Homo!quote:
Misschien even een AIDStestje voor de zekerheid, ik bedoel, met internet zijn die virusjes zo overgesprongen.quote:
Toch wel met de snelste koerier die er bestaat he?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
*stuurt wat op* WIj hebben meer dan zat
Ik bedoel dus dat je me antwoord moet gevenquote:Op woensdag 16 december 2009 19:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee hoor... dat antwoord is nietszeggend
Zelfs als ik het persoonlijk breng, lukt dat nog nietquote:Op woensdag 16 december 2009 19:35 schreef Baltar het volgende:
[..]
Toch wel met de snelste koerier die er bestaat he?![]()
Dan kan ik morgenochtend, na mijn tandartsbezoek, met de camera in de weer voorsneeuw
foto's
Nou, als ik die profielfoto zie, knijp ik liever ergens anders inquote:Op woensdag 16 december 2009 19:36 schreef Baltar het volgende:
[..]
Jongens, met z'n allen, om de beurt in z'n kontje knijpen
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:37 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij gewoon hetero
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zelfs als ik het persoonlijk breng, lukt dat nog niet
M'n voeten?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, als ik die profielfoto zie, knijp ik liever ergens anders in
Nou, wat wil je weten?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat je me antwoord moet geven
Ik ga er heus geen boek over schrijven.
Ik zal zo'n fotoboek eens bekijkenquote:Op woensdag 16 december 2009 19:36 schreef Baltar het volgende:
[..]
Jongens, met z'n allen, om de beurt in z'n kontje knijpen
Da's een betje moeilijk inschatten, aan de hand van die fotoquote:Op woensdag 16 december 2009 19:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat ik dus al vroegquote:
Moet je het maar met mijn foto's doen, ben ik bang.quote:
Ik vind 'm erg suggestief jaquote:Op woensdag 16 december 2009 19:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, klikt site weer dichtquote:Op woensdag 16 december 2009 19:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Moet je het maar met mijn foto's doen, ben ik bang.
Misschien kan je iets met poedersuiker proberen na te bootsen?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:42 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ja, klikt site weer dicht![]()
Daar wordt ik niet gelukkig van, ik wil hier sneeuw!
quote:
Dan wil ik eerst z'n kontje zienquote:Op woensdag 16 december 2009 19:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Arme SuperwormJim. Die heeft morgen moeite met lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |