Wat een bullshit komt er uit jouw toetsenbord. TS moet aan zichzelf gaan werken. Beetje flirten niks mis mee. Maar zodra je je vriendin verzwijgt, je nummer geeft, bijna aan het zoenen bent of iets dergelijks, dan ga je gewoon te ver en dan zou je lekker vrijgezel moeten zijn als je zo nodig aandacht wil.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:29 schreef MarkyMarkx het volgende:
Pffff, wat zitten sommige mensen toch moeilijk in elkaar. WHAT THE FUCK doe je hier nou op die aardbol? Maak eens gewoon plezier man, als jij aandacht wil van andere vrouwen.. Fijn doen... Als jij andere vrouwen wil neuken, gewoon doen... Zolang je jezelf er maar goed bij voelt. Je moet wel altijd afwegen of het goed voelen door een bepaalde actie niet het begin is van jezelf heel lang slecht voelen.
Het leven is eigenlijk een weegschaal. Het een helt altijd iets meer naar de ene kant. Dan moet je daar voor kiezen.
Je begrijpt er geen reet van. Het is altijd makkelijker solliciteren met een baan.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:32 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wat een bullshit komt er uit jouw toetsenbord. TS moet aan zichzelf gaan werken. Beetje flirten niks mis mee. Maar zodra je je vriendin verzwijgt, je nummer geeft, bijna aan het zoenen bent of iets dergelijks, dan ga je gewoon te ver en dan zou je lekker vrijgezel moeten zijn als je zo nodig aandacht wil.
quote:Op woensdag 16 december 2009 12:35 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Je begrijpt er geen reet van. Het is altijd makkelijker solliciteren met een baan.
Het leven draait niet alleen om jezelf. Rekening houden met anderen is underratedquote:Op woensdag 16 december 2009 12:29 schreef MarkyMarkx het volgende:
Pffff, wat zitten sommige mensen toch moeilijk in elkaar. WHAT THE FUCK doe je hier nou op die aardbol? Maak eens gewoon plezier man, als jij aandacht wil van andere vrouwen.. Fijn doen... Als jij andere vrouwen wil neuken, gewoon doen... Zolang je jezelf er maar goed bij voelt. Je moet wel altijd afwegen of het goed voelen door een bepaalde actie niet het begin is van jezelf heel lang slecht voelen.
Het leven is eigenlijk een weegschaal. Het een helt altijd iets meer naar de ene kant. Dan moet je daar voor kiezen.
Eensquote:Op woensdag 16 december 2009 12:30 schreef Seven. het volgende:
TS, blijkbaar zoek je bevestiging buiten je relatie en ben je diep van binnen erg onzeker. Verder: slet! aandachtshoer! kutwijf! ik hoop dat ze je dumpt! en alle andere standaard reacties die tegen vrouwen met dergelijke topics geroepen worden.
Ik heb trouwens eens een mooie graadmeter gehoord om te meten wat dan 'te ver gaan' zou zijn. En dat is heel simpel. 'Zou ik dit doen als mijn vriendin er naast stond?'.
Maar wel eentje waar grietjes zoals jij op vallenquote:Op woensdag 16 december 2009 12:36 schreef Seven. het volgende:
[..]. Dan ben je gewoon een laffe klootzak.
Nou... ze heeft wel gelijk. Van bus op bus springen is meer iets voor meisjes hoor. Hoop niet dat ik je Conan the Barbarian fantasietje heb gesloopt...quote:Op woensdag 16 december 2009 12:52 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Maar wel eentje waar grietjes zoals jij op vallen![]()
Nice guys finish last. Typisch vrouwelijk om zo hypocriet te redeneren.
Aandachtshoer!quote:Op woensdag 16 december 2009 12:51 schreef Seven. het volgende:
Als TS een vrouw was geweest, dan hadden we pagina 1 nu al volgepost.
Ik val doorgaans op vrouwen. Hypocriet, my ass. Hypocriet is het als je je relatie met je vriendin degradeert tot de relatie die je hebt met je werkgever als het je zo uitkomt op vrijdag of zaterdagavond.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:52 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Het is zowel iets voor mannen als voor vrouwen ouwe..quote:Op woensdag 16 december 2009 12:54 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Nou... ze heeft wel gelijk. Van bus op bus springen is meer iets voor meisjes hoor. Hoop niet dat ik je Conan the Barbarian fantasietje heb gesloopt...
Klopt, als mannen vreemdgaan, dan is het meestal niets meer dan een scharrel.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:54 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Nou... ze heeft wel gelijk. Van bus op bus springen is meer iets voor meisjes hoor. Hoop niet dat ik je Conan the Barbarian fantasietje heb gesloopt...
OK, ik begin zo onderhand te twijfelen aan je verstandelijke vermogens.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:59 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Het is zowel iets voor mannen als voor vrouwen ouwe..
We vallen nu allemaal op de leider in de roedel, en dat zijn klootzakken en hoeren.
Spreek voor jezelf. Ik vind er geen moer aan, mannen die zich zo als alphamannetje profileren. Doe mij maar een lieve, leuke manquote:Op woensdag 16 december 2009 12:59 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
We vallen nu allemaal op de leider in de roedel, en dat zijn klootzakken en hoeren.
Verander je geslacht in je profiel eens, ik raak steeds in de war.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:00 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Ik vind er geen moer aan, mannen die zich zo als alphamannetje profileren. Doe mij maar een lieve, leuke man
Mannen vallen niet op vrouwen omdat ze de leider in de roedel zijn, ze vallen erop omdat ze er geil van worden.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:59 schreef andlikethathesgone het volgende:
Het is hypocriet als je anderen je eigen rationele gedachten wilt opleggen terwijl je emotioneel net zo verleidbaar bent als zij.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:58 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik val doorgaans op vrouwen. Hypocriet, my ass. Hypocriet is het als je je relatie met je vriendin degradeert tot de relatie die je hebt met je werkgever als het je zo uitkomt op vrijdag of zaterdagavond.
Ik vind het zwak gedrag, wat imo wel iets zegt over het soort mens dat je bentquote:Op woensdag 16 december 2009 12:35 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Je begrijpt er geen reet van. Het is altijd makkelijker solliciteren met een baan.
Sorry kerel, maar jij bent te wereldvreemd om mee te discussiëren.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:02 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Het is hypocriet als je anderen je eigen rationele gedachten wilt opleggen terwijl je emotioneel net zo verleidbaar bent als zij.
Vrouwen willen rationeel precies het tegenovergestelde als waartoe ze zich aangetrokken voelen. Bi of niet.
Vrouwen willen rationeel precies het tegenovergestelde als waartoe ze zich aangetrokken voelen. Bi Fokster of nietquote:Op woensdag 16 december 2009 13:00 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Ik vind er geen moer aan, mannen die zich zo als alphamannetje profileren. Doe mij maar een lieve, leuke man
Hij zegt toch dat hij al een paar keer bijna te ver gegaan is? Lijkt me duidelijk.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:05 schreef Sapstengel het volgende:
Maar er is niet per se iets mis met aandacht van andere vrouwen toch? Op een vriendschappelijke manier.
Of bedoel je het sexueel?
Daarom reageer je ook zo felquote:Op woensdag 16 december 2009 13:04 schreef Seven. het volgende:
[..]
Sorry kerel, maar jij bent te wereldvreemd om mee te discussiëren.. Maar for the record, ik voel me aangetrokken tot vrouwen die stoer zijn en mannen die anders zijn dan de rest.
bullshit, ga jij ons als man eens vertellen hoe vrouwen werken, kom op zeg :squote:Op woensdag 16 december 2009 13:04 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Vrouwen willen rationeel precies het tegenovergestelde als waartoe ze zich aangetrokken voelen. Bi Fokster of niet
Ik zie het verband tussen die 2 dikgedrukte zinnen niet? Met anders bedoel ik alternatief, ik haat dominante mannen in ieder geval.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:07 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Daarom reageer je ook zo fel
Oh. Ja inderdaad.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:06 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat hij al een paar keer bijna te ver gegaan is? Lijkt me duidelijk.
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:07 schreef AdyVanDeSloop het volgende:
heb der een kan jij ze allemaal hebben, heb jij der geen krijg je er mooit een. Is net zo als met goud.
Amen!quote:Op woensdag 16 december 2009 13:07 schreef AdyVanDeSloop het volgende:
heb der een kan jij ze allemaal hebben, heb jij der geen krijg je er mooit een. Is net zo als met goud.
Ik denk vrij alternatief volgens mij.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:08 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik zie het verband tussen die 2 dikgedrukte zinnen niet? Met anders bedoel ik alternatief, ik haat dominante mannen in ieder geval.
Dames, kunnen jullie dit abstractieniveau aan?quote:Op woensdag 16 december 2009 13:08 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
![]()
Als je iets wilt, dan geef je aan dat je het niet hebt. Dus heb je het niet in het nu.
MSN en SMS gaat al te ver. Het feit dat je nummers en e-mail uitwisselt, zinspeelt toch wel op een intentie om contact te houden na een flirt. De reeds bestaande contactpersonen die met mij flirten als ik in een relatie zit, flikker ik uit mijn lijst. Heeft toch geen zin.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:08 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ben niet vreemdgegaan, maar sommige smsjes/msn gaan wel ver.
Ik hou niet van abstractie.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:09 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Dames, kunnen jullie dit abstractieniveau aan?
Je komt anders behoorlijk bekrompen over. Ofwel je bent gewoon aan het trippen momenteel.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:09 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Ik denk vrij alternatief volgens mij.
Dan ben je toch wat vrouwelijker dan ik dacht.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:11 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik hou niet van abstractie.
[..]
Je komt anders behoorlijk bekrompen over. Ofwel je bent gewoon aan het trippen momenteel.
Tja was het maar zo makkelijk. Het liefst zou ik de halve wereld aan milfs, asians, blondjes plat neuken en dan bij mijn vriendin de nodige warmte vinden en op terug kunnen vallen. Helaas werkt het niet zoquote:Op woensdag 16 december 2009 12:29 schreef MarkyMarkx het volgende:
voor heel veel mensen volgens mij.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:11 schreef Ladylike het volgende:
Voor TS zou een open relatie geen slecht idee zijn
juist of ze willen zelf wel maar kunnen het niet zien dat hun partner ook op de zelfde manier geniet.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:15 schreef Some-Lady het volgende:
[..]
voor heel veel mensen volgens mij.
maarja, dan krijg je weer dat gedoe van 'ik wil zelluf wel, maar ik wil niet dat mn partner het doet' ik denk dat er daarom ook zo weinig open relaties zijn
Je hebt al deze opties zolang je niet 'terug valt' op je vriendin. Anders heb je alleen nog maar de MILFS en de Asians.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:12 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Tja was het maar zo makkelijk. Het liefst zou ik de halve wereld aan milfs, asians, blondjes plat neuken en dan bij mijn vriendin de nodige warmte vinden en op terug kunnen vallen. Helaas werkt het niet zo
wat hebben die milf en asians er nou weer mee te maken?quote:Op woensdag 16 december 2009 13:19 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Je hebt al deze opties zolang je niet 'terug valt' op je vriendin. Anders heb je alleen nog maar de MILFS en de Asians.
Apekoek denkt dat hij niet op zijn vriendin kan terugvallen als hij haar niet de illusie geeft dat hij trouw is. Terwijl dit gedrag op lange termijn juist veroorzaakt dat hij niet op haar terug kan vallen. Hij zou zowieso niet moeten 'willen terugvallen', kunnen veel vrouwen helemaal niets mee.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:21 schreef Some-Lady het volgende:
[..]
wat hebben die milf en asians er nou weer mee te maken?
welk gedrag? ik snap er niks van, je lult als een meidquote:Op woensdag 16 december 2009 13:27 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Apekoek denkt dat hij niet op zijn vriendin kan terugvallen als hij haar niet de illusie geeft dat hij trouw is. Terwijl dit gedrag op lange termijn juist veroorzaakt dat hij niet op haar terug kan vallen. Hij zou zowieso niet moeten 'willen terugvallen', kunnen veel vrouwen helemaal niets mee.
Ik snap hem wel, TS geeft de indruk naar zijn vriendin dat hij monogaam is in HART en nieren terwijl zijn hart dus duidelijk iets anders zegt.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:29 schreef Some-Lady het volgende:
[..]
welk gedrag? ik snap er niks van, je lult als een meid
Je kunt het abstractieniveau niet aan, wie is hier nu de meid?quote:Op woensdag 16 december 2009 13:29 schreef Some-Lady het volgende:
[..]
welk gedrag? ik snap er niks van, je lult als een meid
Volgens mij zegt een ander lichaamsdeel iets andersquote:Op woensdag 16 december 2009 13:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik snap hem wel, TS geeft de indruk naar zijn vriendin dat hij monogaam is in HART en nieren terwijl zijn hart dus duidelijk iets anders zegt.
quote:Op woensdag 16 december 2009 12:52 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
dat geldt helaas niet voor alle vrouwenquote:Op woensdag 16 december 2009 13:33 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Je kunt het abstractieniveau niet aan, wie is hier nu de meid?
OK, kort dan, en nu niet gaan janken dat het ongenuanceerd is:
1.) Als je iets wilt, duw je het weg
2.) Als je iets hebt, krijg je er meer van
Daarom is de essentie van dit topic: geef vrouwen de illusie dat je iets hebt, en ze zullen altijd interesse in je blijven tonen.
hart, penis... exact het zelfdequote:Op woensdag 16 december 2009 13:34 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Volgens mij zegt een ander lichaamsdeel iets anders
ahhh zoquote:Op woensdag 16 december 2009 13:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik snap hem wel, TS geeft de indruk naar zijn vriendin dat hij monogaam is in HART en nieren terwijl zijn hart dus duidelijk iets anders zegt.
Hij kan beter eerlijk zijn, zodat zijn vriendin niet na jaren kan zeggen:"maar jij zei altijd dat je nooit vreemd zou gaan" als ie zich toch niet kan beheersen
zie al die dames eens fel reageren in dit topicquote:
Niet voor de singles, Milfs en Asians nee.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat geldt helaas niet voor alle vrouwen
Wat uit jouw toetsenbord komt is domme consumptieschijt wat jij jezelf op hebt laten leggen door de maatschappij en als "goed" interpreteertquote:Op woensdag 16 december 2009 12:32 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wat een bullshit komt er uit jouw toetsenbord. TS moet aan zichzelf gaan werken. Beetje flirten niks mis mee. Maar zodra je je vriendin verzwijgt, je nummer geeft, bijna aan het zoenen bent of iets dergelijks, dan ga je gewoon te ver en dan zou je lekker vrijgezel moeten zijn als je zo nodig aandacht wil.
maar je hebt nog steeds niet geantwoord wat die ermee te maken hebben. Ben zelf namelijk asian dus ben wel benieuwd wat jij daar over te zeggen hebt.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:39 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Niet voor de singles, Milfs en Asians nee.
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:42 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
Wat uit jouw toetsenbord komt is domme consumptieschijt wat jij jezelf op hebt laten leggen door de maatschappij en als "goed" interpreteert![]()
Mensen als jij zijn domme robots die niet meer zelf nadenken, maar klakkeloos alles overnemen wat ze opgelegd wordt. Zogenaamde leef en fatsoensregels die toch godverdomme ook gewoon door een of andere fucking aap zijn bedacht of niet dan?![]()
Denk eens een keer zelf na man/vrouw![]()
Grootste verschil tussen jou en mij is dat in jouw leven heel veel dingen MOETEN en in mijn leven heel veel dingen KUNNEN.
Ik ga ook niet vreemd, maar niet omdat het niet hoort, maar omdat ik mezelf daar niet prettig bij zou voelen. Maar als ik er op een dag anders over denk, dan doe ik het wel.
Ik bedoel niet de Asians in het algemeen (ben ik zelf ook namelijk), maar in de context die die vorige poster bedoelde (dus in het rijtje blondjes, asians, milfs, kortom alle dames behalve zijn vriendin).quote:Op woensdag 16 december 2009 13:43 schreef Some-Lady het volgende:
[..]
maar je hebt nog steeds niet geantwoord wat die ermee te maken hebben. Ben zelf namelijk asian dus ben wel benieuwd wat jij daar over te zeggen hebt.
verder wil ik best toegeven dat ik een vrouw ben, en ook behoorlijk emotioneel, maar dat laatste heeft niks met mijn vrouw-zijn te maken, mijn vriend is namelijk net zo emotioneel zoniet, emotioneler dan ik
Ik kan alleen niet voor alle vrouwen spreken, simpelweg omdat 50% van de wereldbevolking een vrouw is. Verder ken ik mannen die vrouwelijker zijn dan sommige 'echte' vrouwen en vice versa.
ligt er natuurlijk ook aan wat voor wederzijdse afspraken je hebt gemaakt in je relatie. Neem nou bijvoorbeeld de relatie van Ladylike, die hebben daar zeer duidelijke afspraken over, en zoals ik uit haar posts kan opmaken heeft zij het goed voor mekaar.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:42 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
Wat uit jouw toetsenbord komt is domme consumptieschijt wat jij jezelf op hebt laten leggen door de maatschappij en als "goed" interpreteert![]()
Mensen als jij zijn domme robots die niet meer zelf nadenken, maar klakkeloos alles overnemen wat ze opgelegd wordt. Zogenaamde leef en fatsoensregels die toch godverdomme ook gewoon door een of andere fucking aap zijn bedacht of niet dan?![]()
Grootste verschil tussen jou en mij is dat in jouw leven heel veel dingen MOETEN en in mijn leven heel veel dingen KUNNEN.
Ik ga ook niet vreemd, maar niet omdat het niet hoort, maar omdat ik mezelf daar niet prettig bij zou voelen. Maar als ik er op een dag anders over denk, dan doe ik het wel, omdat het KAN
Jij denkt tenminste nog na over wat je gelukkig maaktquote:Op woensdag 16 december 2009 13:47 schreef Some-Lady het volgende:
[..]
ligt er natuurlijk ook aan wat voor wederzijdse afspraken je hebt gemaakt in je relatie. Neem nou bijvoorbeeld de relatie van Ladylike, die hebben daar zeer duidelijke afspraken over, en zoals ik uit haar posts kan opmaken heeft zij het goed voor mekaar.
Wat overigens ook wil zeggen dat mensen die ervoor kiezen monogaam te zijn dat ook lekker mogen doen. Zij kiezen daar zelf voor, en zijn daar gelukkig mee. Ik neem aan dat velen daar ook over na hebben gedacht, omdat vreemdgaan vaak wel iets is dat als zeer kwetsend kan worden ervaren, en waar je jezelf misschien een beetje tegen wilt indekken, voor zover dat mogelijk is
Ik ben gelukkig met mijn half-open relatie.
Fijn iets is dat he, eigen keuze:D
je vergeet een hoop groepen, maar dat geeft nietquote:Op woensdag 16 december 2009 13:39 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Niet voor de singles, Milfs en Asians nee.
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:47 schreef Some-Lady het volgende:
[..]
ligt er natuurlijk ook aan wat voor wederzijdse afspraken je hebt gemaakt in je relatie. Neem nou bijvoorbeeld de relatie van Ladylike, die hebben daar zeer duidelijke afspraken over, en zoals ik uit haar posts kan opmaken heeft zij het goed voor mekaar.
Wat overigens ook wil zeggen dat mensen die ervoor kiezen monogaam te zijn dat ook lekker mogen doen. Zij kiezen daar zelf voor, en zijn daar gelukkig mee. Ik neem aan dat velen daar ook over na hebben gedacht, omdat vreemdgaan vaak wel iets is dat als zeer kwetsend kan worden ervaren, en waar je jezelf misschien een beetje tegen wilt indekken, voor zover dat mogelijk is
Ik ben gelukkig met mijn half-open relatie.
Fijn iets is dat he, eigen keuze:D
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:42 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
Ik ga ook niet vreemd, maar niet omdat het niet hoort, maar omdat ik mezelf daar niet prettig bij zou voelen. Maar als ik er op een dag anders over denk, dan doe ik het wel, omdat het KAN
Neem nog een paddoquote:Op woensdag 16 december 2009 13:43 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
![]()
Seven is een vrouw btw.
De essentie van dit topic: geef vrouwen de illusie dat je iets hebt, en ze zullen altijd interesse in je blijven tonen.
Desillusies zijn best amusantquote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 14:43 schreef Taurus het volgende:
Natuurlijk praat je hier niet over met je vriendin. Tenminste, dat vind ik geen goed advies. Ga bij jezelf na waarom je aandacht wilt (bevestiging, onzekerheid, gewoon spannend) en vervolgens hoe je die aandacht wilt. Gewoon flirten: prima, niets aan de hand. Vreemdgaan, behoefte aan seks met andere vrouwen: check je relatie nog 's. Grote kans dat die niet toereikend is.
Hij mag dat toch bepalen? Het mag toch duidelijk zijn dat die vriendin niet zit te springen om een opbiechting als: schatje, ik heb behoefte aan aandacht van andere vrouwen. Of: ik ga vanavond als ik uitga wel gewoon 'n beetje flirten hoor.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en wie ben jij om te bepalen dat hij in zijn huidige relatie mag flirten en dan niets aan de hand is
Je kunt toch afspraken maken over hoe ver dat mag gaan? Als iemand zijn tong wekelijks in een andere chick wil stoppen, dan bedank ik persoonlijk voor de eer. Maar goed, zoenen is dan ook voorspel wat mij betreft. Anderen mogen dat wat mij betreft prima vinden.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:05 schreef Taurus het volgende:
[..]
Hij mag dat toch bepalen? Het mag toch duidelijk zijn dat die vriendin niet zit te springen om een opbiechting als: schatje, ik heb behoefte aan aandacht van andere vrouwen. Of: ik ga vanavond als ik uitga wel gewoon 'n beetje flirten hoor.
Nouja, misschien verschil in ervaring/leeftijd/visie, maar dat flirten gewoon nog kan is wat mij betreft echt vanzelfsprekend (en ook binnen mijn kennissen/vriendenkring), daarover praten met mijn vriend is niet nodig en zou onterecht slapende honden wakker maken.
Ik moet er niet aan denken zeg, dat mijn vriend een beetje eerlijk tegen mij gaat zeggen 'ik heb aandacht nodig van andere vrouwen', wat moet ik daar nou mee? Wat doet de gemiddelde partner volgens jou met zo'n gesprek dan? Nadenken en tot de conclusie komen: nouja, dat is goed, ga dat maar ergens anders halen dan?Lijkt me raarrr..
Mijn partner bracht het op een andere manier (omdat we beiden elkaars eersten waren sloeg het op ons beiden):quote:Op woensdag 16 december 2009 15:05 schreef Taurus het volgende:
[..]
Hij mag dat toch bepalen? Het mag toch duidelijk zijn dat die vriendin niet zit te springen om een opbiechting als: schatje, ik heb behoefte aan aandacht van andere vrouwen. Of: ik ga vanavond als ik uitga wel gewoon 'n beetje flirten hoor.
Nouja, misschien verschil in ervaring/leeftijd/visie, maar dat flirten gewoon nog kan is wat mij betreft echt vanzelfsprekend (en ook binnen mijn kennissen/vriendenkring), daarover praten met mijn vriend is niet nodig en zou onterecht slapende honden wakker maken.
Ik moet er niet aan denken zeg, dat mijn vriend een beetje eerlijk tegen mij gaat zeggen 'ik heb aandacht nodig van andere vrouwen', wat moet ik daar nou mee? Wat doet de gemiddelde partner volgens jou met zo'n gesprek dan? Nadenken en tot de conclusie komen: nouja, dat is goed, ga dat maar ergens anders halen dan?Lijkt me raarrr..
Ja, en dan heb je 't nog niet gehad over wat er gesmst wordt. Maar nee, "zijn gewoon vrienden, niets om je druk over te maken joh"quote:Op woensdag 16 december 2009 13:10 schreef Seven. het volgende:
[..]
MSN en SMS gaat al te ver. Het feit dat je nummers en e-mail uitwisselt, zinspeelt toch wel op een intentie om contact te houden na een flirt. De reeds bestaande contactpersonen die met mij flirten als ik in een relatie zit, flikker ik uit mijn lijst. Heeft toch geen zin.
Waarom is het toch altijd zo zwart-wit, wat is 'uitgebreid loopt te flirten' nou weer.. Ik heb het over gewoon flirten, er bestaat echt wel zoiets als onschuldig flirten. En ik vind dat op zich acceptabel, ja. Als we dat al niet meer kunnen hebben..quote:Op woensdag 16 december 2009 15:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mijn partner bracht het op een andere manier (omdat we beiden maagd waren sloeg het op ons beiden):
"Denk jij ook wel eens hoe het met anderen zou zijn omdat ik je eerste ben?"
en dan ga je praten
en toen kwamen wij tot de conclusie dat we wel eens wilden weten hoe dat was.
en dat is ons zo goed bevallen dat we nu parenclubs bezoeken
Maar goed, daar ging het niet om.. jij zegt: flirten is okay. wie weet ziet zijn vriendin dat als vreemdgaan.
Maar ik begrijp dus uit jouw tekst dat jij het prima vindt dat je man uitgebreid loopt te flirten, zolang hij het maar geheim houdt?
Okay, ieder zijn ding...
ik ga toch voor openheid en eerlijkheid in mijn relatie
quote:Op woensdag 16 december 2009 15:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik ga toch voor openheid en eerlijkheid in mijn relatie
Ja. Ja, als dat nodig is, en dat is het blijkbaar bij sommigen hier. Ik ga er eigenlijk van uit dat mijn vriend wel begrijpt dat het niet gewenst is dat hij loopt te tongen met anderen.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:11 schreef Seven. het volgende:
[..]
Je kunt toch afspraken maken over hoe ver dat mag gaan? Als iemand zijn tong wekelijks in een andere chick wil stoppen, dan bedank ik persoonlijk voor de eer. Maar goed, zoenen is dan ook voorspel wat mij betreft. Anderen mogen dat wat mij betreft prima vinden.
TS geeft aan dat het flirten onderandere via sms is gegaan, is dat acceptabel volgens jouquote:Op woensdag 16 december 2009 15:22 schreef Taurus het volgende:
[..]
Waarom is het toch altijd zo zwart-wit, wat is 'uitgebreid loopt te flirten' nou weer.. Ik heb het over gewoon flirten, er bestaat echt wel zoiets als onschuldig flirten. En ik vind dat op zich acceptabel, ja. Als we dat al niet meer kunnen hebben..
dus nogmaals: hij moet zijn mond maar houden en braaf proberen te zijn zolang dat lukt?quote:Daarnaast vind ik het gewoon 'n beetje 'n vreemd probleem: ik wil aandacht van andere mensen dan mijn partner, dan denk ik al: wie niet, en dan komt vervolgens van velen het advies: och jeetje, praat er over met je vriendin. Dan denk ik: ja, help die jongen 'n crisis in.. Als het zo zou zijn zoals jij schetst, en die meid heeft een probleem met flirten zit die jongen mooi gebakken met z'n 'ik heb behoefte aan aandacht van andere vrouwen'. Dan kan zij kenbaar maken dat ze daar niet van gediend is, is daarmee die behoefte opgelost? Nee. Is daarmee een probleem binnen de relatie ontketend? Ja. Lijkt me niet fijn.
mooi dat jij je grenzen weet, TS weet die blijkbaar nietquote:Maar ik voel een herhaling opkomen inderdaad, ik ben nou eenmaal niet van koste wat het kost openheid en eerlijkheid in een relatie. Ik zal dat niet weer uitgebreid gaan uitkauwen, maar ik vind dat flirten moet kunnen.
Ik kan je iig een ervaring van mij vertellen:quote:Op woensdag 16 december 2009 15:27 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik ben er nog en lees aandachtig mee.
Ik redeneer vanuit de situatie dat ik het niet weet, daarom zeg ik tegen TS: je hoeft hier niet over te praten met je vriendin. Dus als ik het zou weten dat er een flirt-smscontact tussen mijn vriend en een collega van hem is: nee, natuurlijk is dat niet acceptabel. Daarom zeg ik: vertel het me niet. Ik vind het namelijk ook weer te weinig om echt boos op hem te zijn, laat staan de relatie te verbreken, dus ik zou niet weten wat voor mij het voordeel is te weten dat hij flirt.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
TS geeft aan dat het flirten onderandere via sms is gegaan, is dat acceptabel volgens jou
[..]
Je afvragen waarom je die behoefte hebt heb ik ook in mijn 'advies' meegenomen, het lijkt me belangrijk uit te zoeken of je wel alles uit je relatie kunt halen wat je nodig hebt.quote:dus nogmaals: hij moet zijn mond maar houden en braaf proberen te zijn zolang dat lukt?
en als hij die behoefte houdt?
Maar misschien denkt zijn vriendin er heel anders over: bam, ruzie, en wellicht een geschaad vertrouwen.quote:Dat probleem is er nu al, lang voor een eventueel gesprek met zijn vriendin
alleen is het probleem bespreekbaar te maken imo, misschien denkt zijn vriendin het zelfde maar wilt ze hem niet kwetsen
[..]
Ik neem aan dat hij dat ook wel weet ja. Ik neem aan dat twee mensen die aan elkaar gewaagd zijn en elkaar kennen dat wel weten.quote:mooi dat jij je grenzen weet, TS weet die blijkbaar niet
Ik neem aan dat jouw (eventuele) partner ook wel weet hoe ver hij mag gaan in dat flirten, zo niet, dan is en blijft het een gevaarlijk gebied
Haha, gelukkig maar. Stel je voor, dan zou Fok!en toch een lastige bezigheid zijn voor je.quote:Maar boven alles: iedereen moet lekker doen en laten wat hij of zij zelf (of samen met de partner) wilt, ik zal er geen minuut minder om slapen
fewoon, is dat een nieuwe planeetquote:Op woensdag 16 december 2009 12:10 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik heb al een tijd een vriendin en de relatie is fewoon normaal, maar toch wil vind ik aandacht van andere vrouwen (te) leuk.
Ben niet vreemdgegaan, maar soms ga ik wel bijna te ver. Iemand tips om niet op al die aandacht in te gaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |