Je moet er wel bij trainen. Maar het heeft wel degelijk een effectquote:Op woensdag 16 december 2009 22:17 schreef Twizu het volgende:
[..]
Dat er mensen zijn die dat geloven.
Heb je vast teveel betaald voor je rol dat ze dat er gratis bij doenquote:Op woensdag 16 december 2009 22:57 schreef Luman het volgende:
Veeeet.
Vandaag m'n 100K rol binnen,
En 2 pakjes nitraten die ik niet had besteld!
Stoer man, geen problemen met de douane verder?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:57 schreef Luman het volgende:
Veeeet.
Vandaag m'n 100K rol binnen,
En 2 pakjes nitraten die ik niet had besteld!
Een mooie sixpack met bitchtits omdat de rest niet "geschokt" wordtquote:Op woensdag 16 december 2009 21:58 schreef Lolque het volgende:
[..]
Ga gewoon sporten joh, dat luie gedoe met die rotzooi altijd.
Hangt van het klokje af. Sommigen van Jack (de goedkopen) moet je wel opwinden, maar de duurdere die winden zich zelf op door beweging. Die heb ik alleen de eerste keer wat opgewonden.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:36 schreef vinylhits het volgende:
[..]
Ja.... Hoe vaak wind jij die dingen op dan??? Ik bijna dagelijks. Maar die casio is toch echt te veel soms wel 2 uur per dag achter (en die is zover ik weet gewoon op baterij)
Veda blijft bezig met die horloges van Jackquote:Op woensdag 16 december 2009 23:13 schreef veda het volgende:
[..]
Hangt van het klokje af. Sommigen van Jack (de goedkopen) moet je wel opwinden, maar de duurdere die winden zich zelf op door beweging. Die heb ik alleen de eerste keer wat opgewonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |