quote:
Op donderdag 17 december 2009 21:04 schreef neo2000 het volgende:http://www.dealextreme.co(...)1855~threadid.492570Wederom een fijn voorbeeld van hoe dom wij in het buitenland over kunnen komen. Ik weet niet, maar in mijn tijd kregen we al op de basisschool Engels. Hoe veel jaar moet iemand Engelse les krijgen voordat ie in staat is een beetje normale zinsconstructies te maken?
En hoe komen zulke gasten er in godsnaam bij om op een Chinees forum Engelse vragen te gaan stellen.. Is het ECHT zo erg dat wij alles het liefst gratis hebben en onszelf zo graag publiekelijk voor lul zetten voor een koopje uit het buitenland?

Echt, kan iemand het mij uitleggen? Het zijn echt voornamelijk Nederlanders die zo dom overkomen.. (ja, en wat Brazilianen op de DX forums, maar daar MAG je niets verwachten gezien het onderwijs systeem in dat land - t'is in ieder geval minder dan hier..)
Whaha, colinraap, zal wel de achterhoek zijn ofzo.
Op zich vind ik mensen het Engels van Nederlanders snel overschatten (of ze onderschatten Engels). Een hoop mensen kunnen matig Engels, gewoon een feit. Als groep doen we het best goed, komt vaak niet door school maar vaak door de Amerikaanse/Britse cultuur. Als we net als Duitsers alle films hadden ondertiteld ghehe.... was Neo net zo suf geweest als colinraap

Het nadeel is alleen dat men als vrij snel denkt stevig Engels te praten omdat ze een paar films hebben gezien of een beetje muziek kunnen nazingen. Zie je van die gozertjes op straat stoer halfbakken Engels praten met fuck shit etc. in elke zin

Een pittige politieke discussie, dan zijn de meeste Nederlanders ineens heel snel klaar met Engels
Zover ik weet is het onderwijs in Brazilië prima, het is maar net waar je zit natuurlijk. Mensen met internetverbinding zullen niet in een Favela wonen

Genoeg mensen met een levensstijl waar de gemiddelde Nederlander van moet kwijlen.
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:08 schreef Skiet het volgende:[..]
Voor goedkope China rommel horloges is een minuut per dag misschien normaal, maar echt niet dat een horloge uit NL dat gaat doen.
In deze prijsklasse krijg je ook gewoon een Chinees ding in Nederland. Als je überhaupt iets voor 10 euro kunt vinden.
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:13 schreef veda het volgende:[..]
Ik moet wat horloges betreft oppassen wat ik zeg hier, maar volgens mij lopen ook nederlandse opwindhorloges verre van perfect.
Een van der Klaauw wel
Maar ALS je een mechanisch horloge kunt vinden in een klootjesvolk shop dan is het ook gewoon Chinese zut. Vaak zijn dit horloges richting 60/100 euro, dan is de QC ook iets beter in de fabriek.
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:49 schreef eQuaL het volgende:Ik zou eigenlijk wel een HD willen kopen voor mijn Xbox. Hier in NL is een legale HD (120gb) 130 euro.
Op DX staat er nu een van 250gb voor 75 dollar
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30827Ik wil hem eigenlijk wel kopen, maar ik durf niet echt, toch best groot bedrag

Wat zouden jullie ervan denken? Er staat maar 1 review bij...
Niet durven

zonder gokken geen glorie in het leven
Je krijgt misschien wel een refurb HD voor dat geld, dat is altijd zo lastig met China. Je hebt maar een paar bekende merken voor HD's en die leveren niet voor dumpprijzen, de Nederlandse prijzen zijn al laag voor HD's. Ik kan het mis hebben, gezien het prijsverschil de moeite waard om het te proberen als je 60 euro kunt missen. Probeer in ieder geval even de garantie zwart op wit te ontvangen, niet dat de zooi na een week crasht en je pech hebt