van jackquote:Op donderdag 17 december 2009 11:55 schreef veda het volgende:
[..]
Was dat een order van Jack, of van ebay? Van ebay heb ik ook weleens dozen gehad.
Ik heb er nog 1 van 11 december van TT en 1 van 12 december van Jackquote:Op donderdag 17 december 2009 12:03 schreef Skiet het volgende:
Bah ik heb een trackingnummer gekregen van een seller op TT en ik heb nog steeds geen update status. Nergens nog een teken van leven van me pakketje.
Shipped 2009-12-14 14:08:25
Kan 3 dagen duren, dus ik wacht nog even af.
Lange tenenquote:Op donderdag 17 december 2009 11:56 schreef Skiet het volgende:
[..]
Jij en ik weten beide de exacte bedragen niet. Wat ik wel weet is dat hij meerdere TB accounts heeft (minstens 2) en een goedlopende webshop. Jij gaat hier voor het gemak weer even uit van 5000 euro. Maar ik ken op FOK zat mensen die producten van een flink hogere prijsklasse gekocht hebben en dus ook een zeker weten hogere winst per product. Ik heb het ook helemaal niet over een ferrari rijden, gewoon over een zeer goede business. Als mensen dat nog steeds willen ontkennen![]()
En we hebben het over een Chinees, niet over een Nederlander werkzaam in Nederland.
Even voor de grap... eerste regel is NL en tweede China
$40,500 GDP per capita
$6,000 GDP per capita
Maar op Ebay kosten die horloges 50% van de Nederlandse prijs. Ik heb het dus over een 90/100 euro Kasio die je voor 40/50 euro koopt. Als je zo'n frogdiver wilt hebben tja, dan ga je flink betalen. Alleen zijn de frogdiver Wasio's van zo'n slechte kwaliteit en lijken totaal niet echt. Super zonde dusquote:Op donderdag 17 december 2009 11:50 schreef veda het volgende:
[..]
Kasio heeft ook in NL goedkope en heel dure modellen. Als je een dergelijk duur model wilt...
Ik zou nooit voor 100 euro een horloge op ebay kopen. Je weet niet wat je krijgt (namaak?) en of je het krijgt. Ik vind het risico wat groot...quote:Op donderdag 17 december 2009 13:00 schreef monkeybrain het volgende:Maar op Ebay kosten die horloges 50% van de Nederlandse prijs. Ik heb het dus over een 90/100 euro Kasio die je voor 40/50 euro koopt. Als je zo'n frogdiver wilt hebben tja, dan ga je flink betalen. Alleen zijn de frogdiver Wasio's van zo'n slechte kwaliteit en lijken totaal niet echt. Super zonde dus
Daar heb je tegenwoordig een paypal kopersbescherming voorquote:Op donderdag 17 december 2009 13:32 schreef veda het volgende:
[..]
Ik zou nooit voor 100 euro een horloge op ebay kopen. Je weet niet wat je krijgt (namaak?) en of je het krijgt. Ik vind het risico wat groot...
Dat is dus niet, als je een beetje het horlogewereldje volgt, zoals watchuseek.com.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:32 schreef veda het volgende:
[..]
Ik zou nooit voor 100 euro een horloge op ebay kopen. Je weet niet wat je krijgt (namaak?) en of je het krijgt. Ik vind het risico wat groot...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |