Gezellig he?quote:
zojuist begonnen met een terugblik. Philip is nog niet aan het voorlezenquote:Op woensdag 16 december 2009 20:33 schreef wonderer het volgende:
Oh, is dat vandaag? Hoe laat?
gerrit komrij heeft er een leuke actuele tekst van gemaaktquote:Op woensdag 16 december 2009 20:49 schreef wonderer het volgende:
Ja, ik zag het, maar je kunt niet online kijken dat doe ik straks wel met uitzending gemist.
Dat doen ze ook niet.. herken je het patroon niet?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Er is ook niks mis met je hoofd op het toetsenbord rammen, maar dat doen we hier ook niet allemaal he.
Nou ja, dat is natuurlijk wel van de zotte als je zoiets doet, je in het algemeen hč bedoel ik, maar als je dat dan dus doet. Overigens sneeuwt het hier nog niet. Af en toe gluur ik wat, dan schuif ik het gordijn iets opzij, maar nee, ik kan nog geen sneeuw waarnemen, omdat het er nog niet is. Maar ik ben benieuwd, als ik al die berichten in de media zo lees...quote:Op woensdag 16 december 2009 21:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Er is ook niks mis met je hoofd op het toetsenbord rammen, maar dat doen we hier ook niet allemaal he.
"Don't get your hopes up" zeggen ze in het Engelsquote:Op woensdag 16 december 2009 21:48 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb trouwens dan wel een garden, itoch heb ik in de drie jaren dat ik hier nu woon, wat zeg ik, het zijn er alweer vier, dus ik heb in de kleine vier jaren dat ik hier nu woon, nog nooit een fatsoenlijke sneeuwpop kunnen bouwen. Misschien dat daar nu verandering in zou kunnen gaan komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |