Dingen zijn kut man. De echte schijnen dikker te zijn, met deze is openen nog best lastig. Linkje naar kunstsneeuw wil ik ook wel weten hahaquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:08 schreef GuitarJJ het volgende:
Vandaag die sleutelflessenopener ontvangen
[ afbeelding ]
Echte? Bestaan er ook echte dan ja?quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:27 schreef Skiet het volgende:
[..]
Dingen zijn kut man. De echte schijnen dikker te zijn, met deze is openen nog best lastig. Linkje naar kunstsneeuw wil ik ook wel weten haha
Je zou er kabeltje tussen kunnen doen, zegmaar van je uitgang van je PC in de mic ingang van je controller ding. Maar omdat er van een microfoon heel weinig signaal komt en van je PC heel veel, zou je weleens wat op kunnen blazen. Echter heb ik dit weleens van mp3 speler naar laptop gedaan en dat werkte perfect.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:00 schreef mug89 het volgende:
laatste deze besteld, http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21993
weet iemand of je met dat dingetje ook je pc geluid kan laten horen aan de gamers?
gewoon 2x 3.5mm aan beide kanten en dan iets afspelen op je pc zodat je xboxcontroller dat als je microfoon aanziet? dan kun je namelijk af en toe een beetje kutten op live
Die cameraatjes kan je ook op PopBuying kopen als je geen zin aan dat eBay gedoe hebtquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:02 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ziet er goed uit
Ik raak steeds meer onder de indruk van die camera!
Wel nicequote:Op vrijdag 18 december 2009 19:20 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Die cameraatjes kan je ook op PopBuying kopen als je geen zin aan dat eBay gedoe hebt![]()
Linkjes: Zwart Groen Rood
Mooie prijs en handig voor mensen die er geen kunnen winnen!quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:42 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Wel nice4 dollar verschil met ebay ong
Bestaat nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:57 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Ik zoek een soort MD80 cam, (niet veel duurder en betere film kwaliteit) omdat ik deze in wil ga zetten in RC auto's. Met vliegtuigen is het beeld best goed, maar in een RC auto hobbelt het toch een beetje meer etc. dus dan zou ik een cam willen die een beetje beter daar op reageerd. Iemand een idee?
Die is er wel maar wij kopen graag een veel slechtere voor dezelfde prijs, je denkt toch niet dat we slim zijnquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:57 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Ik zoek een soort MD80 cam, (niet veel duurder en betere film kwaliteit) omdat ik deze in wil ga zetten in RC auto's. Met vliegtuigen is het beeld best goed, maar in een RC auto hobbelt het toch een beetje meer etc. dus dan zou ik een cam willen die een beetje beter daar op reageerd. Iemand een idee?
Ja.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:11 schreef MacorgaZ het volgende:
Hebben jullie ook dat 15 minuten van die MD80-opname 1GB is?
Misschien dat als je genoegen neemt met een veel groter apparaat dat ie dan beter is voor ong. dezelfde prijs.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:10 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Die is er wel maar wij kopen graag een veel slechtere voor dezelfde prijs, je denkt toch niet dat we slim zijn
Beter = duurder![]()
dan moet je je fobo aanpassen!quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:20 schreef blckbb het volgende:
En m'n mondharmonica is binnen (eindelijk! )
Filmpjequote:Op vrijdag 18 december 2009 20:20 schreef blckbb het volgende:
En m'n mondharmonica is binnen (eindelijk! )
Minimaal class 4 max 8 GBquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:25 schreef tokko1 het volgende:
Btw, wat voor Micro SD kaartje kan dr ´t besten in z´n MD80?
bijv van: www.mymemory.com
quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:49 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Filmpje
Of ik zie je morgen wel bij de Albert Heijn bij de ingang![]()
Neequote:Op vrijdag 18 december 2009 22:14 schreef Jeffrey_San het volgende:
Als ik iets op Ebay koop en er staat bij Gratis Verzending.
Kan het dan ook dat ik later voor de verzendkosten moet betalen ofzo??
Ik heb er zelf een 4GB class 4 Kingston in zitten, dus dit gaat wel werken lijkt mij.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:01 schreef tokko1 het volgende:
[..]
http://www.mymemory.co.uk(...)---Class-4-Multi-Kit
Die dusHD kaartje ofzo maakt niet uit??:P
Goeiequote:Op vrijdag 18 december 2009 20:23 schreef veda het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Misschien dat als je genoegen neemt met een veel groter apparaat dat ie dan beter is voor ong. dezelfde prijs.
Maar ik vond die MD80 cams al extreem goedkoop
[..]
dan moet je je fobo aanpassen!
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:49 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Filmpje
Of ik zie je morgen wel bij de Albert Heijn bij de ingang![]()
+ Gitaar á la Bob Dylan?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:49 schreef neo2000 het volgende:
Ik gok op mondharmonica openlucht concert geven met een omgekeerde hoed op de grond..
Heb jij geen Roemenen en Bulgaren voor de supermarkt zitten die gare muziek maken met een valse accordeon etc.?quote:
Wij wonen in een gat, waar er te weinig mensen langs de supermarkt komen om daar winst mee te makenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:52 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Heb jij geen Roemenen en Bulgaren voor de supermarkt zitten die gare muziek maken met een valse accordeon etc.?
Zo dat is snelquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:55 schreef veda het volgende:
[..]
Wij wonen in een gat, waar er te weinig mensen langs de supermarkt komen om daar winst mee te maken
edit: Ik heb mijn 100 meter netwerkkabel ontvangen. Ziet er goed uit, maar de kabel is erg stevig, steviger als de gemiddelde andere netwerkkabel. Maar dat maakt niet uit, na een keer neerleggen merk je er niks meer van.
Heel soms welquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:52 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Heb jij geen Roemenen en Bulgaren voor de supermarkt zitten die gare muziek maken met een valse accordeon etc.?
Ehhhh, NEE. als het de 26e is verzonden zou het wel snel aankomen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:36 schreef tokko1 het volgende:
26e?? Haha, duurt nog wel ff![]()
Normaal is 't z'n 2/3 weken leertijd.
Maar ivm kerst is 't z'n 2/3 maanden
Mijn pakketje die vandaag binnenkwam was 24 nov. verstuurd. Dus als dat de ongeveer tijden zijn is het niet zo lang meer wachten voor je :pquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:33 schreef sander-3 het volgende:
Worden de dingen die jullie bij Dealextreme hebben besteld wel gewoon geleverd?
Ik kreeg de 26e een mailtje dat mijn bestelling verstuurd was, maar ik heb nog niks gehad. Ik heb ze ook al een mailtje gestuurd, maar nog geen antwoord gehad.
2/3 maanden lijkt me wel erg veel. Ik ben inderdaad 2 à 3 weken gewend.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:36 schreef tokko1 het volgende:
26e?? Haha, duurt nog wel ff![]()
Normaal is 't z'n 2/3 weken leertijd.
Maar ivm kerst is 't z'n 2/3 maanden
Enquote:Op donderdag 17 december 2009 23:32 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik heb gewoon de ruit eruit geflikkerd, maar ik was weg voor ze uit bed waren
Tenzij ze aangetekend zijn en je langer dan de gestelde tijd weg bent. Dan zijn ze weer terug naar Chinaquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:25 schreef jopiede het volgende:
Ik denk dat me buren binnenkort 5 a 8 pakketjes gaan ontvangen als ik op vakantie ben
Ah thanks, en volume heel zachtjes en dan steeds opvoeren, is dat een optie? of is het gewoon het idee alleen al wat er veel singaal inkomtquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:02 schreef veda het volgende:
[..]
Je zou er kabeltje tussen kunnen doen, zegmaar van je uitgang van je PC in de mic ingang van je controller ding. Maar omdat er van een microfoon heel weinig signaal komt en van je PC heel veel, zou je weleens wat op kunnen blazen. Echter heb ik dit weleens van mp3 speler naar laptop gedaan en dat werkte perfect.
Maar niet op een Engelstalig forum, dus dan doet het niet zo'n auw aan de ogen!quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:41 schreef blckbb het volgende:
^ post 6000
En nog in slecht Nederlands ook
Ik zou dan de echte md80 kopen die met stalen behuizing.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:57 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Ebay?quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:49 schreef robbey het volgende:
Ik kreeg gisteren een brief van UPS of ik ff 17,50 invoerrechen wil betalen voor mijn MD80![]()
Is heb er maar $14 voor betaald. Ik denk dat ik ze eens ga bellen...
Deze vind ik wel mooi, ik ben nog steeds aan het nadenken over welke broek en trui ik ga bestellen maar deze riem is zeker:quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:10 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Ik zou dan de echte md80 kopen die met stalen behuizing.
En heeft iemand nog een mooie riem van TB gezien/gekocht?
UPS?quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:49 schreef robbey het volgende:
Ik kreeg gisteren een brief van UPS of ik ff 17,50 invoerrechen wil betalen voor mijn MD80![]()
Is heb er maar $14 voor betaald. Ik denk dat ik ze eens ga bellen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |