Wat een bullshit komt er uit jouw toetsenbord. TS moet aan zichzelf gaan werken. Beetje flirten niks mis mee. Maar zodra je je vriendin verzwijgt, je nummer geeft, bijna aan het zoenen bent of iets dergelijks, dan ga je gewoon te ver en dan zou je lekker vrijgezel moeten zijn als je zo nodig aandacht wil.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:29 schreef MarkyMarkx het volgende:
Pffff, wat zitten sommige mensen toch moeilijk in elkaar. WHAT THE FUCK doe je hier nou op die aardbol? Maak eens gewoon plezier man, als jij aandacht wil van andere vrouwen.. Fijn doen... Als jij andere vrouwen wil neuken, gewoon doen... Zolang je jezelf er maar goed bij voelt. Je moet wel altijd afwegen of het goed voelen door een bepaalde actie niet het begin is van jezelf heel lang slecht voelen.
Het leven is eigenlijk een weegschaal. Het een helt altijd iets meer naar de ene kant. Dan moet je daar voor kiezen.
Je begrijpt er geen reet van. Het is altijd makkelijker solliciteren met een baan.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:32 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wat een bullshit komt er uit jouw toetsenbord. TS moet aan zichzelf gaan werken. Beetje flirten niks mis mee. Maar zodra je je vriendin verzwijgt, je nummer geeft, bijna aan het zoenen bent of iets dergelijks, dan ga je gewoon te ver en dan zou je lekker vrijgezel moeten zijn als je zo nodig aandacht wil.
quote:Op woensdag 16 december 2009 12:35 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Je begrijpt er geen reet van. Het is altijd makkelijker solliciteren met een baan.
Het leven draait niet alleen om jezelf. Rekening houden met anderen is underratedquote:Op woensdag 16 december 2009 12:29 schreef MarkyMarkx het volgende:
Pffff, wat zitten sommige mensen toch moeilijk in elkaar. WHAT THE FUCK doe je hier nou op die aardbol? Maak eens gewoon plezier man, als jij aandacht wil van andere vrouwen.. Fijn doen... Als jij andere vrouwen wil neuken, gewoon doen... Zolang je jezelf er maar goed bij voelt. Je moet wel altijd afwegen of het goed voelen door een bepaalde actie niet het begin is van jezelf heel lang slecht voelen.
Het leven is eigenlijk een weegschaal. Het een helt altijd iets meer naar de ene kant. Dan moet je daar voor kiezen.
Eensquote:Op woensdag 16 december 2009 12:30 schreef Seven. het volgende:
TS, blijkbaar zoek je bevestiging buiten je relatie en ben je diep van binnen erg onzeker. Verder: slet! aandachtshoer! kutwijf! ik hoop dat ze je dumpt! en alle andere standaard reacties die tegen vrouwen met dergelijke topics geroepen worden.
Ik heb trouwens eens een mooie graadmeter gehoord om te meten wat dan 'te ver gaan' zou zijn. En dat is heel simpel. 'Zou ik dit doen als mijn vriendin er naast stond?'.
Maar wel eentje waar grietjes zoals jij op vallenquote:Op woensdag 16 december 2009 12:36 schreef Seven. het volgende:
[..]. Dan ben je gewoon een laffe klootzak.
Nou... ze heeft wel gelijk. Van bus op bus springen is meer iets voor meisjes hoor. Hoop niet dat ik je Conan the Barbarian fantasietje heb gesloopt...quote:Op woensdag 16 december 2009 12:52 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Maar wel eentje waar grietjes zoals jij op vallen![]()
Nice guys finish last. Typisch vrouwelijk om zo hypocriet te redeneren.
Aandachtshoer!quote:Op woensdag 16 december 2009 12:51 schreef Seven. het volgende:
Als TS een vrouw was geweest, dan hadden we pagina 1 nu al volgepost.
Ik val doorgaans op vrouwen. Hypocriet, my ass. Hypocriet is het als je je relatie met je vriendin degradeert tot de relatie die je hebt met je werkgever als het je zo uitkomt op vrijdag of zaterdagavond.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:52 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Maar wel eentje waar grietjes zoals jij op vallen![]()
Nice guys finish last. Typisch vrouwelijk om zo hypocriet te redeneren.
Het is zowel iets voor mannen als voor vrouwen ouwe..quote:Op woensdag 16 december 2009 12:54 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Nou... ze heeft wel gelijk. Van bus op bus springen is meer iets voor meisjes hoor. Hoop niet dat ik je Conan the Barbarian fantasietje heb gesloopt...
Klopt, als mannen vreemdgaan, dan is het meestal niets meer dan een scharrel.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:54 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Nou... ze heeft wel gelijk. Van bus op bus springen is meer iets voor meisjes hoor. Hoop niet dat ik je Conan the Barbarian fantasietje heb gesloopt...
OK, ik begin zo onderhand te twijfelen aan je verstandelijke vermogens.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:59 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Het is zowel iets voor mannen als voor vrouwen ouwe..
We vallen nu allemaal op de leider in de roedel, en dat zijn klootzakken en hoeren.
Spreek voor jezelf. Ik vind er geen moer aan, mannen die zich zo als alphamannetje profileren. Doe mij maar een lieve, leuke manquote:Op woensdag 16 december 2009 12:59 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
We vallen nu allemaal op de leider in de roedel, en dat zijn klootzakken en hoeren.
Verander je geslacht in je profiel eens, ik raak steeds in de war.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:00 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Ik vind er geen moer aan, mannen die zich zo als alphamannetje profileren. Doe mij maar een lieve, leuke man
Mannen vallen niet op vrouwen omdat ze de leider in de roedel zijn, ze vallen erop omdat ze er geil van worden.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:59 schreef andlikethathesgone het volgende:
Het is hypocriet als je anderen je eigen rationele gedachten wilt opleggen terwijl je emotioneel net zo verleidbaar bent als zij.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:58 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik val doorgaans op vrouwen. Hypocriet, my ass. Hypocriet is het als je je relatie met je vriendin degradeert tot de relatie die je hebt met je werkgever als het je zo uitkomt op vrijdag of zaterdagavond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |