van jackquote:Op donderdag 17 december 2009 11:55 schreef veda het volgende:
[..]
Was dat een order van Jack, of van ebay? Van ebay heb ik ook weleens dozen gehad.
Ik heb er nog 1 van 11 december van TT en 1 van 12 december van Jackquote:Op donderdag 17 december 2009 12:03 schreef Skiet het volgende:
Bah ik heb een trackingnummer gekregen van een seller op TT en ik heb nog steeds geen update status. Nergens nog een teken van leven van me pakketje.
Shipped 2009-12-14 14:08:25
Kan 3 dagen duren, dus ik wacht nog even af.
Lange tenenquote:Op donderdag 17 december 2009 11:56 schreef Skiet het volgende:
[..]
Jij en ik weten beide de exacte bedragen niet. Wat ik wel weet is dat hij meerdere TB accounts heeft (minstens 2) en een goedlopende webshop. Jij gaat hier voor het gemak weer even uit van 5000 euro. Maar ik ken op FOK zat mensen die producten van een flink hogere prijsklasse gekocht hebben en dus ook een zeker weten hogere winst per product. Ik heb het ook helemaal niet over een ferrari rijden, gewoon over een zeer goede business. Als mensen dat nog steeds willen ontkennen![]()
En we hebben het over een Chinees, niet over een Nederlander werkzaam in Nederland.
Even voor de grap... eerste regel is NL en tweede China
$40,500 GDP per capita
$6,000 GDP per capita
Maar op Ebay kosten die horloges 50% van de Nederlandse prijs. Ik heb het dus over een 90/100 euro Kasio die je voor 40/50 euro koopt. Als je zo'n frogdiver wilt hebben tja, dan ga je flink betalen. Alleen zijn de frogdiver Wasio's van zo'n slechte kwaliteit en lijken totaal niet echt. Super zonde dusquote:Op donderdag 17 december 2009 11:50 schreef veda het volgende:
[..]
Kasio heeft ook in NL goedkope en heel dure modellen. Als je een dergelijk duur model wilt...
Ik zou nooit voor 100 euro een horloge op ebay kopen. Je weet niet wat je krijgt (namaak?) en of je het krijgt. Ik vind het risico wat groot...quote:Op donderdag 17 december 2009 13:00 schreef monkeybrain het volgende:Maar op Ebay kosten die horloges 50% van de Nederlandse prijs. Ik heb het dus over een 90/100 euro Kasio die je voor 40/50 euro koopt. Als je zo'n frogdiver wilt hebben tja, dan ga je flink betalen. Alleen zijn de frogdiver Wasio's van zo'n slechte kwaliteit en lijken totaal niet echt. Super zonde dus
Daar heb je tegenwoordig een paypal kopersbescherming voorquote:Op donderdag 17 december 2009 13:32 schreef veda het volgende:
[..]
Ik zou nooit voor 100 euro een horloge op ebay kopen. Je weet niet wat je krijgt (namaak?) en of je het krijgt. Ik vind het risico wat groot...
Dat is dus niet, als je een beetje het horlogewereldje volgt, zoals watchuseek.com.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:32 schreef veda het volgende:
[..]
Ik zou nooit voor 100 euro een horloge op ebay kopen. Je weet niet wat je krijgt (namaak?) en of je het krijgt. Ik vind het risico wat groot...
Nieuw record!/!! Met speedpost verstuurd ofzo?quote:Op donderdag 17 december 2009 15:20 schreef Tandaozhi het volgende:
Wow, hoe is het mogelijk! Ik heb gewoon een pakketje dat ik op 12 december [dus 5 dagen geleden!] heb gewonnen op Ebay nu al in de bus. Dat kan toch zowat niet? Echt top! [Waren een stel sieraden]
//Even voor de duidelijkheid: vanuit Hong Kong dus, en met HKPost verstuurd!![]()
Jezus, wat moet je daar nou weer mee, in de kerstboom hangen?quote:Op donderdag 17 december 2009 11:57 schreef veda het volgende:
Zojuist voor 12,50 100 meter netwerkkabel gekocht op ebay
quote:Op donderdag 17 december 2009 15:31 schreef Semmm het volgende:
[..]
Jezus, wat moet je daar nou weer mee, in de kerstboom hangen?
Ethernet-boom met LEDlichtjesquote:Op donderdag 17 december 2009 15:31 schreef Semmm het volgende:
[..]
Jezus, wat moet je daar nou weer mee, in de kerstboom hangen?
Nee ik nietquote:Op donderdag 17 december 2009 16:21 schreef monkeybrain het volgende:
Horloge homo mode![]()
Ik heb net mijn langines ontvangen van budget, op zich een leuk ding.
Helaas WEER rotzooi op de wijzerplaat net zoals bij de Kalvin GrootEen soort zwart stukje rotzooi bij de 10
Zullen we maar weer eens openmaken om te reinigen.
Je kunt het makkelijk dragen zonder dat iemand iets merkt, geen super duur merk en geen chrono![]()
Het bandje is wel zo'n typisch Chinees ding, glanzend "leder"Maar goed, voor 6 dollar eis ik wel teveel
![]()
Had Semmm of Skiet deze ook niet besteld? Heb je hem al binnen?
http://www.budgetgadgets.(...)st-watch-p-5982.html
wanneer besteld en wanneer verzonden?quote:Op woensdag 16 december 2009 15:52 schreef MagischMannetje het volgende:
Jaaaa en daar is ligt de gele envelop met mijn Jet torch
Bij de Action op de nieuwe spullen paginaquote:Op donderdag 17 december 2009 16:26 schreef Semmm het volgende:
[..]
Nee ik nietmaar hij is beter dan die CK
dingen
![]()
Iemand al mooie leren handschoenen op taobao gevonden?:P
Wat was het bedrag? Want pas boven de zoveel dollar krijg je een tracking nummer. Als je 27 november besteld hebt, dan denk ik dat je net voor of na de kerst het ontvangt. Maar dat weet je nooit zeker uit Chinaquote:Op donderdag 17 december 2009 16:30 schreef tjoektjoek het volgende:
[..]
wanneer besteld en wanneer verzonden?
Ik heb de 26e van November een order gedaan voor 2x gun shaped jet torch lighter en een screenprotector voor mijn e71 + een oplaadkabel naar usb
Maar sinds 27 november heb ik wel een invoice number maar nog geen tracking number.
Niet dat ik haast heb, als ik maar mijn screenprotector krijg voordat ik over 2 jaar een ander toestel mag kiezen
Dat was ik inderdaad. Dat horloge is opzich prima, loopt goed qua tijd. Alleen wat jij zegt, het bandje is gewoon jammer. Maar kan er altijd een echt leren bandje op laten zetten natuurlijk.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:21 schreef monkeybrain het volgende:
Horloge homo mode![]()
Ik heb net mijn langines ontvangen van budget, op zich een leuk ding.
Helaas WEER rotzooi op de wijzerplaat net zoals bij de Kalvin GrootEen soort zwart stukje rotzooi bij de 10
Zullen we maar weer eens openmaken om te reinigen.
Je kunt het makkelijk dragen zonder dat iemand iets merkt, geen super duur merk en geen chrono![]()
Het bandje is wel zo'n typisch Chinees ding, glanzend "leder"Maar goed, voor 6 dollar eis ik wel teveel
gewoon netjes voor de prijs
Had Semmm of Skiet deze ook niet besteld? Heb je hem al binnen?
http://www.budgetgadgets.(...)st-watch-p-5982.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |