Brabant inderdaadquote:Op woensdag 16 december 2009 12:14 schreef L0t.. het volgende:
Niets zo ranzig als spugende en boerende mensen op straatDaar zeg je toch gewoon wat van zeker.
quote:Op woensdag 16 december 2009 11:55 schreef error_404 het volgende:
Snel via je mobiel een topic op Fok openen in plaats er iets van te zeggen!
quote:Op woensdag 16 december 2009 12:07 schreef BasEnAad het volgende:
Spugen in het openbaar is echt fout.
Mensen die dat doen zijn onfatsoenlijk.
Doe het dan onopvallend in een hoekje.
quote:Op woensdag 16 december 2009 12:07 schreef BasEnAad het volgende:
Spugen in het openbaar is echt fout.
Mensen die dat doen zijn onfatsoenlijk.
Doe het dan onopvallend in een hoekje.
Zoiets inderdaad jaquote:
de_boswachter linksquote:Op woensdag 16 december 2009 13:58 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
TS links
Ik rechts
Oh ik hoop dat iemand mij gaat aanspreken op dat beetje vocht wat uit mijn mond komt, goed voor een lachkick.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:14 schreef L0t.. het volgende:
Niets zo ranzig als spugende en boerende mensen op straatDaar zeg je toch gewoon wat van zeker.
ik deel deze meningquote:Op woensdag 16 december 2009 14:06 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Oh ik hoop dat iemand mij gaat aanspreken op dat beetje vocht wat uit mijn mond komt, goed voor een lachkick.
Denk bijna zeker dat ik wel spontaan in de lach schiet.
Er liggen VEEL viezere dingen op straat dan wat speeksel/roggel. Niet zeiken en/of hypocriet zijn.
Omfg jij bent lollig!1111 Eiz.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:02 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
de_boswachter links
Zijn eigen vader rechts 'waardeloos kind!' *kwat*
En nu opbokken homofiel.
Breng ze hier maar niet op ideeen...quote:Op woensdag 16 december 2009 14:18 schreef Jig_Saw het volgende:
Mensen die zich druk maken om andere mensen die op straat spugen, als er een vogel op straat schijt open je toch ook geen topique en dat lijkt me trouwens ook ietsje viezer dan spuug.
Beetje een vage vergelijking. Net alsof een vogel thuis een wc heeft waar hij kan schijten. Die kan niet anders natuurlijk. En spugen op straat is ook onfatsoenlijk. Het is gewoon goor en het getuigd van weinig fatsoen.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:18 schreef Jig_Saw het volgende:
Mensen die zich druk maken om andere mensen die op straat spugen, als er een vogel op straat schijt open je toch ook geen topique en dat lijkt me trouwens ook ietsje viezer dan spuug.
Nee.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:27 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Beetje een vage vergelijking. Net alsof een vogel thuis een wc heeft waar hij kan schijten. Die kan niet anders natuurlijk. En spugen op straat is ook onfatsoenlijk. Het is gewoon goor en het getuigd van weinig fatsoen.
Wat is opbokken?quote:Op woensdag 16 december 2009 14:02 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
de_boswachter links
Zijn eigen vader rechts 'waardeloos kind!' *kwat*
En nu opbokken homofiel.
Omdat een vogel op straat schijt hoef jij het niet te doenquote:Op woensdag 16 december 2009 14:18 schreef Jig_Saw het volgende:
Mensen die stoppen met roken maar vervolgens wel doorgaan met veelvoudig blowen.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:18 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Dat had ik altijd met swampi roken soms beetje!
Maar spugen op straat moet wel kunnnen jongeuh
en met roken ben ik gestopt
Dat zou wel een mooi topic zijn: mensen die roken en op straat schijten...quote:Op woensdag 16 december 2009 14:46 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Omdat een vogel op straat schijt hoef jij het niet te doen
Een synoniem voor opsukkeboljequote:
Niet veelvuldig, gewoon af en toequote:Op woensdag 16 december 2009 14:46 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Mensen die stoppen met roken maar vervolgens wel doorgaan met veelvoudig blowen.
Mensen die veelvoudig blowen maar weigeren te rokenquote:Op woensdag 16 december 2009 14:46 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Mensen die stoppen met roken maar vervolgens wel doorgaan met veelvoudig blowen.
Ik ben nooit een tabaksroker geworden, vind er niks aan. Ik rook het in een blow maar das alles, en liever niet. Heeft niks met gezondheid te maken, meer met dat als ik dan iets rook het wel nut moet hebben.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:46 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Opzouten, opflikkeren, opkankeren, oppleuren, scheer je weg etc.quote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 12:56 schreef ShiroYasha het volgende:
Gelukkig woon je niet in Japan China
Gast wat een vergelijking is dat.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:18 schreef Jig_Saw het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |