quote:Op donderdag 17 december 2009 12:52 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik zit er al zo'n 2 uurtjes op te wachten maar het wil maar niet de Maas over lijkt wel..
???quote:Op donderdag 17 december 2009 15:24 schreef Tism het volgende:
[..]
Fijn hoor, is de warme lucht afkomstig van het (industriële) Ruhrgebied toch nog ergens goed voor..
Heb maar besloten het reisje uit te stellen.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:18 schreef Gijsje het volgende:
[..]
Succes
Hier in Wijchen/Nijmegen valt het behoorlijk uit de lucht nu en al een paar uur achter elkaar. Volgens buienradar blijft dat nog wel even zo.
Blaas het nou verdikkie eens naar Twentequote:Op donderdag 17 december 2009 15:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Uitzicht op luchthaven Zaventem. Of ja, geloof me maar dat daar een vliegveld ligt
Je was later op je bestemming dan normaal en TT meet vertraging in minuten niet km's dus lijkt me wel betrouwbaarquote:Op donderdag 17 december 2009 15:16 schreef -0- het volgende:
[..]
Juist nu lijkt tomtom zwaar onbetrouwbaar.
Ik heb net ook niet harder als 50 gereden maar was superrustig en dus geen file, harder kon gewoon niet.
Dat is waar, het zijn alleen geen files.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:11 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Je was later op je bestemming dan normaal en TT meet vertraging in minuten niet km's dus lijkt me wel betrouwbaar
Ja, 2 uurtjes wachten ging nog wel, om 14:52 uur werd ik zenuwachtig, om 15;30 een lichtelijk geirriteerd (want ik hou niet van zenuwachtig zijn) en nu is het inmiddels 16:32 uur en hoeft het niet meer voor mij, de lol is er inmiddels wel zo'n beetje af..quote:Op donderdag 17 december 2009 16:26 schreef knep het volgende:
[..]
Eerst balen dat de sneeuw Roermond niet haalt en daarna blij zijn.
Ik hoop goed......quote:Op donderdag 17 december 2009 18:50 schreef kikoooooo het volgende:
hoe is de voorspelling voor morgen?
In de loop van de middag van het NO uit... Sneeuw.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:50 schreef kikoooooo het volgende:
hoe is de voorspelling voor morgen?
Sneeuwt 't met de Kerst niet meer dan?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:38 schreef RealZeus het volgende:
Het had een week later moeten vallen.Witte Kerst
Is nog heel onzeker maar grote kans dat de temperaturen na dinsdag naar 5 graden of meer gaanquote:Op donderdag 17 december 2009 23:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
Sneeuwt 't met de Kerst niet meer dan?
Mensen op weerwoord.be zijn een andere mening toegedaan.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:32 schreef Woogy het volgende:
[..]
Is nog heel onzeker maar grote kans dat de temperaturen na dinsdag naar 5 graden of meer gaan
Daarom is het nog erg onzekerquote:Op donderdag 17 december 2009 23:47 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Mensen op weerwoord.be zijn een andere mening toegedaan.
Nou, hier in Venlo in ieder geval niet zo te zien:quote:Op donderdag 17 december 2009 23:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
Sneeuwt 't met de Kerst niet meer dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |