Ik ook, maar ik vind het toch te lang.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:05 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Ach ik heb al mijn pakketjes na 3/4weken ontvangen. En heb er verder niet zo veel last van die drukte gehad.
Bijna alles waar elektronica in zit komt daar vandaanquote:Op woensdag 16 december 2009 16:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
Net een friteuse gekocht bij de kijkshop
Kleine friteuse gezocht voor 1 pers
staat er aan de onderkant made in china
quote:Op woensdag 16 december 2009 16:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Bijna alles waar elektronica in zit komt daar vandaan
Dat staat onder/in wel meer producten.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
Net een friteuse gekocht bij de kijkshop
Kleine friteuse gezocht voor 1 pers
staat er aan de onderkant made in china
Handig om het gas aan te steken in de keuken als je echt bang bent om jezelf te branden.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:52 schreef MagischMannetje het volgende:
Jaaaa en daar is ligt de gele envelop met mijn Jet torch
Vorige week kwamen er ook al veel pakketjes binnen. De postbode heeft trouwens ook nog een pakketje met waarschijnlijk een voetbalshirt proberen af te leveren, maar er was niemand thuis.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:18 schreef Tandaozhi het volgende:
Volgens mij is er gister/vandaag gewoon een vliegtuig richting NL gegaan van HKpostIedereen krijgt in 1 keer pakketjes binnen
quote:Op woensdag 16 december 2009 17:41 schreef PedroN het volgende:
Als iemand weer eens een OP maakt wil die dan de linkjes naar de vorige delen bijwerken, want nu loopt ie t/m 39, of gewoon eruit halen want er kijkt volgens mij toch nooit iemand terug.
samengevat: tvp
Ben je een kloon van mij?quote:Op woensdag 16 december 2009 18:09 schreef Jeffrey_San het volgende:
Vandaag Pakketje van FP ontvangen
- sleutelhanger (volkswagen)
- Setje Ds Pennetjes
Was op 19 November verzonden
ja we moeten jack er maar eens over inlichten, als het echt goedkoper isquote:Op woensdag 16 december 2009 17:33 schreef GoodFella275 het volgende:
Hey moeten we deze site die iemand ookal noemde hier, niet aan jack voorstellen? http://www.sentfromchina.com/explain/postal_service
het klinkt best goed.. is mijn mening dan, kijk ff zou ik zeggen!
Ik gebruik het weleensquote:Op woensdag 16 december 2009 17:41 schreef PedroN het volgende:
Als iemand weer eens een OP maakt wil die dan de linkjes naar de vorige delen bijwerken, want nu loopt ie t/m 39, of gewoon eruit halen want er kijkt volgens mij toch nooit iemand terug.
samengevat: tvp
Ikga hem vanavond een mailtje sturen met wat vragen over prijzen van producten etc (wat ik hier met jullie zal delen uiteraard) dan vraag ik hem in dat zelfde mailtje gelijk over deze site, hoe snel mailt hij ongeveer terug btw?quote:Op woensdag 16 december 2009 18:45 schreef Downstar het volgende:
[..]
ja we moeten jack er maar eens over inlichten, als het echt goedkoper is
scheelt het ons natuurlijk en kan hij er een voordeel mee doen!
iemand die nog contact heeft met jack en het hem dit door kan geven?
anders wil ik het er wel met hem over hebben; maar hij schijnt erg druk te zijn
dus wil hem verder ook niet stressen met extra mails
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |