 17 december 2009 23:35 schreef revpolen het volgende:
[..]
UJJ natuurlijk!
belde gelijk ff iemand op die sprong gat in de lucht!
ach ze wacht er pas 1,5 maand op...
Blijken ze te klein te zijnquote:Op donderdag 17 december 2009 23:35 schreef revpolen het volgende:
[..]
UJJ natuurlijk!
belde gelijk ff iemand op die sprong gat in de lucht!
ach ze wacht er pas 1,5 maand op...
zou zomaar kunnen...quote:
echt GEEN idee!quote:Op donderdag 17 december 2009 23:38 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Lijken ze zo goed, of is ze met weinig tevreden?
eerst uitpakkenquote:Op donderdag 17 december 2009 23:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
weer 30 paar uche uchs![]()
Vertel ons wat zat er in![]()
trouwens 21:55 ding dong en dan pas 22:55 posten op fok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |