Bij de computerwinkel om de hoek is 10 meter duurderquote:Op donderdag 17 december 2009 15:31 schreef Semmm het volgende:
Jezus, wat moet je daar nou weer mee, in de kerstboom hangen?
het bedrag was $11,58quote:Op donderdag 17 december 2009 17:03 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Wat was het bedrag? Want pas boven de zoveel dollar krijg je een tracking nummer. Als je 27 november besteld hebt, dan denk ik dat je net voor of na de kerst het ontvangt. Maar dat weet je nooit zeker uit China
Bij $15 of hoger krijg je een Tracking Codequote:Op donderdag 17 december 2009 17:44 schreef tjoektjoek het volgende:
[..]
het bedrag was $11,58
Maar ik ben benieuwd wanneer ik het krijg. En ik ben al helemaal benieuwd met de douane. OK, het is gewoon een aansteker maar het ziet er toch echt uit als een gun, althans als ik de product foto's mag geloven
Ik heb even de Kelvin Groot bandje erop gezet, stukken beter.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:05 schreef Skiet het volgende:
[..]
Dat was ik inderdaad. Dat horloge is opzich prima, loopt goed qua tijd. Alleen wat jij zegt, het bandje is gewoon jammer. Maar kan er altijd een echt leren bandje op laten zetten natuurlijk.
Denk je dat je ze allemaal krijgt?quote:Op donderdag 17 december 2009 18:03 schreef flexoo het volgende:
oke heb net bij fp 100 producten besteld voor 1 dollar inc shipping
http://yfrog.com/4jafbeelding11p
zie foto na de link. Oke het product zuigt maar haloohoo ies bijna graties
Had iemand dat niet ook gedaan met die sevenchannel aanbiedingen? Zijn die ooit aangekomen? Mijn sevenchannel ipod dinges is wel al binnen.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:03 schreef flexoo het volgende:
21/11/2009 Package Shippedquote:Op donderdag 17 december 2009 16:30 schreef tjoektjoek het volgende:
[..]
wanneer besteld en wanneer verzonden?
Ik heb de 26e van November een order gedaan voor 2x gun shaped jet torch lighter en een screenprotector voor mijn e71 + een oplaadkabel naar usb
Maar sinds 27 november heb ik wel een invoice number maar nog geen tracking number.
Niet dat ik haast heb, als ik maar mijn screenprotector krijg voordat ik over 2 jaar een ander toestel mag kiezen
Volgens mij wordt dan tijdelijk je rekening bevrorenquote:Op donderdag 17 december 2009 18:19 schreef Tandaozhi het volgende:
Weet iemand hier of, als je een Paypal geschil open hebt staan, dat je dan in 1 keer geen directe betalingen meer kan doen? Eerst verwerkte Ebay mijn betalingen meteen via Paypal, maar nu [na het openen van wat geschillen met een verkoper], staat er bij m'n betalingen die ik zojuist heb gedaan een zandloper. Dat is me nog nooit overkomen, dus vandaar dat ik het hier even aan de ervaringsdeskundigen vraag
//En voor de goede orde, ik heb het geschil geopend.
Hoe doe je dat??quote:Op donderdag 17 december 2009 18:03 schreef flexoo het volgende:
Kun je jullie bevindingen posten als 'ie binnen is? Ben er namelijk wel benieuwd naar.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:31 schreef tjoektjoek het volgende:
Ik heb trouwens bij Chinavasion de samurai led watch gekocht.
Die kasio wind ik nooit op en loopt ie 2 uur achter?!!!quote:
Aangenomen dat die kasio een batterij heeft dan zou die gewoon 100% perfect moeten lopen.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:34 schreef vinylhits het volgende:
[..]
Die kasio wind ik nooit op en loopt ie 2 uur achter?!!!
Maar die rolax hoef ik dus niet op te winden?
De paypal knop bij de shoppingcart doet het (bij mij) niet. Zowel met IE als Firefox.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:39 schreef Jeffrey_San het volgende:
FP. Heeft nu iets anders voor 1 Cent:
http://focalprice.com/CA059X/USB_20_to_PS2_PS_2_Convertor.html
Uhu, gister ééntje binnengekregen ipv 200 en een mooie buttonquote:Op donderdag 17 december 2009 18:08 schreef veda het volgende:
[..]
Had iemand dat niet ook gedaan met die sevenchannel aanbiedingen? Zijn die ooit aangekomen? Mijn sevenchannel ipod dinges is wel al binnen.
Heb hem ook, bandje glimt inderdaad té erg.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:21 schreef monkeybrain het volgende:
Horloge homo mode![]()
Ik heb net mijn langines ontvangen van budget, op zich een leuk ding.
Helaas WEER rotzooi op de wijzerplaat net zoals bij de Kalvin GrootEen soort zwart stukje rotzooi bij de 10
Zullen we maar weer eens openmaken om te reinigen.
Je kunt het makkelijk dragen zonder dat iemand iets merkt, geen super duur merk en geen chrono![]()
Het bandje is wel zo'n typisch Chinees ding, glanzend "leder"Maar goed, voor 6 dollar eis ik wel teveel
gewoon netjes voor de prijs
Had Semmm of Skiet deze ook niet besteld? Heb je hem al binnen?
http://www.budgetgadgets.(...)st-watch-p-5982.html
Is goed. ik ken nog 3 anderen die er 1 willen hebben maar allemaal wachten tot ik die van mij en mijn broer binnen heb.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:07 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Kun je jullie bevindingen posten als 'ie binnen is? Ben er namelijk wel benieuwd naar.
quote:Op donderdag 17 december 2009 19:56 schreef veda het volgende:
[..]
Aangenomen dat die kasio een batterij heeft dan zou die gewoon 100% perfect moeten lopen.
Mijn ervaring is dat de rolaxen van 10-15 euro wat hulp nodig hebben (dat je ze moet opwinden) maar de duurderen zouden zichzelf moeten opwinden, mits je ze draagt. Loopt hij dan nog 20 minuten verkeerd moet je er idd even achteraan mailen (ongeveer een minuut per dag verkeerd is wel normaal).
Maar ik dacht dat je er al achteraan had gemaild? Daarmee ben je niks opgeschoten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |