Neequote:Op vrijdag 18 december 2009 22:14 schreef Jeffrey_San het volgende:
Als ik iets op Ebay koop en er staat bij Gratis Verzending.
Kan het dan ook dat ik later voor de verzendkosten moet betalen ofzo??
Ik heb er zelf een 4GB class 4 Kingston in zitten, dus dit gaat wel werken lijkt mij.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:01 schreef tokko1 het volgende:
[..]
http://www.mymemory.co.uk(...)---Class-4-Multi-Kit
Die dusHD kaartje ofzo maakt niet uit??:P
Goeiequote:Op vrijdag 18 december 2009 20:23 schreef veda het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Misschien dat als je genoegen neemt met een veel groter apparaat dat ie dan beter is voor ong. dezelfde prijs.
Maar ik vond die MD80 cams al extreem goedkoop
[..]
dan moet je je fobo aanpassen!
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:49 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Filmpje
Of ik zie je morgen wel bij de Albert Heijn bij de ingang![]()
+ Gitaar á la Bob Dylan?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:49 schreef neo2000 het volgende:
Ik gok op mondharmonica openlucht concert geven met een omgekeerde hoed op de grond..
Heb jij geen Roemenen en Bulgaren voor de supermarkt zitten die gare muziek maken met een valse accordeon etc.?quote:
Wij wonen in een gat, waar er te weinig mensen langs de supermarkt komen om daar winst mee te makenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:52 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Heb jij geen Roemenen en Bulgaren voor de supermarkt zitten die gare muziek maken met een valse accordeon etc.?
Zo dat is snelquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:55 schreef veda het volgende:
[..]
Wij wonen in een gat, waar er te weinig mensen langs de supermarkt komen om daar winst mee te maken
edit: Ik heb mijn 100 meter netwerkkabel ontvangen. Ziet er goed uit, maar de kabel is erg stevig, steviger als de gemiddelde andere netwerkkabel. Maar dat maakt niet uit, na een keer neerleggen merk je er niks meer van.
Heel soms welquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:52 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Heb jij geen Roemenen en Bulgaren voor de supermarkt zitten die gare muziek maken met een valse accordeon etc.?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |