ik zou hem ff bellen om hem uit te lachen dat ie in de file staatquote:Op donderdag 17 december 2009 09:33 schreef deedeetee het volgende:
Hier in Geleen is niet veel aan de hand, maar mijn man is op weg naar Zuid-Holland...
quote:Op donderdag 17 december 2009 09:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zou hem ff bellen om hem uit te lachen dat ie in de file staat
23 cmquote:Op donderdag 17 december 2009 09:38 schreef Dichterbijer het volgende:
[ afbeelding ]
23cm in Groningen
quote:
Ja dat gaat in SW Ontario ook heeeel anders.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:23 schreef popolon het volgende:
[..]![]()
Altijd leuk die totale paniek op de weg door wat sneeuw.
Hij belde me net dat hij al heel veel sneeuw heeft gezien maar hij is er bijna en het sneeuwt nu ff niet.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zou hem ff bellen om hem uit te lachen dat ie in de file staat
TT aangepastquote:De ANWB verwacht dat ook de avondspits donderdag druk zal zijn als gevolg van het winterse weer. Dat meldde een woordvoerder. Vooral in het midden van het land en in de Randstad voorziet de automobilistenclub nieuwe problemen omdat het daar naar verwachting later op de dag weer gaat sneeuwen.
De ochtendspits van donderdag was met 671 kilometer file de drukste van het jaar, en de op vier na drukste spits ooit. In het hele land veroorzaakten sneeuw en gladheid ongelukken en vertragingen. Het KNMI waarschuwde al dat het verkeer op sommige plaatsen ook rekening moet houden met dichte mist.
Succesquote:Op donderdag 17 december 2009 12:01 schreef -0- het volgende:
Moet vanmiddag nog richting Nijmegen.
Gelukkig normaalgesproken niet zo'n druk traject maar wel sneeuwval nu op de route.
Ik zit er al zo'n 2 uurtjes op te wachten maar het wil maar niet de Maas over lijkt wel..quote:Op donderdag 17 december 2009 12:50 schreef Klonk het volgende:
Ik kan het nu zowat zien aan de overkant van de Maas, lijkt er toch op dat in ieder geval Noord en Midden Limburg ook nog wat mee gaan krijgen
Niet zo erg als vanochtend, want spreiding is 's avonds groter, maar vast staan zal het zeer zeker!quote:Op donderdag 17 december 2009 15:00 schreef Scorpie het volgende:
Het begint weer te sneeuwen, vanavond wordt een ramp!
Juist nu lijkt tomtom zwaar onbetrouwbaar.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:58 schreef mouzzer het volgende:
Er stond vanochtend bijna 3300 kilometer file, TomTom HD traffic meet meer dan alleen de snelwegen:
http://www.jouwtomtom.nl/(...)-min-vertraging.html
Fijn hoor, is de warme lucht afkomstig van het (industriële) Ruhrgebied toch nog ergens goed voor..quote:Op donderdag 17 december 2009 15:12 schreef Klonk het volgende:
Het is niet over de Maas gekomen in Limburg, wel vlakbij, maar bedacht zich en heeft rechtsomkeert gemaakt, heel bizar, nog nooit gezien
quote:Op donderdag 17 december 2009 12:52 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik zit er al zo'n 2 uurtjes op te wachten maar het wil maar niet de Maas over lijkt wel..
???quote:Op donderdag 17 december 2009 15:24 schreef Tism het volgende:
[..]
Fijn hoor, is de warme lucht afkomstig van het (industriële) Ruhrgebied toch nog ergens goed voor..
Heb maar besloten het reisje uit te stellen.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:18 schreef Gijsje het volgende:
[..]
Succes
Hier in Wijchen/Nijmegen valt het behoorlijk uit de lucht nu en al een paar uur achter elkaar. Volgens buienradar blijft dat nog wel even zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |