idd... royal sadnessquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:17 schreef Starman89 het volgende:
[..]
![]()
Staat toch echt duidelijk bij dat het max. 1 per klant is (staat zelfs een melding van bovenin je scherm) en bovendien bij minimale besteding van $0,99.
Hey welke ipohne koptelefoontjes heb jij besteld? die goede zegmaar die origineel lijken..quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:36 schreef lj_lightning het volgende:
Ik bestel bij DX altijd mijn koptelefoontjes voor mijn iPhone, paar maanden geleden had ik 2 setjes besteld die waren echt exact hetzelfde als de originele, dit was te zien door het knopje wat op het snoer zit, deze heeft heeft 2 helften en daartussen een donkerdere kleur grijs. Nu heb ik ze opnieuw besteld (zelfde SKU) maar deze zijn gaarDit knopje is uit 1 stuk, van echt DealExtreme plastic (glad slecht afgewerkt plastic) Deze klikken ook slecht en klinken zuur
)
Maar er staan meerdere oordopjes op DX...Heeft iemand ervaring met welke goed overeenkomen?
Ik had SKU 14472 besteld. Deze zijn dus niet goed.
Ziet er goed uitquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:30 schreef mickeyD het volgende:
nachtfilmpje MD80
http://www.nogff.nl/SUNP0008.AVI
(werkt t best met winamp gezien t een avi is)
(en als je geen beeld hebt, maar wel geluid: ff de nieuwste K-lite downloaden)
MickeyD fluitend in de autoquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:36 schreef Skiet het volgende:
Heb een zonnelader binnen van FP. Alleen schijnt de zon niet, heb hem even in de vensterbank liggen. Zal vanavond eens kijken of er wat uit te halen valt qua stroom. Gewoon een grappig ding verder. Niet groot en een aantal adapters erbij.
Ziet er goed uit @ mickeyD!
Maar hoe heb jij hem vastgezet in je auto?
Dat is Den Haag toch of niet? Ik krijg de datum niet goed met die txt file. Ik heb me MicroSD erin en dan zet ik die TAG.TXT erop. Maar de datum blijft fucked.
Wacht? wut.. doe jij hier?quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:02 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ziet er goed uit
Ik raak steeds meer onder de indruk van die camera!
Hij wil er ook eentje kopen en onder rokjes gaan filmen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |